Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
M.PELCZAR CHOCOLATIER ANNA PELCZAR, ul. Ogrodowa 6038-420 Korczyna
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. Temperówka do czekolady - 2 szt.,
2. Stół roboczy – 1 szt.

Przedmiot zamówienia

Minimalne wymagane elementy, funkcjonalności i parametry techniczne:
1. Temperówka do czekolady:
• Zbiornik o pojemności nie mniejszej niż 24 kg 
• Zasilanie 400V
• Elektronicznie sterowany proces topienia i temperowania czekolady w trybie ciągłym
• Stół wibracyjny
• Pompa czekolady wyposażona w płynną regulację prędkości przepływu czekolady
• Pedał sterowania dozowaniem czekolady wraz z systemem czasowym uruchamiającym pompę
• Programator dozowania z interwałem czasowym minimum 0,1 sekundy oraz możliwością ustawienia gramatury pojedynczego dozowania w 9 cyklach pracy
• System zapobiegający nieuprawnionemu włączeniu lub wyłączeniu pompy czekolady w zależności od temperatury czekolady
• System zapobiegającym uszkodzeniu mieszadła w zależności od temperatury czekolady
2. Stół roboczy:
• System mechanicznych wibracji
• Elektroniczne ustawianie prędkości
• Zasilanie 230 V, 
• Wymiary po rozłożeniu nie mniejsze niż 1200x1800x300 mm
• Możliwość współpracy z temperówkami określonymi w pkt. 1
• Szerokość robocza (papier woskowany): 300 mm
• System usuwania nadmiaru czekolady poprzez otrząsanie i/lub zdmuchiwanie
• System odcinania nadmiaru czekolady z regulowaną prędkością pracy oraz możliwością zmiany kierunku pracy
• Możliwość mocowania tac do odbioru gotowych produktów

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

Kod CPV: 
42215000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
a. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
b. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
c. Oferują urządzenie o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym.
d. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie Wymagane dokumenty

Termin składania ofert: 
piątek, Maj 11, 2018 - 13:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Sposób składania oferty: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego oraz zapisem: OFERTA NA DOSTAWĘ TEMPERÓWEK DO CZEKOLADY ORAZ STOŁU ROBOCZEGO W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA POPRZEZ WPROWADZENIE NA RYNEK NOWEGO PRODUKTU BĘDĄCEGO REZULTATEM PROWADZONYCH PRAC B+R”:
a) osobiście pod adresem: M.PELCZAR CHOCOLATIER ANNA PELCZAR, ul. Rynek 18, 38-420 Korczyna 
b) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: M.PELCZAR CHOCOLATIER ANNA PELCZAR, ul. Rynek 18, 38-420 Korczyna.

Termin składania oferty: 

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 11.05.2018 r., do godz. 13:00. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
- Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymania oferty przez Zamawiającego przed upłynięciem terminu składania ofert. Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta przed upływem terminu składania ofert jest dopuszczalne.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty przed upływem wyznaczonego terminu, w przypadku nieodpowiedniego oznakowania koperty.
- Otwarcie ofert nastąpi w biurze Zamawiającego pod adresem M.PELCZAR CHOCOLATIER ANNA PELCZAR, ul. Rynek 18, 38-420 Korczyna w tym samym dniu tj. 11.05.2018 r. o godzinie 14:00.
- Po otwarciu ofert Zamawiający dokona ich oceny. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
- Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy,
- Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
- Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów oraz ogłosi wyniki na swojej stronie internetowej www.mpelczar.pl oraz na portalu Baza Konkurencyjności pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Termin ważności oferty: 

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryterium oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami: 
A. CENA – 70%
B. GWARANCJA – 30%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru: Ocena = A + B, gdzie:

Ad A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

Najniższa zaproponowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty za
wykonanie przedmiotu zamówienia x 70 punktów.

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartość zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów.

Ad B. Kryterium Gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób:
a) udzielenie przez Dostawcę co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i dłuższej – 30 punktów,
b) udzielenie przez Dostawcę co najmniej 24 miesięcznej gwarancji – 15 punktów,
c) udzielenie przez Dostawcę krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 30 punktów.

Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A i Kryterium B zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku zaistnienia sytuacji, gdzie dwóch Wykonawców uzyskało tę samą liczbę punktów zostanie wyłoniona oferta Wykonawcy z dłuższym terminem gwarancji. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień braku możliwości skorzystania z zamówionego sprzętu, jednakże nie więcej niż 10% łącznego wynagrodzenia netto.

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Maj 27, 2018
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
a. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c. zmiany terminu płatności,
d. zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0209/17-00