Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0111/16
Zamawiający: 
Miejski Dom Kultury im. Aleksandra Sas-Bandrowskiego w Lubaczowie, ul. M. Konopnickiej 237-600 Lubaczów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Lubaczów, 05.02.2018 r.

 

 

Zaproszenie

do składania oferty cenowej

 

 

Zgodnie z § 9 załącznika do Zarządzenie nr 6/2014 Dyrektora Miejskiego Domu Kultury im. Aleksandra Sas-Bandrowskiego z dnia 16.09.2014r w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.

 

z a p r a s z a m

 

do składania ofert na: świadczenie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Domu kultury w Lubaczowie”.

Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.4 Kultura.

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miejski Dom Kultury im. Aleksandra Sas-Bandrowskiego ul. Marii Konopnickiej 2, 37-600 Lubaczów.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Świadczenie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Domu kultury w Lubaczowie:

- powierzchnia użytkowa części rozbudowanej: 969,65m2, powierzchnia użytkowa części przebudowanej: 905,67m2, Powierzchnia zabudowy: 771,15m2, kubatura po rozbudowie: 7113,6 m3

Opis prac budowlanych w istniejącym budynku:

- dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów i norm,

- dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż.

- Wyburzenie części ścian działowych i konstrukcyjnych zgodnie ze schematem wyburzeń

- powiększenie otworów drzwiowych

- zamurowanie części otworów okiennych;

- rozbudowa budynku od strony frontowej

- remont istniejącego budynku;

- prace rozbiórkowe i przygotowawcze - rozebranie posadzek, skucie tynków wewnętrznych, rozbiórka posadzek w budynku poza salą kinową i w salach 0.16, 0.15, zdarcie farb, rozebranie glazury, wybicie otworów, rozebranie części ścian działowych, poszerzenie otworów drzwiowych,

- roboty murowe i ściany działowe - obsadzenie nadproży nad poszerzanymi otworami drzwiowymi, powiększenie otworów drzwiowych, wykonanie nowych ścian działowych wg rysunków projektu wykonawczego,

- stolarka zewnętrza - wymiana okien i drzwi zewnętrznych wg dokumentacji rysunkowej, obsadzenie podokienników zewnętrznych z blachy stalowej w kolorze grafitowym oraz wewnętrznych z aglomarmuru,

- podłogi i posadzki - remont posadzek w całym budynku oprócz sali kinowej i w salach 0.16, 0.15,

- wygładzenie nierówności ścian, wykonanie tynki, okładzin ścian i malowanie,

- wykonanie sufitów podwieszanych wg dokumentacji projektowej,

- wymiana stolarki wewnętrznej,

- remont dachu - rozebranie istniejącego pokrycia dachowego, przebudowa więźby dachowej, wymiana pokrycia dachowego, remont kominów, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana obróbek blacharskich, wymiana pokrycia dachowego.

- remont elewacji / skucie tynków z całości elewacji wraz z wykonaniem nowych tynków z zachowaniem istniejących detali architektonicznych, wymiana parapetów zewnętrznych, skucie szpaletów,

- rozebranie opaski betonowej i części chodnika,

- wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych metodą iniekcji krystalicznej oraz odgrzybianie i osuszanie ścian piwnic budynku, wykonanie tynków renowacyjnych;

- wykonanie izolacji pionowej budynku: ściany fundamentowe- Wodostyr super gr. 10cm, ściany zewnętrzne budynku z wełny mineralnej gr. 20cm oraz styropianu EPS-75-038 gr. 15cm.

- Wymiana instalacji c.o.

- Wentylacja mechaniczna

- Dostawa wyposażenia - Etap I

 

Wartość robót:

PHU REMBUD Roman Siryk, ul. Podwalna 14a, 37-630 Oleszyce - kwota 4 759 593,15 zł,

 

 

Termin zakończenia całego zakresu robót objętego umowami ustala się na dzień:15 Luty 2019 r.

Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://mdklubaczow.pl/index.php?show=static&id=35

3. Termin wykonania prac:

Termin wykonania zamówienia do 15.02.2019 r.

 

4. Termin Płatności

Termin płatności do 30 dni od daty wpływu faktury .

 

5. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

 

1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;

4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.

 

 

6. Kod CPV: 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego

 

7. Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania t.j Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru:

    - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,

    - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,

    - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,

  2. Złoży wykaz pełnienia funkcji inspektora nadzoru w poszczególnych branżach na realizacją zadań wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym Wykonawca wykaże się realizacją świadczenie usługi inspektora nadzoru o podobnym zakresie rzeczowym, tj.:
    - co najmniej jedną usługą pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej na kwotę min. 2 500 000,00 zł.

    - co najmniej jedną usługą pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad realizacją zadania polegającą na budowie instalacji w budynku użyteczności publicznej na kwotę min. 200 000,00 zł,

    - co najmniej jedną usługą pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją zadania polegającą na budowie instalacji w budynku użyteczności publicznej na kwotę min. 100 000,00 zł

  3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  umożliwiającej wykonanie zamówienia.

 

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie - Załącznik nr 2

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania Ofertowego.

 

8. Kryteria oceny oferty cenowej.

 

Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

  • oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
  • oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
  • wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego,

Zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najkorzystniejsze cenę realizacji zamówienia.

 

8.1. Kryterium – Cena; waga – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof- cena oferty badanej nieodrzuconej,

Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.

Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

9. Miejsce i termin złożenia oferty:

  • Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą (kurierem) w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów – Biuro obsługi Mieszkańców, pokój B1.
  • Ofertę cenową należy złożyć do 13.02.2018 r. do godz. 10.00 z dopiskiem:

Nadzór inwestorski dla zadania Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Domu kultury w Lubaczowie

  • Oferty zostaną otwarte dnia: 13.02.2018 r. o godz. 10.15, w budynku Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, Pokój B5 – Referat Inwestycji i Rozwoju.

 

10. Do oferty należy dołączyć:

 

  • ofertę cenową
  • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
  • wykaz usług

 

11. Informacja na temat zakresu wykluczenia: 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

12. Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje zmiany w przyszłej umowie w następujących przypadkach:

Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

 

Załączniki:

 

  1. Oferta cenowa - załącznik nr 1
  2. Oświadczenie – załącznik nr 2
  3. Wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - załącznik nr 3
  4. Wykaz usług – załącznik nr 4

 

Termin składania ofert: 
wtorek, luty 13, 2018 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce i termin złożenia oferty:

  • Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą (kurierem) w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów – Biuro obsługi Mieszkańców, pokój B1.
  • Ofertę cenową należy złożyć do 13.02.2018 r. do godz. 10.00 z dopiskiem:

Nadzór inwestorski dla zadania Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Domu kultury w Lubaczowie

  • Oferty zostaną otwarte dnia: 13.02.2018 r. o godz. 10.15, w budynku Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, Pokój B5 – Referat Inwestycji i Rozwoju.
Termin wykonania zamówienia: 
piątek, luty 15, 2019
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

  • oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
  • oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
  • wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego,

Zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najkorzystniejsze cenę realizacji zamówienia.

 Kryterium – Cena; waga – 100%

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga gdzie:

 

Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof- cena oferty badanej nieodrzuconej,

Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.

Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.