Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 135 – 064 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i montaż 6 tablic informacyjno – pamiątkowych dla projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów” , Numer RPPK.09.01.00-18-0009/17-00, dofinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wykonane tablice należy zamontować we wskazanych przez Zamawiającego miejscach w następujących jednostkach:

1)    Przedszkole Publiczne Nr 17, 35-113 Rzeszów, ul. Witkacego 5,

2)    Przedszkole Publiczne Nr 37, 35-508 Rzeszów, ul. Starzyńskiego 10,

3)    Szkoła Podstawowa Nr 29, 35-234 Rzeszów, ul. Partyzantów 10a,

4)    Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4, 35-310 Rzeszów, ul. Rejtana 30,

5)    Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 11, 35-083 Rzeszów, ul. Beskidzka 5,

6)    Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 8, 35-040 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 66a.

Przedmiot umowy obejmuje:

1)    opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego tablic zgodnie z zasadami promocji i oznakowania projektów współfinansowanych z UE oraz aktualnym podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dostępnymi na stronie http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja.

2)    wykonanie na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach

 

Opisy merytoryczne, wytyczne dotyczące układu treści oraz obowiązkowe logotypy do zastosowania w projekcie graficznym tablic zostaną przekazane przez Zamawiającego
w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy, drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.

Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji opracowanego przez siebie projektu graficznego przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zapewni następującą specyfikację techniczną przedmiotu umowy:

1)    tablice informacyjno - pamiątkowe: ilość: 6 sztuk, jednostronne, wiszące, przyścienne, wymiary: 80cm (wysokość) x 120 cm (szerokość),

2)    powierzchnia informacyjna: wielobarwna (4+0), podłoże gładkie, wykonane z płyty warstwowej AL-PE-AL lub innego trwałego tworzywa sztucznego,

3)    sposób montażu: tablice wiszące montowane na ścianie wewnątrz budynków w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Warunki gwarancji i rękojmi

Wykonawca udzieli na tablice 5 letniej gwarancji liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego „bez zastrzeżeń”. Jako trwałość tablic rozumie się odporność zapewniającą trwałość kolorystyki i walorów estetycznych.

Kod CPV: 
30195000-2
Tablice
Termin składania ofert: 
piątek, luty 23, 2018 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

  Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzonym następującym napisem:

 

Urząd Miasta Rzeszowa

Wydział Edukacji

Plac Ofiar Getta 7

35-002 Rzeszów

Dot. Oferta na zaprojektowanie, wykonanie i montaż 6 tablic informacyjno – pamiątkowych dla projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów”

Zapytanie ofertowe nr ED.042.14.1.6-B.2017

Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert

 

1)    Oferty należy złożyć osobiście, wysłać pocztą lub przesyłką kurierską na adres siedziby zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Edukacji, 35-002 Rzeszów, Plac Ofiar Getta 7 - w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni robocze (dzień roboczy oznacza każdy dzień od poniedziałku do piątku, który nie jest ustawowo wolny od pracy).

2)   Oferty należy złożyć w terminie do 23 lutego 2018 r. do godziny 10:00

3)    Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.

4)    O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

5)    Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Rzeszowa – Wydziała Edukacji, Plac Ofiar Getta 7, pok. 29, w dniu 23 lutego 2018 r. o godzinie 10:30.

6)    Ofert musi być ważna minimum 30 dni od terminu składania ofert.

7)    Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

8)    Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium ceny – 100%.

1)    Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

2)    Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:

Cena oferty najtańszej/Cena badanej oferty x 100% = liczba punktów

3)    Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4)    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą liczbą punktów (maksymalnie 100). W przypadku jednakowej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z Wykonawcami oferowanej ceny.

5)    Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na formularzu oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym podatek VAT.

6)    Wynagrodzenie brutto za całość stanowi jednoznaczną i ostateczną kwotę z tytułu wykonania umowy i stanowi podstawę do porównania ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

7)    Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w Formularzu oferty w postaci liczbowej i słownej, jako poprawna przyjęta zostanie cena podana słownie.

8)    Oferta zostanie odrzucona jeśli:

a)    jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

b)    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

c)    wykonawca nie zgodzi się na poprawienie oczywistych omyłek w treści oferty,

d)    wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień/uzupełnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień/uzupełnień.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Marzec 14, 2018
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w szczególności:

a)    wystąpienia siły wyższej,

b)    wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

c)    wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,

d)    zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy,

e)    zmiany dotyczącej przedmiotu umowy,

f)    zmiany okresu gwarancyjnego, związanej z jego wydłużeniem przez producenta,

g)    zmiany terminu realizacji umowy.

Numer projektu: 
RPPK.09.01.00-18-0009/17-00