Zamawiający: 
Podkarpacka Fundacja Rozwoju, 36-001 Trzebownisko nr 928B
Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Powiat: 
rzeszowski
Numer projektu: 
RPPK.07.01.00-18-0087/18
Określenie przedmiotu zamówienia: 
  1. ZAMAWIAJĄCY:

Podkarpacka Fundacja Rozwoju z siedzibą w Trzebownisku,

adres: 36-001 Trzebownisko 928B

KRS: 0000589151, NIP: 5170372513, REGON: 363113823

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Informacje ogólne:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 17 uczestników Projektu

Kod CPV: 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego,

Szacunkowa wartość zamówienia została ustalona z należytą starannością na podstawie procedury Rozeznania Rynku, przewidzianej w pkt. 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (MR/H 2014-2020/23(3)07/2017).

 

  1. Rodzaj szkoleń:
    1. RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE

Zakres czasowy 108 h (dotyczy 12 uczestników projektu) (12 dni szkoleniowych x 9 godz./dzień [45 min]:

Miejsce szkolenia: Rzeszów

Tematyka szkolenia: Prowadzenie spraw rachunkowo – finansowych

  • Istota i funkcje rachunkowości,
  • Elementy ksiąg rachunkowych,
  • Dokumenty opisujące zasady rachunkowości,
  • Sprawozdawczość finansowa – istota, cechy, elementy,
  • Aktywa jednostki gospodarczej- charakterystyka i klasyfikacja,
  • Pasywa jednostki gospodarczej – charakterystyka i klasyfikacja,
  • Koszty i przychody,
  • Istota i funkcję podatku dochodowego,
  • Zakres przedmiotowy oraz podatnicy podatku VAT,
  • Prezentacja programu komputerowego z branży rachunkowości i finansów.

 

  1. MULTIMEDIA W REKLAMIE

Zakres czasowy: 72 h - (dotyczy 2 uczestników projektu), tj. 8 dni szkoleniowych x 9 godz./dzień [45 min]

Miejsce szkolenia: Rzeszów

Tematyka szkolenia: Multimedia w reklamie:

  • Historia w multimediach oraz Grafice Komputerowej:
    • Grafika komputerowa
    • Multimedia
  • Edycja obrazu:
    • Photoshop – operacje-zastosowania, krótka animacja
  • Edycja dźwięku:
    • Formaty plików;
    • Tworzenie podkładu muzycznego
  • Multimedialna prezentacja:
    • Standardy;
    • Tworzenie prezentacji;
  • Animacje flash,
  • Tworzenie filmu,
  • Authoring,
  • Udostępnianie materiałów w internecie:
    • YouTube
    • Portale społecznościowe
  • Facebook,

 

  1. LOGISTYK/SPEDYTOR

Zakres czasowy: 120 h - (dotyczy 3 uczestników projektu), tj. 15 dni szkoleniowych x 8 h/dzień [45 min]

Miejsce szkolenia: Rzeszów

Tematyka szkolenia: Logistyka i spedycja:

Tematyka szkolenia:

  • Podstawy logistyki,
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw,
  • Transport,
  • Zarządzanie flotą transportową,
  • Spedycja,
  • Rynek usług logistycznych,
  • Zarządzanie zapasami,
  • Magazyn jako obiekt logistyczny,
  • Rozwój i charakterystyka centrów logistycznych,
  • Rola informacji w logistyce.

 

  1. Zobowiązania wykonawcy:

Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. Przeprowadzenia szkoleń, pokrycia kosztów egzaminów, wydania dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje (zgodne ze standardem VCC lub standardem równoważnym).
  2. Zapewnienia kadry instruktorskiej posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń oraz doświadczenie zawodowe i szkoleniowe z zakresu tematyki objętej w/w rodzajem szkoleń.
  3. Zapewnienia sali szkoleniowej (z wyposażeniem w rzutnik multimedialny, ekran, flipchart) dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazd, winda itp. – jeżeli w szkoleniu zawodowym będą uczestniczyć osoby niepełnosprawne wymagające usprawnień).
  4. Zapewnienia cateringu w trakcie szkoleń (w postaci poczęstunku min. 3 kanapek z wędliną, serem, warzywami/uczestnika dziennie, ciastka oraz zimnych i ciepłych napojów zapewnionych przez minimum 6 godz./dziennie).
  5. Zapewnienia wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć praktycznych w tym min. zapewnienie dla Uczestników szkoleń indywidualnego komputerowego stanowiska pracy z dostępem do Internetu dla każdego Uczestnika wyposażonego w oprogramowanie: MS Windows – wersja minimalna Vista oraz MS Office – wersja minimalna 2007;
  6. Przekazania na własność Uczestnikom szkoleń materiałów szkoleniowych.

