Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Ignacego Łukasiewicza w Krośnie, ul. Krakowska 21, 38 - 400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 
2. Nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowlanych - termomodernizacji budynku wielorodzinnego położonego pod adresem Węglówka 220, w związku z realizacją projektu pn. „Modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego w miejscowości Węglówka”, 
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
• docieplenie (termomodernizacja) ścian zewnętrznych budynku,
• docieplenie (termomodernizacja) stropodachu,
• docieplenie (termomodernizacja) stropu piwnicznego,
• inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (remont i przebudowę gzymsu, wymianę obróbek blacharskich pasa nadrynnowego, haków, pasa podrynnowego, wymianę rynien, rur spustowych),
• osuszenie, uzupełnienie izolacji pionowej ścian piwnic wraz z ich dociepleniem, uzupełnienie płytki odbojowej,
• modernizacja instalacji grzewczej, w tym demontaż rurociągów i grzejników c.o, wymiana instalacji wewnętrznej c.o., montaż nowych rurociągów i grzejników, regulacja hydrauliczna,
• wymiana oświetlenia w części wspólnej budynku (30 żarówek)

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wymagane jest:

a) posiadanie odpowiedniego zaplecza kadrowego, w tym:
- co najmniej 1 osoby o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) oraz
- co najmniej 1 osoby o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej 
w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (kierownik robót instalacyjnych).
Ponadto Wykonawca ma obowiązek zatrudnić na podstawie umów o pracę osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, a w szczególności roboty tynkarskie, blacharskie, instalacja c.o. 
Do oferty należy dołączyć wykaz osób funkcyjnych, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. kierownika budowy i kierownika robót instalacyjnych, wraz 
z informacją na temat ich uprawnień zawodowych oraz funkcji na budowie. Oddzielny wykaz będzie dotyczył pozostałych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, ze wskazaniem podstawy dysponowania osobami ujętymi w ww. wykazie oraz zakresu prac wykonywanych przez te osoby. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków. (tj. oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie ww. wymogów).

b) udokumentowane doświadczenie – należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu termomodernizacji obiektu budowlanego o powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 1000 m2 wraz z wykonaniem wymiany instalacji c.o. na budynku. Do oferty należy dołączyć wykaz ww. robót budowlanych z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (np. referencje, protokoły odbioru i inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty)

c) Posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego: sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, zorganizowanie zaplecza robót budowlanych Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Materiały dostarczone przez Wykonawcę musza odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017r poz. 1332). Materiały powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych określonym w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r poz. 1570 z późn. zm.).

d) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia poprzez: 
- ustanowienie Kierownika Budowy, posiadającego wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
- ustanowienie Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, grzewczych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - zapewnienie właściwego, uprawnionego i wykwalifikowanego personelu do wykonania przedmiotu niniejszej umowy;

e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy musi umożliwić wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, pokrycia kosztów dostawy mediów niezbędnych do wykonania robót lub związanych ze zorganizowanym przez niego zapleczem robót budowlanych Rozliczenia za zużyte media do celów budowy pokrycia kosztów dostawy mediów niezbędnych do wykonania robót lub związanych ze zorganizowanym przez niego zapleczem robót budowlanych prowadzone będą na podstawie wskazań opomiarowania zamontowanego przez Wykonawcę własnym staraniem i kosztem, przy uwzględnieniu postanowień umów podpisanych przez Zamawiającego z dostawcami mediów. Ponadto Wykonawca w dniu zawarcia umowy wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (szersze informacje podano w załącznikach)

Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu wraz z zapytaniem ofertowym oraz załącznikami umieszczono na stronie Zamawiającego: www.smiil.prv.pl oraz w bazie konkurencyjności- bezpośredni link do ogłoszenia: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view...

 

 

Termin składania ofert: 
czwartek, luty 1, 2018 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce składania ofert: 
1. Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 1.02.2018 r., do godz. 15:00. 
2. Ofertę należy złożyć w następujący sposób: 
• Osobiście w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową na poniższy adres Zamawiającego: 
Spółdzielnia mieszkaniowa im. Ignacego Łukasiewicza w Krośnie
ul. Krakowska 21,
38-400 Krosno
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2.02.2018 r. o godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego.
4. W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową będzie decydowała data oraz godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.

Sposób składania ofert: 
1. Ofertę należy przedstawić na załączonym do zapytania ofertowego formularzu. Do formularza należy dołączyć bezwzględnie kosztorys ofertowy. 
2. Nieodłączny element oferty stanowią załączniki wymagane w pkt. III.3 niniejszego zapytania ofertowego. 
3. Oferta może być wypełniona odręcznie lub komputerowo, jednak w przypadku wypełnienia odręcznego należy tego dokonać w sposób czytelny.
4. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane.
5. Każda strona oferty i załączników zawierająca jakąkolwiek treść musi zostać parafowana.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym. W razie podpisania oferty przez osobę upoważnioną – wymagane przedłożenie do oferty pełnomocnictwa. 
7. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być trwale spięte.
8. Zamawiający odrzuci ofertę niespełniającą warunków formalnych, natomiast oferta złożona po terminie zostanie zwrócona składającemu bez otwierania. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
10. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. 
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego, a także jego odwołania lub unieważnienia bez podawania przyczyn oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia. Informacje o tych zmianach będą umieszczone na stronie zamawiającego, na stronie https://zamowieniarpo.podkarpackie.pl oraz na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
12. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i załączonych dokumentów. 
13. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie umieszczając na niej adnotację: „OFERTA dot. modernizacji energetycznej wielorodzinnego budynku mieszkalnego w miejscowości Węglówka 220 ”. 

14. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia upływu terminu na złożenie ofert. 
15. Zamawiający przewiduje, że wynagrodzenie wypłacane będzie wykonawcy w okresach kwartalnych zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym realizacji robót.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

– Cena – 90 %
– Dodatkowa gwarancja: 10 % 
Cena podana przez Wykonawcę w ofercie jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B gdzie:

Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia x 90 punktów

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 90 punktów. 

Ad. B Kryterium dodatkowej gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób: 

a) Jeżeli Wykonawca udzieli 1 rok dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 5 punktów. 
b) Jeżeli Wykonawca udzieli 2 lata dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 10 punktów. 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów. 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium I Cena oraz Kryterium Kryterium II Gwarancja, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium I, II). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Maj 30, 2018
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym.

Warunki zmiany umowy: 

1. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku:
1) zmiany jakichkolwiek przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych, mających wpływ na realizację umowy; 
2) zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności w sytuacji, gdy wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót określonych umową, w szczególności z powodu technologii realizacji prac, wymogów określonych normami lub przepisami prawa, które wymagają konkretnych warunków atmosferycznych; zmiana terminów określonych umową będzie jednak dopuszczalna tylko w przypadku, gdy konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez Inspektora Nadzoru;
3) zmiany wynagrodzenia wskutek zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego, zmiany umówionego zakresu robót (zmiana wynagrodzenia w takim przypadku jest dokonywana w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego orazprzy uwzględnieniu nośników cenotwórczych podanych w kosztorysie ofertowym);
4) zmiany umówionego zakresu robót w razie koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych lub zamiennych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych;
5) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy 
i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
2. Dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień dotyczących niniejszej umowy 
wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0143/16-00