Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Karwat Ryszard Zakład Kamieniarski "LUKS-GRANIT" Usługi Kamieniarskie, Ustrobna 281, 38-406 Odrzykoń
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej suwnicy bramowej wraz z montażem, (Zadanie nr 5 projektu) której minimalne parametry techniczne zostały wyszczególnione poniżej oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Zadanie 5 - Zakup i montaż suwnicy bramowej: posiadającej następujące minimalne parametry techniczne: udźwig Q=17,5, rozpiętość L=8,0 [m], długość całkowita dźwigara Lcałk.= 3,8+8,0+3,0 [m], wys. podn. wciągnika głównego Hp1=4,7 [m], wys. podn. wciągnika pomocniczego Hp2=5,0 [m], prędkość podn. wciągnika głównego Vp1=4/0,7 [m/min] - 2 biegi, prędkość podn. wciągnika pomocniczego Vp2=5/0,8 [m/min] - 2 biegi, prędkość jazdy wciągnika Vjw= 20/5 [m/min], prędkość jazdy suwnicy Vjs=40/10 [m/min], długość toru jezdnego Lt=80 [m].

Kod CPV: 
34954000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

Składający ofertę powinien:

  • być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone z wykorzystaniem wzoru Oferty stanowiącego załącznik do SIWZ.

Termin składania ofert: 
sobota, luty 3, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Termin składania oraz otwarcia ofert

  • Ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zakład Kamieniarski "LUKS-GRANIT" Usługi Kamieniarskie, Ustrobna 281, 38-406 Odrzykoń do dnia 03.02.2018  r. do godziny 9.00.
  • Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta na dostawę suwnicy bramowej wraz z montażem”. Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.
  • Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 03.02.2018  r. o godzinie 9.30. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • Dostawca może złożyć wyłącznie 1 ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria i ocena złożonych ofert.

  • cena – 90%,
  • warunki gwarancji i serwisowania – 10%.

Sposób wyliczenia punktów.

Dla kryterium cena - 90%:

Oznaczenia:

Ofc_min  - Wartość netto oferty cenowo najniższej,
Ofc - Wartość netto oferty ocenianej,
Pkc - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkc =  { Ofc_min/Ofc } * 100 * 90% [pkt]

Dla kryterium warunki gwarancji i serwisowania - 10%:

Oznaczenia:

Ofg_max  - największa średnia liczba miesięcy gwarancji w ofercie,
Ofg - średnia liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej,
Pkg - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkg =  { Ofg/Ofg_max } * 100 * 10% [pkt]

Wzór wyliczający zsumowane punkty:

Oznaczenia:

Pkcg - punkty zsumowane z ww. kryteriów

Pkcg =  { Pkc + Pkg } [pkt]

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Maj 30, 2018
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Warunki zmiany umowy

  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy
    w następujących przypadkach:
  1. zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń
  2. gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała
    z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
  1. Określa się następujący tryb dokonywania zmian w umowy:
  1. zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
  2. strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
  3. wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony
    na piśmie.
  1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć
    w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy. Może
    to nastąpić tylko wtedy, gdy przedmiot umowy nie został jeszcze dostarczony
    do siedziby Zamawiającego.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0100/17