Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Firma Handlowo-Usługowa "OPTIMUM" Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk
Opis przedmiotu zamówienia: 

Budowa domku dla Alergików nr 1.

Powierzchnia użytkowa: ok. 58,08 m2; Powierzchnia zabudowy: ok. 42,00 m2; Kubatura: ok. 242,00 m3; Ilość kondygnacji: 2.

Zakres robót obejmuje:

Roboty ziemne, Fundamenty i ściany piwnic, Schody zewnętrzne betonowe, Izolacje ścian żelbetowych, Podłoża i posadzki, Podłoża i posadzki tarasu, Drenaż obwodowy, Ściany poddasza i parteru budynku, Strop nad parterem, Ścianki działowe parteru i poddasza, sufit poddasza, schody wewnętrzne, Okładziny ścian wewnętrznych, Dach - konstrukcja, pokrycie, Stolarka okienna i drzwiowa, Okładziny kamienne ścian zewnętrznych, schodów, balustrady, kominek zewnętrzny, Płyta odbojowa, Instalacja odgromowa, Instalacja elektryczna, monitoringu i nagłośnienia, Instalacja wodno-kanalizacyjna, Instalacja centralnego ogrzewania z pompą ciepła, Instalacja wentylacji mechanicznej na parterze i poddaszu domku dla osób z alergią

Dokumentacja budowlana - projekt budowlany, dostępne są w siedzibie Zamawiającego.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Kod CPV: 
45000000-7
45111200-0
Warunki udziału w postępowaniu : 

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

-  posiadają doświadczenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia;

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- zobowiążą się do pracy w godzinach od 11.00 do 17.00, ze względu na konieczność niezakłócania spokoju wczasowiczów;

- zobowiążą się do rozpoczęcia robót budowlanych od 17 października 2016 r.

 Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna dołączone podpisane oświadczenie.

Termin składania ofert: 
czwartek, Październik 13, 2016 - 16:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.

Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, osobiście lub poprzez wysyłkę na adres: „Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk .

Otwarcie ofert: siedziba firmy

Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk .

13.10.2016 r., godz. 16.00.

 Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 721 270 005 (Dariusz Golba – właściciel firmy)

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

A: Cena: 70 %

B: Czas realizacji zamówienia: 10 %

C: Maksymalny czas reakcji serwisu: 10%

D: Gwarancja: 10 %

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C + D gdzie:

Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 70 punktów

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów

Ad. B Kryterium Czas realizacji zamówienia zostanie ocenione w następujący sposób:

1. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 31.03.2017 – 10 punktów;

2. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 14.04.2017 – 5 punktów;

3. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia później niż 14.04.2017 – 0 punktów.

 

Ad. C Kryterium Maksymalny czas reakcji serwisu zostanie ocenione w następujący sposób:

1. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie maksymalnie 3 godzin od zgłoszenia awarii -  10 punktów.

2. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie maksymalnie 5 godzin od zgłoszenia awarii -  5 punktów.

2. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie powyżej 5 godzin od zgłoszenia awarii -  0 punktów.

Ad. D Kryterium gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób

1. Jeżeli Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 0 punktów.

2. Jeżeli Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 5 punktów.

3. Jeżeli Wykonawca udzieli 48-miesięcznej i dłuższej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 10 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A Cena, Kryterium B Czas realizacji zamówienia,  Kryterium C Maksymalny czas reakcji serwisu oraz Kryterium D Gwarancja  zostaną dodane do  siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B, C i D). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Kwiecień 30, 2017
Powiat: 
leski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:

a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;

b) zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;

c) zmiany terminu płatności;

d) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;

e) zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót);

f) zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

3.   Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0524/16