Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 639-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zadanie 1. Opracowanie koncepcji utworzenia „Zintegrowanego system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim” obejmującej:

  1. analizę istniejących zasobów informacyjnych
  2. ocenę istniejącej infrastruktury teleinformatycznej i użytkowanego oprogramowania
  3. określenie potrzeb i priorytetów w zakresie e-usług publicznych oraz usług wewnątrzadministracyjnych
  4. koncepcję architektury logicznej i fizycznej projektowanego systemu
  5. docelową funkcjonalność techniczno – użytkową systemu
  6. harmonogram rzeczowy wdrożenia

Zadanie 2. Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu pn. „Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim”, w tym:

  1. studium wykonalności
  2. specyfikacja dotycząca kryteriów oceny merytorycznej projektu
  3. specyfikacja dostaw/usług
  4. dokumenty dotyczące pomocy publicznej

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji wszystkich opracowań, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny na etapie oceny formalnej jak i merytorycznej.

Dokumentację aplikacyjną  należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego  na lata 2014 – 2020 m.in.

  • Regulaminem Konkursu dla naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach osi priorytetowej II. CYFROWE POKARPACKIE, działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e- usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 nr RPPK.02.01.00-IZ.00-18-001/15,
  • Instrukcją do opracowania studium wykonalności – e-usługi i digitalizacja (nabór 2015),
  • Kryteriami wyboru projektów dla Działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług RPO WP 2014-2020,
  • Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP 2014 -2020 (EFRR),

Opracowane dokumenty należy złożyć w wersji papierowej – 3 egzemplarze oraz na nośniku elektronicznym (w wersji edytowalnej, zawierającej otwarte formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności).

Termin składania ofert: 
czwartek, Styczeń 7, 2016 - 12:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 (kancelaria pok. nr 2) w terminie do dnia 7 stycznia 2016 r. do godz. 12:30 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  2. oferty zostaną otwarte w Starostwie Powiatowym w Mielcu – sala nr 334 dnia 7 stycznia 2016 r. o godz. 12:45. Otwarcie ofert jest jawne.                 
  1. Informację na temat formy składania ofert:
  1. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: Oferta na Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji aplikacyjnej dla projektu pn.: „Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim” – Nie otwierać do 7 stycznia 2016 r. do godz. 12.30.

 Na kopercie należy podać nazwę i dokładny adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „Oferta”
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną
  3. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 
Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, luty 22, 2016
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem

PC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę           

gdzie:

CN - najniższa zaoferowana cena brutto,

COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty,

Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „cena”

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.