Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem postępowania jest realizacja z wniosku o dofinansowanie nr RPPK.08.03.00-18-0036/17  tj. Gminny Klub Seniora.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 (część 1,2,3,4).
  3. Zamawiający wymaga udzielenia min. obowiązkowej 36 miesięcznej gwarancji                                i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót.

Okres gwarancji stanowi kryteriom w niniejszym postepowaniu.

Koszty wymaganych przeglądów gwarancyjnych ponosi Wykonawca.

  1. Ewentualne wskazania w dokumentacji nazw własnych producentów, typów urządzeń czy materiałów, odniesienie się określonego wyrobu lub źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia, należy traktować jako definiujące minimalne wymagania materiałowe. Dopuszcza się zmianę systemów, materiałów                                i producentów urządzeń na równoważne w stosunku do założonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych im w projekcie, niepogorszeniu ich parametrów, zachowania celu, któremu mają służyć.
  2. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach konkursu nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-017/17 PO WP na lata 2014-2020 Działanie nr 8.3.
  3. Zamawiający żąda wskazania w Ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom.

     7.     Dostawa;

  1) dostawa  mebli,

   2) dostawa   wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych, ruchowych oraz wyposażenia pomieszczenia rehabilitacji,

    3) dostawa stroi ludowych,

   4) dostawa pozostałego wyposażenia – dozowniki, kosze, pościel itp.            

 

Kod CPV: 
39150000-5
33100000-1
18230000-0
39512000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do ZO (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia).

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) Nie ogłoszono upadłości w stosunku do Wykonawcy, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego:

a) Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że na dzień złożenia ofert, nie podlega wykluczeniu z postępowania.

b) Zamawiający uzna dodatkowo, że warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże jego spełnienie składając aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w zdaniu wcześniejszym, składa dokument odpowiadający ww. dokumentom zgodnie z właściwym prawem obcym. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie później niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia postępowania przetargowego, jednak dopuszcza się dokumenty wydane wcześniej pod warunkiem złożenia pisemnego oświadczenia, że dane wykazane w tym dokumencie nie uległy zmianie).                      W przypadku dokumentów w języku innym niż polski Zamawiający żądania przedstawienia tłumaczenia dokumentów na język polski.

2) Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem Zamówienia.

3)  Wiedza i doświadczenie:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

4) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia:

 Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.

5) Sytuacja ekonomicznej lub finansowej:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy                                 w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie VI. Wymagania dotyczące sporządzenia

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Grudzień 4, 2017 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Wegierski11, pkój Nr 102.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1.Oceny ofert będzie dokonywał Zamawiający. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert, o których mowa w ust. 3.

3. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

l.p.  Opis kryteriów ceny               Waga

1    Cena (Co)                                80 %

2    Okres gwarancji i rękojmi      20 %

4. Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena”(Co) - (waga 80%) zostanie obliczona wg następującego wzoru:

1) Co=(C min : C oferty) x 80 pkt, gdzie:

Co- oznacza punkty za cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, C min- oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert,

C oferty- oznacza cenę badanej oferty

2) Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w „Formularzu Ofertowym” (załącznik nr 2 do ZO).

5. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (waga 20%) - (O gr) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:

1) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji                               i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia zamontowane lub dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż minimalny okres (termin) gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy wg poniższego wzoru:

• 36 miesięcy gwarancji i rękojmi - 0 punktów,

• 48 miesięcy gwarancji i rękojmi - 10 punktów,

• 60 miesięcy gwarancji i rękojmi - 15 punktów,

• 72 miesiące gwarancji i rękojmi - 20 punktów,

2) Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do ZO). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do ZO) okresu gwarancji i rękojmi, zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres (termin) gwarancji i rękojmi tj. 36 miesięcy.

3) Oferta z okresem 72 miesięcy i więcej gwarancji i rękojmi otrzyma maksymalną ilość punktów.

6. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:

Po = Co +Ogr, gdzie:

Po - suma punktów uzyskana przez ofertę,

Co - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”,

O gr - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”,

7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

8. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku w zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Grudzień 20, 2017
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:

a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,

b) zmiany terminu realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiany terminu płatności,

c) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty,

d) zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót),

e) zmiany umówionego zakresu dostaw – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

f) zmian dotyczących realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

i. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

ii. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-017/17 PO WP na lata 2014-2020 Działanie nr 8.3