Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Solina, ul. Wiejska 2 38-610 Polańczyk
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz koordynatora nadzoru wszystkich branż na zadaniu obejmującym termomodernizację następujących obiektów:

1. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wołkowyi oraz budynku Szkoły Podstawowej w Berezce,

2. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Bóbrce oraz budynku  Szkoły Podstawowej w Myczkowcach i Wiejskiego Domu Kultury w Myczkowcach,

3. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Solina  z/s w Polańczyku oraz budynku Gminnego Zakładu Komunalnego w Polańczyku.

Zakres robót objętych nadzorem:

1. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wołkowyi oraz budynku Szkoły Podstawowej w Berezce.

1) Zespół Szkół w Wołkowyi - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku oraz wykonamy wymiana skorodowanego pokrycia dachowego. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa wraz z montażem nowoczesnego pieca na biomasę. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz zainstalowanie kolektorów słonecznych do ciepłej wody użytkowej. 

2)  Szkoła Podstawowa w Berezce - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia gazowa wraz z montażem nowoczesnego pieca gazowego kondensacyjnego. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz zainstalowanie instalacji fotowoltaicznej.

2. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Bóbrce oraz budynku  Szkoły Podstawowej w Myczkowcach i Wiejskiego Domu Kultury w Myczkowcach

1) Zespół Szkół w Bóbrce - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie dach oraz wykonana wymiana skorodowanego pokrycia dachowego. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa wraz z montażem nowoczesnego dodatkowego pieca na biomasę. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, zainstalowanie kolektorów słonecznych do ciepłej wody użytkowej oraz wymianę okien.

2) Szkoła Podstawowa w Myczkowcach – przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 8 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm strop budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia węglowa na biomasową z nowoczesną ekologiczną technologią.

3) Wiejski Dom Kultury w Myczkowcach -  przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa na biomasową. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, starych okien wraz z drzwiami.

3. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Solina  z/s w Polańczyku oraz budynku Gminnego Zakładu Komunalnego w Polańczyku.

1) Budynek Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku -  przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz 8 cm (w miejscu gdzie jest istniejąca elewacja) oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości  10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku wraz z wymianą papy. Budynek podłączony jest obecnie do sieci ciepłowniczej, która generuje znaczne koszty ogrzewania budynku. W ramach zadania przewiduje się utworzyć nową kotłownię gazową z nowoczesnym piecem kondensacyjnym. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, utworzenie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji chłodzenia i dogrzewania funkcjonującej w oparciu o dwie nowoczesne pompy ciepła.

2) Gminny Zakład Komunalny w Polańczyku. Przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia gazowa wraz z montażem nowoczesnego pieca gazowego kondensacyjnego. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, zainstalowanie instalacji solarnej oraz wymianę starych drzwi i okien.

4. Uwaga : Szczegółowy zakres robót objętych pełnieniem nadzoru inwestorskiego znajduje się na stronie internetowej zamawiającego: http://esolina.pl/231/

5. Wykonawca będzie kompleksowo nadzorował realizację całej inwestycji we wszystkich specjalnościach niezbędnych ze względu na przedmiot umowy. Wykonawca będzie sprawował kontrolę zgodności realizacji inwestycji z umową, przepisami prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do ustawy, normami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym.

Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:

1) kontrola budowy nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, oraz w ciągu 24 godzin na każde żądanie Zamawiającego.

2) organizacja i dokonywania czynności odbiorczych (odbiór częściowy, końcowy) - zgodnie

z wymogami i przepisami prawa, dokumentacji projektowej i STWiORB, a także udział

w wizjach i spotkaniach na okoliczność ujawnienia się wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji (rękojmi),

3) kontrolowanie rozliczeń budowy,

4) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej,

5) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych,

6) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót, a także informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w tym zakresie,

7) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (w szczególności robót ulegających zakryciu lub zanikających) w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej w momencie przystąpienia do odbioru końcowego robót, lub na każde wezwanie Zamawiającego,

8) wyjaśnianie w imieniu Zamawiającego wszelkich wątpliwości dotyczących projektu

i zawartych w nim rozwiązań,

9) ustanowienie Inspektorów Nadzoru we wszystkich specjalnościach występujących w obiektach ze wskazaniem Inspektora Nadzoru – koordynatora, zgodnie z art. 27 ustawy prawo budowlane,

10) ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz kontrola zgodności rzeczywistej realizacji poszczególnych robót wchodzących w skład inwestycji z przyjętym harmonogramem. Nadzorowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę Robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót,

11) kontrolowanie czy Wykonawcy Robót prowadzą prawidłową obsługę geodezyjną,

12) prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji kontraktów na roboty ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawcy Robót mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy Robót, katastrof budowlanych itp.,

13) udzielanie pomocy we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z realizacją i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie zadania tj. wnioski o płatność, sprawozdania przejściowe i końcowe, monitoring, raportowanie i finansowe rozliczenia, kontrola nad czasową realizacją wniosku, monitorowanie wskaźników projektu,

14) prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym, a osobami uczestniczącymi w realizacji zadania w tym w szczególności osobami i podmiotami na których terenie będzie realizowany projekt,

15) organizowanie narad koordynacyjnych minimum jeden raz w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym trwania umowy, prowadzenie ich oraz sporządzanie z nich protokołów

z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców i podwykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji,

16) opiniowanie w ciągu 5 dni od dnia przekazania projektów aneksów do umowy

z Wykonawcą Robót pod kątem wynagrodzenia za ewentualne roboty dodatkowe,

17) czuwanie nad zgodnością realizacji robót budowlanych z wnioskiem o dofinansowanie realizacji w/w. projektu,

18) przekazywanie Zamawiającemu danych umożliwiających naliczanie kar umownych Wykonawcy Robót, w razie zaistnienia umownych przesłanek do ich naliczenia,

19) ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności Wykonawcy Robot z tytułu obniżenia jakości robót,

20) jeżeli dotyczy - opracowywanie we współpracy z Zamawiającym dokumentów związanych z przebiegiem robót budowlanych podyktowanych wymogami Instytucji dofinansowującej.

Szczegółowe wymagania i obowiązki stron określa wzór umowy stanowiący złącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kod CPV: 
71520000-9
71247000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej oraz wykażą, że dysponują/będą dysponować na okres realizacji zamówienia osobami posiadającymi następujące uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe:

a) Minimum 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wymaga się, aby przedstawiona osoba posiadała co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych jako kierownik budowy/robót lub inspektor nadzoru oraz kierowała/nadzorowała co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie , przebudowie, remoncie lub modernizacji budynku o wartości co najmniej
1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych ) brutto każda.

b) Minimum 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń. Wymaga się, aby przedstawiona osoba posiadała co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych jako kierownik budowy/robót lub inspektor nadzoru oraz kierowała/nadzorowała co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych ) brutto każda w zakresie której wykonywano budowę, przebudowę, remont, rozbudowę lub modernizację instalacji: c.o., c.w.u., wentylacji, gazowej lub klimatyzacji.

c) Minimum 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymaga się, aby przedstawiona osoba posiadała co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych jako kierownik budowy/robót lub inspektor nadzoru oraz kierowała/nadzorowała co najmniej  2 roboty budowlane o wartości min. 500 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych ) brutto każda w zakresie której wykonywano budowę, przebudowę, remont, rozbudowę lub modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej.

Uwaga! Dopuszcza się, aby jedna osoba obejmowała więcej niż jedno stanowisko wymienione powyżej, pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień

Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U.
z 2014r. poz.1278). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem zapisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U. z 2016r. poz.65).

2. Zamawiający dokona sposobu oceny spełniania powyższych warunków na podstawie   
    „Oświadczenia o wykazie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia” - Zał. nr 3

z zastrzeżeniem, że wskazane roboty budowlane wykonywane były nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Termin składania ofert: 
czwartek, Kwiecień 6, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 6 kwietnia 2017 r. do godz. 10:00

(pisemnie – listem lub osobiście) w sekretariacie Urzędu Gminy  Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2

38-610 Polańczyk,  pok. nr. 11.

Otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy  Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2

38-610 Polańczyk w dniu: 6 kwietnia 2017 r . o godz. 10:30 w pok. nr 14.

  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu do Zamawiającego,
  • Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak
    i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 pkt.

Ocena kryterium: najniższa cena ofertowa (PC)

PC=[CN:CB] x 100 pkt.

gdzie:

PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium najniższa cena ofertowa,

CN - najniższa zaoferowana cena,

CB - cena oferty badanej.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Listopad 17, 2017
Powiat: 
leski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający nie przewiduje zmian umowy

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0015/16