Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0125/16-00
Zamawiający: 
Gmina Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w dwóch branżach:

 

  1. konstrukcyjno-budowlanej,
  2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

 

przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja energetyczna budynków wielorodzinnych na terenie Gminy Jaśliska.

 

1. Zadanie obejmuje łącznie nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi na czterech obiektach użyteczności publicznej, w których będzie realizowany następujący zakres rzeczowy robót:

a) budynek wielorodzinny nr 157A, dz. nr ewid. 3129/3, obręb Jaśliska:

b) budynek wielorodzinny nr 157B, dz. nr ewid. 3129/3, obręb Jaśliska:

c) budynek wielorodzinny nr 157C, dz. nr ewid. 3129/3, obręb Jaśliska:

d) budynek wielorodzinny nr 32, dz. nr ewid. 322/1, obręb Daliowa:

 

Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania w ramach zamówienia został określony w dokumentacji (dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne, przedmiary, szczegółowe opisy zamówienia) udostępnionej w ramach zamówienia publicznego na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce: zamówienia publiczne è zamówienia POWYŻEJ 30 tyś Euro è Modernizacja energetyczna budynków wielorodzinnych na terenie Gminy Jaśliska

2. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczania jednego spośród Inspektorów nadzoru jako inspektora wiodącego, który koordynuje działania pozostałych inspektorów.

3. Dopuszcza się pełnienie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jednej branży, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.

4. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r., Nr 108 poz. 953 z późn. zm.) i umowy z Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności:

  1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
  2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
  3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu zanikających;
  4. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót i materiałów, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;
  5. przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;
  6. potwierdzenie ilości wykonanych robót;
  7. potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;
  8. sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot;
  9. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
  10. inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.

5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w związku z przyjęciem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego ma w szczególności obowiązek:

  1. zorganizowania i prowadzenia procesu przekazania placu budowy;
  2. opiniowania listy Podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych – jeśli nastąpi taka okoliczność;
  3. analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia;
  4. bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym;

 

  1. weryfikowania i zatwierdzania Wykonawcy wszelkich materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów;
  2. wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz;
  3. podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy oraz dokumentację projektową i Specyfikacje Techniczne;
  4. zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót;
  5. dokonywania odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbioru pogwarancyjnego;
  6. wydawania poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę;
  7. udziału w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy;
  8. udzielania opinii i sprawdzania dokumentacji technicznej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, itp.;
  9. wnioskowania o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez wykonawcę skrócenia terminu wykonania prac;
  10. potwierdzania dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p/poż.;
  11. zlecania usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu;
  12. kontrolowania wykonania robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami;
  13. wydawania poleceń wykonawcy robót do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego;
  14. uczestniczenie w naradach roboczych organizowanych przez wykonawcę robót.
  15. sprawdzania zestawień wykonanych robót składanych przez wykonawcę robót i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę;
  16. przyjmowania i opiniowania wniosków wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych wykonawcy na powyższy zakres. Przekazywanie zaopiniowanych wniosków Zamawiającemu;
  17. opiniowania i podpisywania protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego;
  18. kontrolowania prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do protokołu odbioru robót;
  19. stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę;
  20. wyznaczenia terminu odbioru końcowego robót, uczestnictwo w komisjach odbiorowych oraz komisjach wymaganych przy dokonaniu rozruchu eksploatacyjnego i powiadamianie o tym wszystkie zainteresowane strony;
  21. nadzorowania skompletowania kompletu archiwalnych dokumentacji powykonawczych z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi;
  22. udziału w czynnościach odbioru końcowego i przekazaniu obiektu do użytkowania i eksploatacji;
  23. dokonania rozliczeń budowy pod względem ilościowym tzn. w zakresie zgodności rachunków wystawionych Zamawiającemu z rzeczywistym wykonaniem zakresu robót oraz pod względem ilościowym i jakościowym wykonanych robót;
  24. złożenia wyjaśnień i udzielenia odpowiedzi przy składaniu przez Zamawiającego wniosków o płatność oraz kontroli projektu;
  25. nadzoru wykonanych prac (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu oraz na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca zapewni ponadto, że na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie koniecznych, zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu 4 godzin od chwili otrzymani wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową.
  26. inne działania konieczne do wykonania robót budowlanych realizowanych przez Inwestora.

6. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofert.

 

Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 26, 2018 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska 171, (sekretariat),

2. Ofertę należy złożyć pisemnie w zamkniętej kopercie z napisem:

Gmina Jaśliska

Jaśliska 171

38-485 Jaśliska

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynków wielorodzinnych na terenie Gminy Jaśliska

Nie otwierać przed dniem 26.01.2018 r. 10:01

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 26.01.2018 r. o godz. 10:01 w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska (sala konferencyjna).

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Maj 10, 2018
Powiat: 
krośnieński
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.

Waga kryterium – 100%

  1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie.
  2. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

Liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = Cmin / Cb x 100 x 100%,

gdzie:

•    C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena oferty;

•    Cmin - najniższa cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia zaoferowana w nieodrzuconych ofertach złożonych w postępowaniu;

•    Cb - cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia oferty ocenianej;

•    100 – waga kryterium „Cena oferty”

•    100% – procentowe znaczenie kryterium ceny

  1. W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
  2. W przypadku, gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej (najniższej) cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli równIe korzystne oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.