Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec,
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB na wymianę instalacji elektrycznej w budynku przychodni zdrowia nr 4 z zastosowaniem energooszczędnych systemów oświetleniowych i odnawialnych źródeł energii – szczegółowy opis w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  2. Wykaz dokumentów składających się na przedmiot zamówienia:
    • Dokumentacja projektowa (3 egz. w wersji tekstowej i 1egz. pdf):
      • dokumentacja techniczna dla potrzeb zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, (3 egz. w wersji tekstowej i 1egz. pdf):
      • projekt wykonawczy uwzględniający rozwiązania szczegółowe przedmiotu zamówienia określonego w ppkt a), (3 egz. w wersji tekstowej i 1egz. pdf):
      • wyliczenia szczegółowe określające zmniejszenie zapotrzebowania na energię elektryczną wg wytycznych i kryteriów wyboru Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 działanie 3.2. modernizacja energetyczna budynków (głęboka modernizacja energetyczna),
      • przedmiar robót z wyliczeniem ilości robót, (2 egz. w wersji tekstowej i 1egz. pdf):
      • uzgodnienia, pozwolenia,opinie wymagane odrębnymi przepisami.
  3. Kosztorys inwestorski (2 egz. w wersji tekstowej, 1 egz. pdf) opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r. z póź zmianami).
  4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (2 egz. w wersji tekstowej, 1 egz. w pdf) należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072 z późn. zm.).
  5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71320000-7  – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  6. Zamówienie należy wykonaćw terminie: do dnia 10.12.2015r.
  7. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia: 24 m-ce
Termin składania ofert: 
czwartek, Październik 29, 2015 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 (kancelaria pok. nr 2) w terminie do dnia 29.10.2015r. roku do godz. 12:00 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  2. oferty zostaną otwarte w Starostwie Powiatowym w Mielcu – sala nr 334 dnia 29.10.2015r o godz. 12:15.
  3. bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Grudzień 10, 2015
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem

PC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę

              Pc=CN/COBx100

gdzie:

CN - najniższa zaoferowana cena brutto,

COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.