- Zamówienie obejmuje Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Kołaczyce.
Wspólny Słownik Zamówień CPV 73.00.00.00 - 4
- Opracowany dokument powinien być zgodny z aktualnymi Wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, aktualnymi wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz wszelkimi wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie z uwzględnieniem elementów szczególnie ważnych dla obszaru objętego LPR.
- Materiałem uzupełniającym do sporządzenia Lokalnego Planu Rewitalizacji (LPR) powinna być sporządzona przez Wykonawcę, analiza uwarunkowań wyjściowych dla przygotowania Lokalnego Planu Rewitalizacji uwzględniająca poza analizą obszarów kryzysowych i zdegradowanych także:
- wyniki analizy funkcjonalno-użytkowej przestrzeni publicznej w obszarze rewitalizacji;
- wyniki analizy bezpieczeństwa komunikacyjnego użytkowników w przestrzeni publicznej w obszarze rewitalizacji, dotyczącej głównych ciągów komunikacyjnych obszaru ;
- wyniki analizy strategicznych dokumentów dotyczących rozwoju Gminy i regionu;
- propozycję założeń dla planu rewitalizacji;
Wskazane powyżej analizy Wykonawca opracuje lub pozyska we własnym zakresie.
- Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Kołaczyce powinien zawierać co najmniej:
- opis powiązań programu z dokumentami strategicznymi i planistycznymi gminy,
- diagnozę czynników i zjawisk kryzysowych oraz skalę i charakter potrzeb rewitalizacyjnych,
- zasięgi przestrzenne obszaru/ów rewitalizacji, tj. określenie, w oparciu o inne dokumenty strategiczne gminy lub diagnozę i identyfikację potrzeb rewitalizacyjnych, terytorium/ów najbardziej wymagających wsparcia,
- wizję stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji (planowany efekt rewitalizacji),
- cele rewitalizacji oraz odpowiadające zidentyfikowanym potrzebom rewitalizacyjnym kierunki działań mające na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk,
- listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych wraz z ich opisami zawierającymi, w odniesieniu do każdego projektu/przedsięwzięcia rewitalizacyjnego, co najmniej:
- nazwę i wskazanie podmiotów go realizujących,
- zakres realizowanych zadań,
- lokalizację (miejsce przeprowadzenia danego projektu),
- szacowaną wartość,
- prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny i zmierzenia w odniesieniu do celów rewitalizacji,
- charakterystykę pozostałych rodzajów przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizujących kierunki działań, mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk powodujących sytuację kryzysową,
- mechanizmy zapewnienia komplementarności między poszczególnymi projektami, przedsięwzięciami rewitalizacyjnymi oraz pomiędzy działaniami różnych podmiotów i funduszy na obszarze objętym programem rewitalizacji,
- indykatywne ramy finansowe w doniesieniu do przedsięwzięć, o których mowa w ppkt 6 oraz 7 z indykatywnymi wielkościami środków finansowych z różnych źródeł (także spoza funduszy polityki spójności na lata 2014-2020 – publiczne i prywatne środki krajowe w celu realizacji zasady dodatkowości środków UE),
- mechanizmy włączenia mieszkańców, przedsiębiorców i innych podmiotów i grup aktywnych na terenie gminy w proces rewitalizacji,
- system wdrożenia (realizacji) programu rewitalizacji,
- system monitoringu i oceny skuteczności działań i system wprowadzenia modyfikacji w reakcji na zmiany w otoczeniu programu.
- Na dzień odbioru LPR ma być zgodny z aktualnym stanem prawnym, w zakresie prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznymi do programów, w ramach których możliwe będzie pozyskanie środków zewnętrznych na realizację działań naprawczych ujętych w LPR.
- Wykonawca zobowiązanych jest do:
- udziału w spotkaniach konsultacyjnych LPR dla Gminy Kołaczyce,
- uwzględnienia uwag zgłaszanych przez zamawiającego, dotyczących zawartości opracowania i przyjmowanych kierunków rozwiązań oraz przedłożenia poprawionej wersji wykonanego LPR,
- przeprowadzenia prezentacji LPR na komisji i sesji Rady Miejskiej w Kołaczycach – jeżeli zamawiający zgłosi taką potrzebę.
- Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej korekty dokumentu w sytuacji, gdy podmioty dokonujące oceny opracowań (np. WFOŚiGW, NFOŚiGW, RDOŚ, WIOŚ IZ RPO WP) zgłoszą zastrzeżenia i uwagi.
- Wykonawca przekaże zamawiającemu wyniki realizacji przedmiotu umowy w następującej postaci:
- wstępny projekt LPR – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (plik pdf oraz plik umożliwiający edycję treści) przekazane na nośnikach CD/DVD,
- ostateczna wersja LPR – 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (plik pdf oraz plik umożliwiający edycję treści) przekazane na nośnikach CD/DVD
- Zamawiający uzna wykonanie przedmiotu zamówienia za fakt w sytuacji przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Kołaczyce uchwałą Rady Miejskiej w Kołaczycach.
- W przypadku obowiązku przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko – wykonawca odpłatnie (zgodnie z ceną zawartą w formularzu ofertowym) wykona opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko.
- W ramach wynagrodzenia Wykonawca:
- przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności takich jak: raporty, mapy, wykresy, rysunki, plany, dane statystyczne, ekspertyzy, obliczenia i inne dokumenty powstałe przy realizacji przedmiotu umowy, zwanych dalej utworami;
- zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami, tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych;
- Nabycie przez Zamawiającego praw, o których mowa w pkt. 1, następuje z chwilą faktycznego wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu oraz bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie następujących pól eksploatacji:
- użytkowania utworów na własny użytek, użytek swoich jednostek organizacyjnych oraz użytek osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego,
- utrwalenie utworów na wszelkich rodzajach nośników,
- zwielokrotnianie utworów dowolną techniką w dowolnej ilości,
- wprowadzania utworów do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych oraz do sieci multimedialnej, telekomunikacyjnej, komputerowej, w tym do Internetu,
- wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu,
- wprowadzanie zmian, skrótów,
- publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym.
- Równocześnie z nabyciem autorskich praw majątkowych do utworów Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których utwory zostały utrwalone.
Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. – o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U.z 2006 r. Nr 90, poz. 631, ze. zm.) i nie naruszy praw majątkowych osób trzecich, a utwory przekaże Zamawiającemu w stanie wolnym od obciążeń prawami tych osób
Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce
1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: 1) Cena oferty (C) - 100% 2) Punkty będą przyznawane według wzoru: C = Cn/Cb x 100 % x 100 gdzie: C – ilość punktów uzyskanych w kryterium Cn – cena brutto oferty najniższej Cb – cena brutto oferty badanej 2. O wyborze oferty najkorzystniejszej zadecyduje najwyższa liczba uzyskanych punktów. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.