Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, ul. Lwowska 132, 35-301 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem postępowania jest dostawa (zakup, dowóz, wniesienie i montaż) mebli i wyposażenia wskazanego w Szczegółowej Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zapytania do Regionalnej placówki terapeutyczno-opiekuńczej w Rzeszowie przy ul. Lwowskiej 132.
  2. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z Szczegółową Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia.
Kod CPV: 
39100000-3
39711100-0
39711000-9
39531000-3
39515400-9
71320000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
  1. Nie podlegają, na dzień złożenia ofert, wykluczeniu z postępowania z następujących przyczyn:
  1. nie ogłoszono upadłości w stosunku do Wykonawcy, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego,
  2. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia wynikającą z realizacji co najmniej następujących zadań:
  1. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 1 (jedną) dostawę mebli i wyposażenia do obiektów służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł brutto,
  1. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.:
  1. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych),
  1. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Zapytaniu ofertowym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  2. Niespełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
  3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że:
    1. Upoważnią jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczą pełnomocnika) do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania
      w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - powinno być dołączone do oferty - dotyczy konsorcjum.
    2. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
    3. Wszelka korespondencja, zawarcie umowy oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem - dotyczy konsorcjum.
    4. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej lub przez ustanowionego pełnomocnika.
    5. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy - dotyczy konsorcjum.
    6. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę winien spełnić warunki określone
      w ust. 1 pkt 1) Zapytania ofertowego.
    7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu przetargowym, określone przez Zamawiającego w ust.1 pkt 2) i 3).
    8. Warunek określony w ust. 1 pkt 4) musi samodzielnie spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców składających wspólną ofertę.
    9. Wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę, chyba że Wykonawcy występujący wspólnie postanowią, iż wniesienia wadium dokona pełnomocnik konsorcjum - dotyczy konsorcjum.
    10. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
    11. W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum, członkowie konsorcjum przed podpisaniem umowy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców - członków konsorcjum.
    12. Po złożeniu oferty zmiany w składzie konsorcjum nie są dopuszczalne.
    13. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Termin składania ofert: 
piątek, Maj 5, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY.
  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego określonej w cz. I Zapytania ofertowego do dnia 5 maja 2017 r. do godz. 12:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 maja 2017 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego.
  3. Oferenci zostaną poinformowani o wyniku przetargu niezwłocznie po zakończeniu badania ich ofert pod względem zgodności z Zapytaniem ofertowym na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.hospicjum-podkarpackie.pl/ .
  4. Przedłuża się termin do wniesienia wadium do dnia 2 maja 2017 r. do godz. 15.00.
  5. Termin na zadawanie pytań dotyczących wszelkich kwestii związanych z przedmiotem niniejszego przetargu upływa w dniu 02.05.2017 r.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY.
  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1. Cena – 60%
  2. Gwarancja – 40%

Kryterium cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C =

Najniższa ofertowa cena brutto

x 100 x 60%

Cena brutto oferty ocenianej

  1. Punkty, w ramach kryterium okres gwarancji jakości dla przedmiotu dostawy, licząc od daty odbioru dostawy, będą  przyznawane na podstawie poniższej zasady, przy czym minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy (nie dotyczy roślin tarasowych):
  1. powyżej 59 miesięcy gwarancji – 20 pkt.
  2. 53 do 59 miesięcy gwarancji – 15 pkt.
  3. 45 do 52 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
  4. 37 do 44 miesięcy gwarancji – 5 pkt.
  5. 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt.
  1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
  2. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym  w Zapytaniu ofertowym oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w ust. 1 i 2.
  3. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, wg powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
  4. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt.
  5. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
  1. oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i we właściwym miejscu;
  2. oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia.  
Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Czerwiec 10, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

określone zostały w specifikacji zapytania ofertowego.

Numer projektu: 
RPPK.06.02.02-18-0042/16-00