Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
BINEXT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. E. Orzeszkowej 538-­500 Sanok
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest stworzenie nowej e-usługi, działającej w trybie software-as-a-service. Dzięki jej wdrożeniu stworzony zostanie nowy, unikalny sposób archiwizacji dokumentów księgowych. System będzie miał za zadanie wspomóc proces obiegu dokumentów w organizacji. Wpłynąć na to mają m.in.: sprawna i szybka archiwizacja dokumentów w formie papierowej, do których dostęp będzie można uzyskać zarówno z poziomu aplikacji jak i systemu ERP; uproszczenie procedury gromadzenia i przekazywania informacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy. Aplikacja powinna umożliwiać w prosty sposób na poziomie np. sekretariatu na archiwizację dokumentów zakupowych / magazynowych z jednoczesnym dodaniem ich do bazy danych programu ERP. Pozwoli to na dostęp do zeskanowanych dokumentów dla innych działów (handel, magazyn, księgowość, zarząd) a nie jedynie działu księgowego. Aplikacja synchronizuje się z bazą danych systemu ERP i pozwoli na dodanie nowych zapisów bezpośrednio do systemu ERP. Program będzie zbudowany na zasadzie modułowej - dostępny będzie moduł do dodawania zeskanowanych dokumentów do bazy danych oraz moduł umożliwiający tylko ich podgląd. Aplikacja po stronie klienckiej zainstalowanej na komputerze, powinna łączyć się z serwerem (chmurą), na którym będzie zainstalowane oprogramowanie ERP i komunikować z istniejącą bazą danych. Oprócz aplikacji SaaS system będzie obejmował aplikację mobilną zintegrowaną z aplikacją SaaS działającą na urządzeniach z systemem Android.

 

Dalszy opis zawarty jest w dokumencie pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Dalszy opis zostanie przesłany drogę e-mail, na wskazany przez oferenta (Wykonawcę) adres e-mail po podpisaniu Umowy o zachowaniu poufności i przesłaniu skanu na adres wskazany przez Zamawiającego

 

Oferty nie spełniające powyższych parametrów (z uwzględnieniem dokumentu pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) nie będą brane pod uwagę.

Kod CPV: 
48000000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenie Wykonawcę (Oferenta) na formularzu według udostępnionego wzoru.

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca aby spełnić warunek musi wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą, która składa się z co najmniej trzech różnych osób:

1. Kierownik projektu IT - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika projektu i ukończona sukcesem realizacja co najmniej dwóch aplikacji rozszerzających do systemów ERP, dedykowanych dla księgowych (lub dla działów księgowych w ramach kompletnego systemu) o wartości co najmniej 300 000 zł. Doświadczenie poparte CV oraz listą zrealizowanych aplikacji.

2. Programista baz danych - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku programisty baz danych (lub podobnym) oraz udział w ukończonej sukcesem realizacji dwóch aplikacji rozszerzających do systemów ERP, dedykowanych dla księgowych (lub dla działów księgowych w ramach kompletnego systemu) o wartości co najmniej 300 000 zł. Doświadczenie poparte CV oraz listą zrealizowanych aplikacji.

3. Frontend developer - co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku frontend developer (lub podobnym) oraz udział w ukończonej sukcesem realizacji dwóch aplikacji rozszerzających do systemów ERP, dedykowanych dla księgowych (lub dla działów księgowych w ramach kompletnego systemu) o wartości co najmniej 300 000 zł. Doświadczenie poparte CV oraz listą zrealizowanych aplikacji.

 

W celu potwierdzenia warunku Wykonawca składa - imienny wykaz kadry pozostającej do dyspozycji Wykonawcy wraz z opisanym, wymaganym doświadczeniem.

  1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.

Wykonawca aby spełnić warunek musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub polisę OC o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN

W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca przedstawi zaświadczenie z banku wskazujące na posiadanie środków finansowych bądź zdolności kredytowej na kwotę min. 300 000 zł wydanego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert lub załączy polisę OC na kwotę nie mniejszą niż 300 00 PLN ważną 60 dni od dnia złożenia oferty.

Zamawiający zastrzega, iż ma prawo unieważnienia postępowania bez wyboru ofert bez podawania przyczyny

 

  1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

 

  1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) . Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy O. w Sanoku w nr 24 8642 1184 2018 0044 6475 0001– pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego do dnia 12.04.2018 do godz. 9:00, tytuł przelewu „Dostawa oprogramowania”
    2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3. gwarancjach bankowych;
  3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego Zamówienia
  5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
    1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 

  1. KLAUZULA POUFNOŚCI

 

Każdy Wykonawca (Oferent) jest zobligowany do podpisania dokumentu pn. Umowa O Zachowaniu Poufności (stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania) a następnie przesłaniu jej wersji elektronicznej (skan) na adres e-mail do kontaktów, wskazany poniżej oraz załączeniu w oryginale tego dokumentu do oferty.

Po odebraniu poczty e-mail ze skanem ww. dokumentu Zamawiający weryfikuje ten dokument i odsyła do Wykonawcy dokument opisujący szczegółowo przedmiot zamówienia (dokument pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)

Termin składania ofert: 
czwartek, Kwiecień 12, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

12.04.2018 do godziny 9:00

 

osobiście lub poprzez wysyłkę na adres siedziby firmy:

ul. Orzeszkowej 5, 38­500 Sanok

 

O terminie złożenie oferty decyduje data dostarczenia jej na wskazany adres.

 

Miejsce otwarcia ofert:

ul. Orzeszkowej 5, 38­500 Sanok

 

Osoba do kontaktu: Norbert Longawa, nr tel. 661 916 504, e-mail: NLongawa@binext.pl

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. KRYTERIA OCENY OFERT, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:

 

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 

Cena:

- waga kryterium 60%

- maksymalna liczba punktów do uzyskania 60

Okres gwarancji:

- waga kryterium 40%

- maksymalna liczba punktów do uzyskania 40

 

 

Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o w/w kryteria wg. niżej wymienionych zasad:

Kryterium nr 1 Cena – C:

Cena ( C ) obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie, w niniejszym kryterium zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:

C = (cena najniższa / cena badana) x 60 pkt

Przez cenę rozumiana jest łączna wartość netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wskazaną w formularzu ofertowym.

 

W kryterium nr 2 Okres gwarancji - G

Okres gwarancji ( G ), rozumiany jako okres czasu po końcowym odbierze oprogramowania, w którym Wykonawca (Oferent) zapewnia usuwanie usterek oraz naprawy systemu umożliwiające dalszą pracę - obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie, w niniejszym kryterium zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:

- okres gwarancji: co najmniej 36 miesięcy – 0 pkt.

- okres gwarancji: co najmniej 48 miesięcy – 20 pkt.

- okres gwarancji: co najmniej 60 miesięcy – 40 pkt.

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty.

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tj. takiej, która uzyska największą ilość punktów.

 

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Grudzień 31, 2018
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO  POSTĘPOWANIA  O  UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania po obustronnych konsultacjach i wyrażonej przez niego zgodzie w formie aneksu do umowy.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0587/17