Wydania certyfikatu/uprawnień Uczestnikom, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu (zgodnego ze standardem VCC lub standardem równoważnym

  1. Wydania Uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego logotypy tj.: znaki FE i UE oraz herb lub oficjalne logo promocyjne województwa.
  2. Przekazania protokołem do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia – pełnej dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi, na którą złożą się listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, odzieży ochronnej (jeśli dotyczy), kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, dziennik zajęć, protokół z przeprowadzonego egzaminu.
  3. Dostarczenia do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wydania oryginałów certyfikatów/uprawnień.
  4. Niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku, który opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju zaległości. W przypadku nie zgłoszenia przez Wykonawcę nieobecności uczestnika/uczestniczki szkolenia powyżej 20% zajęć, Zamawiający nie zapłaci za realizację szkolenia.
  5. Niezwłocznego udostępnienia do wglądu na żądanie Zamawiającego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli, wszelkich dokumentów związanych z realizowaną usługą szkoleniową.
  6. Poinformowania Uczestników o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Europejskiego.
  7. Ochrony danych osobowych oraz współpracy z personelem projektu.
  8. Prawidłowej i efektywnej realizacji powierzonych zadań.
  9. Umieszczenia obowiązujących, przekazanych przez Zamawiającego, logotypów tj.: znaków FE i UE oraz herbu lub oficjalnego logo promocyjnego województwa, oraz informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Europejskiego na dokumentach związanych z realizacją szkoleń oraz oznaczenie nimi sal, w których odbywają się zajęcia.
  10. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia:
    • dziennika zajęć zawierającego, daty szkoleń, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
    • listy obecności na szkoleniu wraz z potwierdzeniem skorzystania z usług cateringowych

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

  1. Posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych powadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
  2. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować kadrą trenerską posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń tj.:
    1. wykładowcy/trenerzy posiadają doświadczenie szkoleniowe w ilości min. 100 godz. szkoleniowo/dydaktycznych z zakresu tematyki objętej w/w szkoleniami – potwierdzone wykazem zrealizowanych szkoleń (załącznik nr 3) lub referencjami lub protokołami odbioru wykonanej usługi;
    2. wykładowcy/trenerzy posiadają ciągłe, min 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematyki objętej w/w szkoleniami – potwierdzone wykazem doświadczenia zawodowego (załącznik nr 3) lub kopiami umów lub referencjami.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
  4. Zapewnią realizację szkoleń zgodnie z warunkami opisanymi w załączniku nr 4.
  5. Spełniają warunki dopuszczające do udziału, wymienione w punkcie 1. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.
  6. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemnie powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    2. posiadaniu co najmniej 10 % udziału lub akcji;
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  7. Akceptują bez zastrzeżeń treść niniejszego zapytania ofertowego.

 

Zamawiający:

  1. Dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  2. Zastrzega, iż w przypadku przedstawienia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem, przedstawienia informacji nieprawdziwych lub niespełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego.

 

  1. Sposób przygotowania oferty
    1. Oferta powinna być sporządzana czytelnie w języku polskim na druku „FORMULARZ OFERTOWY” (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Do Formularza Ofertowego należy dołączyć:
      1. Dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności (wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub KRS).
      2. Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych powadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (aktualny).
      3. Oświadczenie o spełnianiu warunków dopuszczających do udziału w zamówieniu oraz zapoznaniu się z treścią zapytania ofertowego (Punkt 1 oświadczeń, stanowiących załącznik nr 2).
      4. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (Punkt 2 oświadczeń, stanowiących załącznik nr 2).
      5. Wykaz posiadanego doświadczenia zawodowego oraz szkoleniowego wykładowców/trenerów wraz z CV wykładowców/trenerów (załącznik nr 3).
      6. Oświadczenie o realizacji szkoleń spełniających określone warunki (załącznik nr 4).
      7. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Punkt 3 oświadczeń, stanowiących załącznik nr 2).)
    2. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli ofertę podpisuje inna osoba, Wykonawca zobowiązany jest razem z ofertą przedłożyć stosowne pełnomocnictwo.
    3. Oferta wraz z załącznikami powinna być ponumerowana na każdej stronie, połączona w sposób trwały, a kopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem.
    4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    5. Zamawiający nie zwraca nadesłanych ofert.
    6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania.
    7. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
    8. Wykonawca jest związany ofertą, przez okres co najmniej 30 dni od daty zakończenia naboru ofert.
    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę.
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić napis:

