Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 139 - 120 Sędziszów Małopolski
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pn. „e-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług publicznych w Gminie Sędziszów Małopolski” realizowanego w ramach Działania 2.1 Podniesienie efektywności  i dostępności e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Zakres realizowanego projektu:

Projekt obejmuje wdrożenie e-usług w obszarze edukacji, w 19 jednostkach oświatowych, dla których Gmina Sędziszów Małopolski jest organem prowadzącym oraz w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Sędziszowie Małopolskim.

Wdrażane będą następujące e-usługi: e-Usprawiedliwienie (A2C, poz.3); e-Stypendium (A2C, poz.3); e-Dowozy (A2C, poz.3); e-Stołówka (A2C, poz.4); e-Nabór (A2C, poz.4); e-Najem (A2C,A2B, poz.4); e-Świetlica (A2C, poz.3). W ramach projektu zostanie wdrożony również e-dziennik i w związku z tym w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych zostaną wdrożone moduły dziedzinowe systemu klasy ERP z obszaru finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego, obsługi arkuszy organizacyjnych. W celu realizacji wdrożenia zostanie zakupiony sprzęt komputerowy: 184 komputery i 26 urządzeń mobilnych do placówek edukacyjnych, 11 komputerów dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych , 1 serwer, wdrożona zostanie szyna danych oraz zostanie zakupione odpowiednie oprogramowanie oraz licencje. W związku z wdrożeniem nowych e-usług i nowych aplikacji, użytkownicy zostaną przeszkoleni w koniecznym zakresie.

Zakres przedmiotu zamówienia:    

  1. Zapoznanie się Inżyniera Kontraktu ze zgromadzoną dokumentacją dotycząca Projektu, w tym w szczególności z wnioskiem i umową o dofinansowanie Projektu, Koncepcją Techniczną Projektu, itp.
  2. Opracowanie kompletnej dokumentacji  dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych na realizację i wdrożenie Projektu, ( uzyskanie jej akceptacji przez kierownika Zamawiającego ) w zakresie : SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia oraz projektu umowy, ustalenia wartości zamówienia, przygotowywanie pisemnych opinii dla kierownika Zamawiającego i komisji przetargowej , między innymi w sprawach: wykonywanych czynności, wyjaśnień treści SIWZ, oceny złożonych ofert i rozstrzygnięć podejmowanych w procedurze przeprowadzania w trybie przetargu nieograniczonego, ocena procedur i mechanizmów przedstawionych w ofertach wykonawców pod względem zapewnienia odpowiedniej jakości budowanego i wdrażanego systemu oraz zgodności osiągniętych celów co do założeń zawartych w Projekcie.
  3. Przygotowanie projektu odpowiedzi na wniesione odwołania przez Wykonawców zgodnie z ustawą PZP oraz uczestnictwo w rozprawach w Krajowej Izbie Odwoławczej.

4. Sprawowanie nadzoru nad realizacją i wdrożeniem Projektu w zakresie zgodności  z założeniami określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu z załącznikami, dokumentacji technicznej , umowie o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami i aneksach do umowy o dofinansowanie, w tym systematyczna kontrola rzeczowej realizacji Projektu.

5. Potwierdzanie lub nie potwierdzanie merytorycznej zgodności – przedmiotu objętego umową z wykonawcą- odpowiedniej do deklarowanej w ofercie jakości zastosowanych rozwiązań , liczby, klas urządzeń i instalacji , poprawności ich montażu oraz konfiguracji zgodnej z zamierzonym efektem działania , starannego przygotowania zbudowanego systemu do wdrożenia , przeprowadzenia procesu wdrożenia systemu, potwierdzenia uzyskania efektów, szkolenia pracowników Zamawiającego , dokonania czynności odbioru końcowego , przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia umowy z wykonawcą Projektu.

6. Ścisła współpraca i komunikacja z Inżynierem Kontraktu po stronie Wykonawcy zapewniająca organizacyjną i terminową zgodność projektu z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym , przestrzeganie  obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu.

7. Bieżące uczestnictwo we wdrażaniu i koordynacja wszystkich jednostek i organizacji wymaganych do współdziałania dla osiągnięcia zaplanowanych rezultatów.

8. Udział w spotkaniach Komitetu Sterującego raz w miesiącu jednak nie rzadziej niż raz na kwartał , a także stosownie do potrzeb w sytuacjach wymagających podejmowania  kluczowych decyzji w Projekcie.

9. Sprawowanie nadzoru nad uruchomieniem poszczególnych etapów Projektu.

10.Uczestniczenie w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego zrealizowanego Projektu i jego wdrożenia oraz sporządzenie z Zamawiającym protokołów zdawczo-odbiorczych.

11. Kompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji uprawniającej do korzystania ze świadczeń gwarancyjnych w zakresie dostarczanego przez Wykonawcę sprzętu, wykonanych prac oraz wdrożonych rozwiązań teleinformatycznych.

12. Nadzór nad integracją systemów/ modułów dziedzinowych z systemem e-dziennik, e-usługi , koordynacja prac związanych z dostosowaniem i weryfikacją baz danych systemów dziedzinowych migrowanych  z obszaru finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego, obsługi arkuszy organizacyjnych.

13. Kontrolowanie wykonania usług w zakresie zgodności z dokumentacją techniczną, zapisami wniosku o dofinansowanie oraz warunkami umowy.

14. Nadzór  nad procesem testowania systemu przed odbiorem właściwym.

15. Przygotowanie informacji o koniecznych i możliwych do wprowadzenia zmianach  i korektach związanych z wdrażaniem projektu wraz z uzasadnieniem , celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w projekcie przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.

16. Kontrola prawidłowości wystawiania faktur , zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą.

17. Przygotowanie dokumentów wykazujących zasadność naliczenia kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających Wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych.

18. Inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla prawidłowej  realizacji Projektu(osiągnięcia celów).

19. Nadzór nad przetwarzaniem zbiorów danych osobowych , które zostaną powierzone na podstawie odrębnej umowy.

 

Termin składania ofert: 
czwartek, Marzec 2, 2017 - 09:45
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć w terminie do dnia 02.03.2017r. do godz. 9:45 w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 9.
  2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmy) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:

Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski oraz opisane:

Oferta na zadanie pn.:    „Świadczenie usługi nadzoru - funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pn. e-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług publicznych w Gminie Sędziszów Małopolski”

Nie otwierać przed dniem 02.03.2017r., przed godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, parter, pokój nr 10 (USC), w dniu 02.03.2017 r. o godzinie 10:00. Otwarcie ofert jest jawne.

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Grudzień 15, 2017
Powiat: 
ropczycko-sędziszowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

 Kryteria wyboru oferty

  1. Cena brutto (C)- znaczenie w ocenie  60% = 60 pkt

obliczane wg. wzoru

Liczba punktów = (Cmin /Cof) *60

Cmin – Cena najniższaspośród wszystkich ofert

Cof -Cena podana w ofercie badanej

2. Doświadczenie (D) – znaczenie w ocenie ofert 40% = 40pkt.

Punkty zostaną przyznane za posiadane doświadczenia na podstawie złożonych informacji zgodnie z poniższym podziałem :

Doświadczenie D1 - 15% =15 pkt.otrzyma Wykonawca jeśli wykaże się dysponowaniem osoby posiadającej wykształcenie wyższe informatyczne, wiedzę  z zakresu metodyki  zarządzania projektami, potwierdzoną referencjami pełnienia funkcji kierownika projektu dla 4 projektów informatycznych, doświadczenie, przez które rozumiane jest pełnienie funkcji kierownika projektu dla co najmniej dwóch przedsięwzięć obejmujących wdrożenie rozwiązań informatycznych dotyczących: udostępnienia i świadczenia e- usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) i 4 (transakcja) lub dostawy sprzętu o wartości co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych)

Doświadczenie D2 - 20% = 20 pkt. otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem osoby posiadającej wykształcenie wyższe, wiedzę z zakresu metodyki  zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym certyfikatem PRINCE 2 lub innym równoważnym. min. 5 letnie doświadczenie w roli pełnienia funkcji Kierownika Projektu przy projektach finansowanych z funduszy unijnych, znajomość zagadnień związanych z informatyzacją  w przynajmniej 4 projektach unijnych. Doświadczenie, przez które rozumiane jest zarządzanie co najmniej 2 projektami informatycznymi o wartości co najmniej 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych).

Doświadczenie D3 - 5% = 5 pkt. otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem osoby posiadającej doświadczenie z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowej. Jako kryterium oceny ofert Zamawiający będzie punktował doświadczenie wyżej opisanej osoby w następujący sposób. Za każde dodatkowe uczestnictwo (ponad minimalne określone w pkt 6.) w okresie ostatnich pięciu  lat w składzie komisji przetargowej w charakterze sekretarza komisji przetargowej lub jako osoby wskazanej w protokole postępowania jako osoby odpowiedzialnej za sporządzenie protokołu postępowania w postępowaniach prowadzonych w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych Zamawiający przyzna dodatkowy 1 % = 1 pkt. Maksymalnie  osoba opisana powyżej może otrzymać 5 % =  5 punktów .

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczona według wzoru:

P= C+D

P -łączna ilość punków kryteriów cena i doświadczenie

C - ilość punktów w kryterium cena oferty

D – ilość punktów w kryterium doświadczenie (D= D1+D2+D3)

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.