Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
FIRMA HANDLOWA WALOR A. NOWAK, W. FRYC SPÓŁKA JAWNA, ul. Handlowa 3, 36-100 Kolbuszowa
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych przez Wykonawców.

1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Nazwa zamówienia: Dostawa urządzeń/narzędzi, tj. Wykrojników i dziurkaczy do wykrawania pierścieni osadczych sprężynujących w ramach projektu pn. „Uruchomienie produkcji innowacyjnych pierścieni osadczych sprężynujących w oparciu o wyniki prac B+R”.

Zamawiający poszukuje dostawcy następujących nowych maszyn i urządzeń:

1. Wykrojników i dziurkaczy do wykrawania pierścieni osadczych sprężynujących.

Komplet wykrojników i dziurkaczy przeznaczonych do wykrawania pierścieni osadczych sprężynujących o symbolach: W-47, W-52, W-54, W-55, W-60, W-62, W-72, W-75, W-80, W-85, W-90, W-95, W-100 oraz wykrojników przeznaczonych do wykrawania pierścieni osadczych sprężynujących o symbolach: Z-17-1 szt., Z-16 - 1 szt., Z-15 - 1 szt., Z-14 - 1 szt., Z-12 - 1 szt., Z-10 - 1 szt.Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że wykrawane pierścienie mają być zgodne z wymiarami i wymaganiami normy PN-81/M-85111. Materiał z którego będą wykrawane pierścienie: taśma stalowa sprężynowa, drut trapezowy. Materiał wykrojnika: elementy tnące ze stali narzędziowej wysokiej jakości. Konstrukcja wykrojnika: oprawa słupowa z płytą dociskową. Wykonawca dostarczy dokumentację konstrukcyjną wykrojników i dziurkaczy oraz dostarczy Zamawiającemu wyprodukowane na ww. podstawie oprzyrządowanie - wykrojniki i dziurkacze. Dokumentacja konstrukcyjna ma być dostarczona Zamawiającemu wraz z dostarczonymi wykrojnikami i dziurkaczami.

Kod CPV: 
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi przedmiotu zamówienia na które składana jest oferta, jeżeli:

a) posiadają udokumentowane doświadczenie – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu ofertowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

– co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie maszyn i/lub urządzeń.

Wykaz wykonanych dostaw Wykonawca przedstawia w formularzu ofertowym.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego doświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę wykazu dostaw zawierającego informację o przedmiocie dostawy, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz ze wskazaniem danych kontaktowych do podmiotów (osób), które potwierdzą na wniosek Zamawiającego dokonanie dostawy. Z treści załączonego do oferty Wykonawcy wykazu dostaw mających na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia.

b) nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego. Z treści załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia.

c) udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone urządzenia/narzędzia 

Deklarację co do udzielonej gwarancji Wykonawca przedstawia w formularzu ofertowym.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku deklaracji okresu gwarancji według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w formularzu ofertowym. Z treści załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia.

Termin składania ofert: 
piątek, Marzec 2, 2018 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 02-03-2018 r. do godz. 15.00 w siedzibie Firmy Handlowej Walor A. Nowak, W. Fryc Spółka Jawna, ul. Handlowa 3, 36 – 100 Kolbuszowa. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. Firma Handlowa Walor A. Nowak, W. Fryc Spółka Jawna, ul. Handlowa 3, 36 – 100 Kolbuszowa

lub

  • przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego, tj. Firma Handlowa Walor A. Nowak, W. Fryc Spółka Jawna, ul. Handlowa 3, 36 – 100 Kolbuszowa
  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02-03-2018 r. o godz. 15:30., w siedzibie Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru, w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia: 
– Cena – 70 %
– Gwarancja: 30 % 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru: 
Ocena oferty = A + B, gdzie: A oznacza – Cena, B oznacza – Gwarancja

Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę 
przedmiotu zamówienia wynikająca ze złożonych ofert 
------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 70 punktów
cena badanej oferty brutto za dostawę 
przedmiotu zamówienia 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów. 

Ad. B Kryterium Gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób: 
a) Jeżeli Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone urządzenia/narzędzia – otrzyma 0 punktów. 
b) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia/narzędzia mieszczącej się w przedziale 13 miesięcy do 24 miesięcy – otrzyma 10 punktów. 
c) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia/narzędzia mieszczącej się w przedziale 25 miesięcy do 36 miesięcy – otrzyma 20 punktów. 
d) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia/narzędzia mieszczącej się w przedziale 37 miesięcy i więcej – otrzyma 30 punktów. 
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 30 punktów. 
0 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który udzieli gwarancji jakości na okres 12 miesięcy na dostarczone Urządzenia/narzędzia. 

Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w zakresie przedmiotu zamówienia w ocenie oferty w Kryterium I Cena oraz Kryterium II Gwarancja, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium I i II). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów, w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Kwiecień 17, 2018
Powiat: 
kolbuszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:

  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
  • zmiany terminu realizacji umowy, w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia tj. części A, B, C, D, E, F, G.
  • zmiany terminu płatności;
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).

 Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1073/16-00