 

Oferta na realizację szkoleń zawodowych w ramach projektu

“Inwestycja w kwalifikacje” nrRPPK.07.01.00-18-0087/18

 

Ofertę należy złożyć (osobiście lub drogą pocztową) w biurze projektu Podkarpacka Fundacja Rozwoju z siedzibą w Trzebownisku, adres: 36-001 Trzebownisko 928B, lub przesłać drogą mailową na adres projekty@podkarpackafundacjarozwoju.pl do dnia 28.09.2018r. do godz. 8:00. O terminowości złożenia oferty decyduje data jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. TERMIN REALIZACJI UMOWY:
  1. Dla szkolenia w zakresie tematyki „RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE”, o którym mowa w pkt. 2.1 niniejszego zapytania ofertowego – od dnia 04.10.2018 r. do dnia 31.10.2018 r.
  2. Dla szkolenia w zakresie tematyki „MULTIMEDIA W REKLAMIE”, o którym mowa w pkt. 2.2 niniejszego zapytania ofertowego – od dnia 04.10.2018 r. do dnia 17.10.2018 r.
  3. Dla szkolenia w zakresie tematyki „LOGISTYK/SPEDYTOR”, o którym mowa w pkt. 2.3 niniejszego zapytania ofertowego – od dnia 29.09.2018 r. do dnia 30.11.2018 r.

 

  1. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
  1. Zamawiający, po dokonaniu oceny nadesłanych ofert, wybierze najkorzystniejszą ofertę, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.
  2. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów decyduje niższa cena.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 5 dni kalendarzowych od momentu poinformowania przez Zamawiającego o uznaniu jego oferty za najkorzystniejszą.
  4. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników skierowanych na szkolenie.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt. VII. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  8. Oferta zostanie odrzucona jeżeli zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  9. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień Umowy zawartej w odniesieniu do niniejszego zapytania ofertowego innych niż dopuszczone w pkt 22) podrozdziału 6.5.2. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (MR/H 2014-2020/23(3)07/2017), oraz wskazanych poniżej.
  10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy z powodu:
    1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
    2. zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
    3. zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływającej na harmonogram wykonywania usługi objętej niniejszym zamówieniem,
    4. zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikającej ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności),
  12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania instytucji kary umownej na potrzeby zabezpieczenia prawidłowego, rzetelnego i terminowego wykonania umowy przez Wykonawcę do wysokości 100% wartości umowy brutto. Ponadto, zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania do wysokości faktycznie poniesionych strat, jakie poniósł na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy.
  13. Zamawiający zastrzega sobie także prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy, w przypadku stwierdzenia realizacji umowy niezgodnie z jej postanowieniami.
  14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
    1. administratorem danych osobowych otrzymanych w związku z postępowaniem dot. Zapytania ofertowego nr PFR/01/2018 jest Podkarpacka Fundacja Rozwoju z siedzibą w Trzebownisku, pod adresem: 36-001 Trzebownisko 928B;
    2. Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail admin@podkarpackafundacjarozwoju.pl lub pisemnie na adres: Podkarpacka Fundacja Rozwoju, 36-001 Trzebownisko 928B z dopiskiem „RODO”
    3. Dane osobowe otrzymane w związku z postępowaniem dot. Zapytania ofertowego nr PFR/01/2018 przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
    4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o podrozdział 6.5.2 pkt 20 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
    5. Dane osobowe otrzymane w związku z postępowaniem dot. Zapytania ofertowego nr PFR/01/2018, będą przechowywane, przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu;
    6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych otrzymanych w związku z postępowaniem dot. Zapytania ofertowego nr PFR/01/MM/2018, na potrzeby weryfikacji kompetencji kadry szkoleniowej jest warunkiem zawarcia umowy; konsekwencją niepodania określonych danych będzie odrzucenie oferty;
    7. w odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    8. w odniesieniu do przekazanych danych osobowych, osobie której dane dotyczą, przysługują:
      • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
      • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;
      • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
      • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. nie przysługują natomiast osobie, której dane dotyczą następujące uprawnienia:
    10. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    11. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    12. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  15. Zamawiający zobowiązuje się do zachowania poufności i dbałości o bezpieczeństwo informacji w zakresie otrzymanych danych osobowych.

