Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
F.P.H.U. MAXSTONE s. c., F.P.H.U. MAXSTONE s. c.Bratkówka 153, 38-406 Odrzykoń
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych regałów wysokiego składowania wraz z systemem do ich zarządzania, które szczegółowo zostały opisane w SIWZ.

Regały wysokiego składowania (wjezdne), będą stanowić wyposażenie magazynu i przeznaczone będą do składowania wyprodukowanego kamienia dekoracyjnego, będącego już w swoim finalnym wyglądzie do bezpośredniego odbioru przez dystrybutorów i klientów końcowych. Rozmieszczenie regałów przedstawione jest na  rysunkach, które znajdują się w SIWZ.

Planowane do zakupu regały mają spełniać normę EN 1993 (Eurokod 3) oraz dyrektywę FEM 10.2.07 (projekt regałów wjezdnych). Poprzez odpowiednią konstrukcję, regały mają posiadać odpowiednią stabilność, zarówno podczas ich wypełniania jak i opróżniania. Stabilność wzdłużna powinna być zapewniona poprzez usztywnienie belką ukośną i odpowiednie ramy połączone ze sobą za pomocą szyn podpierających palety. Stabilność poprzeczna (prostopadła do uliczek składowania) powinna być zapewniona poprzez tylne usztywnienie pionowe, stopień zakotwienia stopy słupa do podłoża oraz usztywnienie przy pomocy górnej belki usztywniającej. Każda stopa powinna być mocowana do podłoża za pomocą kotew rozporowych.

Regały powinny posiadać możliwość składowania ładunków (ułożenia palet wg rys. w SIWZ)  typ 1: 582 lub typ 2: 1284. Ich budowa powinna umożliwić ich montaż na wiele sposobów w zależności od tego na ile pozwala na to pomieszczenie magazynowe.

Kod CPV: 
39141100-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Składający ofertę powinien:

  • być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone z wykorzystaniem wzoru Oferty stanowiącego załącznik do SIWZ.

Termin składania ofert: 
wtorek, Lipiec 24, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  • Ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego - MAX-STONE Sp. Z o.o. Sp. k., Bratkówka 130A, 38-406 Odrzykoń do 24.07.2018r. do godziny 9.00.
  • Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta na dostawę regałów wysokiego składowania”. Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.
  • Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.07.2018r. o godzinie 9.30. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • Dostawca może złożyć wyłącznie 1 ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria i ocena złożonych ofert. 

• cena – 90%,

• warunki gwarancji i serwisowania – 10%.

Sposób wyliczenia punktów.

Dla kryterium cena - 90%:

Oznaczenia:

Ofc_min  - Wartość netto oferty cenowo najniższej,

Ofc - Wartość netto oferty ocenianej,

Pkc - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkc =  { Ofc_min/Ofc } * 100 * 90% [pkt]

Dla kryterium warunki gwarancji i serwisowania - 10%:

Oznaczenia:

Ofg_max  - największa średnia liczba miesięcy gwarancji w ofercie,

Ofg - średnia liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej,

Pkg - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkg =  { Ofg/Ofg_max } * 100 * 10% [pkt]

Wzór wyliczający zsumowane punkty:

Oznaczenia:

Pkcg - punkty zsumowane z ww. kryteriów

Pkcg =  { Pkc + Pkg } [pkt]

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Sierpień 22, 2018
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach:
  1. zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń
  2. gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
  1. Określa się następujący tryb dokonywania zmian w umowy:
  1. zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
  2. strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
  3. wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
  1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy. Może to nastąpić tylko wtedy, gdy przedmiot umowy nie został jeszcze dostarczony do siedziby Zamawiającego
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0056/17