Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie kompletnej dokumentacji, w skład której wchodzą następujące elementy:
- projekt budowlany
- projekt wykonawczy
- kosztorys inwestorski
- przedmiar robót
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień pozwalających uzyskać pozwolenie na budowę pozwolenie na budowę lub zgłoszenie wykonania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania efektów wskazanych w audytach energetycznych, w tym:
- Budynek komunalny w Czeluśnicy – Szkoła Niepubliczna
- ocieplenie stropu na poddaszu
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem
- wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej
- wymiana kotła na kondensacyjny wraz z wymiana całej instalacji centralnego ogrzewania
- Budynek komunalny w Łajscach – Szkoła Niepubliczna
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej
- wymiana kotła na kondensacyjny wraz z wymiana całej instalacji centralnego ogrzewania
- Zespół Szkół Publicznych w Łubnie Szlacheckim
- pokrycie stropodachu wełną mineralną oraz zabezpieczenie membraną PVC
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem
- ocieplenie ścian na gruncie styrodurem
- wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej
- wymiana kotła na kondensacyjny wraz z wymianą całej instalacji centralnego ogrzewania
W/w dokumentację należy opracować oddzielnie dla każdego obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa – załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z aktualnie opublikowanymi dla działania 3.2 zapisami:
- Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych RPO WP 2014-2020,
- Kryteriami Wyboru Projektów dla Poszczególnych Osi Priorytetowych, Działań i Poddziałań RPO WP 2014-2020 - Zakres EFRR (Kryteria Merytoryczno – Jakościowe).
Dokumenty dostępne na stronie:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy w Tarnowcu,
38-204 Tarnowiec 211, pokój nr 7 (Sekretariat) do dnia 26.11.2015 r. do godz. 10:00.
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nazwa kryterium: Cena (koszt)
Waga: 100%
2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Punkty przyznawane za podane w pkt 1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Wzór:
Cena (koszt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy opóźnienie w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, po zawarciu umowy takich jak:
- zmiany obowiązującego prawa;
- udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowań administracyjnych dotyczących np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień i opinii, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
- zmiany warunków i zasad naboru wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Czysta Energia Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.