 

  1. WADIUM
  1. W celu zabezpieczenia przystąpienia do zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 14 000,00 PLN (słownie. czternaście tysięcy złotych i 00/100).
  2. Wadium należy wpłacić przed końcem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy w mBank o nr: 30 9191 0000 2001 0013 1368 0001, z dopiskiem w tytule wpłaty: „Wadium - zapytanie ofertowe nr PFR/01/2018” lub w kasie Podkarpackiej Fundacji Rozwoju, Biuro Projektu “Inwestycja w kwalifikacje” Trzebownisko 928 B, 36-001 Trzebownisko.
  3. Wadium/kaucja nie jest oprocentowana.
  4. W przypadku zawarcia z Wykonawcą umowy, wpłacone wadium przekształca się w kaucję stanowiącą zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od zakończenia umowy (liczone od daty wypłaty ostatniej płatności na rzecz Wykonawców).
  5. Zamawiający zatrzymuje wadium/ kaucję, jeżeli:
    1. nie uzna umowy za należycie wykonaną lub
    2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił lub zwleka z zawarciem umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym,
    3. Wykonawca wypowie/zerwie umowę przed jej zakończeniem z pominięciem sytuacji dopuszczonych w umowie.

Zamawiający zwraca wniesione wadium oferentom, których oferty nie zostały wybrane, w terminie do 30 dni kalendarzowych począwszy od upływu terminu do składania ofert. Przez datę zwrotu rozumie się datę obciążenia rachunku Zamawiającego lub potwierdzanie wypłaty gotówki dokumentem KW.

Termin składania ofert: 
piątek, Wrzesień 28, 2018 - 08:00
Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Listopad 30, 2018
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga): 
  1. KRYTERIA OCENY OFERT
    1. Kryteria formalne

Do udziału w postępowaniu przyjęte zostaną oferty, które zostały złożone w terminie i miejscu określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, spełniające wszystkie wymogi określone zapytaniem, przedmiot oferty jest zgodny przedmiotem zamówienia określonym niniejszym zapytaniem, a termin realizacji nie przekracza terminu wskazanego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

  1. Wagi punktowe/procentowe

Każda oferta, spełniająca wymogi formalne zostanie poddana ocenie punktowej.

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się kryterium:

Cena – 60% - max. 60 pkt.

Doświadczenie wykładowców/trenerów – 40% - max. 40 pkt.

 

  1. Opis sposobu przyznawania punktów

 

  1. W zakresie kryterium ceny.

Cena powinna być podana w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wraz z wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.

Punkty przyznawane za kryterium cena (C1) będą liczone wg wzoru:          C1 = (Cmin. : C0)x 60

gdzie:                                             

C1 - liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium cena

Cmin. - cena najniższej oferty

C0 - cena badanej oferty

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 60.

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. W zakresie kryterium doświadczenia

Ocena za doświadczenie zawodowe oraz szkoleniowe trenerów dokonywana będzie wg poniższych kryteriów:

Sposób przyznawania punktacji:

  1. min 2 lata doświadczenia zawodowego w tematyce objętej szkoleniami, których dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe oraz przeprowadzone co najmniej 100 godzin szkoleniowo/dydaktycznych z w/w zakresu - 20 pkt
  2. min 4 lata doświadczenia zawodowego w tematyce objętej szkoleniami, których dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe oraz przeprowadzone co najmniej 200 godzin szkoleniowo/dydaktycznych z w/w zakresu - 30 pkt
  3. min 8 lat doświadczenia zawodowego w tematyce objętej szkoleniami, których dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe oraz przeprowadzone co najmniej 400 godzin szkoleniowo/dydaktycznych z w/w zakresu - 40 pkt

Za nie spełnienie łącznie dwóch kryteriów obniżana będzie punktacja do wartości, w której oba w/w kryteria będą spełnione.

Ponadto każda oferta musi zawierać CV wykładowców/trenerów.

Weryfikacja na podstawie załącznika nr 4.

 

  1. Sposób ustalania końcowej liczby punktów

Ostateczna liczba punktów (C) będzie liczona wg wzoru:              C = C1 + C2

gdzie:

C- suma punktów przyznanych danej ofercie

C1 - liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium cena

C2 - liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium doświadczenia

Łącznie możliwych do uzyskania 100,00 pkt. (100%).

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (C) i spełnia wszystkie wymogi formalne.