Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
COSTAKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Pl. Wolności 13/2, 35-073 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

1) Klasyfikacja Zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (nazwy i kody określone we
Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)):

48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72210000-0 Usługi programowania pakietów oprogramowania
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowywanie oprogramowania, internetowe
i wsparcia
72212517-6 Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
2) Przedmiotem Zamówienia są 4 nowe wartości niematerialne i prawne niezbędne do
wprowadzenia na rynek innowacyjnej e-usługi dedykowanej branży retail (sklepy i ich sieci,
punkty handlowe i usługowe).
3) Przedmiot Zamówienia przedstawiony w dokumentach:

  • Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego: „Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia (część jawna)”;
  • Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego: „Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia (część niejawna)”.
Kod CPV: 
48000000-8
72210000-0
72000000-5
72212517-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące kryteria dostępu:

a) nie jest wykluczony z postępowania na podstawie warunków określonych w pkt. VI „Wykluczenia” niniejszego Zapytania Ofertowego;

b) jest podmiotem uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi;

c) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania Zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

d) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania Zamówienia;

e) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym niezbędnym do należytego wykonania Zamówienia;

f) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie Zamówienia;

g) zapoznał się z warunkami postępowania ofertowego oraz dokumentacją projektową i nie wnosi do nich zastrzeżeń ani uwag;

h) wniósł wadium w wymaganym terminie, formie i wysokości.

 

  • Wykonawca zabezpieczy swoją ofertę wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • Dane do przelewu:

COSTAKO Sp. z o.o., Pl. Wolności 13/2; 35-073 Rzeszów

Rachunek bankowy: 07 2490 0005 0000 4600 2225 0548

Tytuł przelewu: WADIUM – Zapytanie Ofertowe nr 01/DOT/2017 z 28.12.2017 r.

  • Wniesienie wadium w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, jeśli wpłynie ono w wymaganym terminie, formie i wysokości na w/w rachunek Zamawiającego.
  • Zamawiający zwróci oferentom wniesione wadium w wartości nominalnej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia terminu składania ofert.
  • Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie zostanie odrzucona.

2. Dokumentami, na podstawie których Zamawiający oceni spełnienie przez danego Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (kryteriów dostępu), będą: złożony przez Wykonawcę "Formularz Ofertowy" wraz z załącznikami spełniający wszelkie wymagania zawarte w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz wydruk z firmowego konta Zamawiającego potwierdzającego wpływ od danego Wykonawcy wadium w wymaganym terminie, formie i wysokości.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu (kryteriów dostępu) zostanie dokonana w oparciu o kryterium: "spełnia" - "nie spełnia". W przypadku niespełnienia któregokolwiek z warunków dostępu, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie Zamówienia. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu.

Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 5, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

COSTAKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Pl. Wolności 13/2, 35-073 Rzeszów

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

 

1. Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria:

 

a) Łączna cena netto w PLN (C) – waga procentowa: 50%

Ceny w ofercie powinny być podane w walucie polskiej (PLN), z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (tzn. z dokładnością do 1 grosza). Nie dopuszcza się wariantowości cen.

 

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

C = (Cmin/Cof) x 50,00 (waga punktowa)

gdzie:

C = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Łączna cena netto w PLN”

Cmin = najniższa łączna cena netto w PLN przedstawiona w ofertach

Cof = łączna cena netto w PLN przedstawiona w badanej ofercie

 

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 50 punktów.

 

b) Termin wykonania Zamówienia w tygodniach (T) – waga procentowa: 20%

Termin wykonania Zamówienia w tygodniach powinien być podany w ofercie z dokładnością do 1 tygodnia. Termin wykonania Zamówienia w tygodniach będzie liczony od dnia zawarcia umowy w przedmiocie niniejszego Zamówienia.

 

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

T = (Tmin/Tof) x 20,00 (waga punktowa)

gdzie:

T = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Termin wykonania Zamówienia w tygodniach”

Tmin = najniższa liczba tygodni wykonania Zamówienia przedstawiona w ofertach

Tof = liczba tygodni wykonania Zamówienia przedstawiona w badanej ofercie

 

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 20 punktów.

 

c) Okres gwarancji na oprogramowanie w miesiącach (G) – waga procentowa: 15%

Okres gwarancji na oprogramowanie w miesiącach powinien być podany w ofercie z dokładnością do 1 miesiąca.

 

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

G = (Gof/Gmax) x 15,00 (waga punktowa)

gdzie:

G = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Okres gwarancji na oprogramowanie w miesiącach”

Gof = liczba miesięcy gwarancji na oprogramowanie przedstawiona w badanej ofercie

Gmax = najwyższa liczba miesięcy gwarancji na oprogramowanie przedstawiona w ofertach

 

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 15 punktów.

 

d) Szybkość reakcji na awarie w minutach (R) – waga procentowa: 15%

Wykonawca deklaruje z dokładnością do 1 minuty czas, w którym przystąpi do usunięcia awarii w Okresie Gwarancji. Pod pojęciem „awarii” Zamawiający rozumie każdą awarię, która zostanie wykryta po odbiorze systemu od Wykonawcy w Okresie trwania Gwarancji i zgłoszona przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy Wykonawcy. Pod pojęciem „przystąpienie do usunięcia awarii” Zamawiający rozumie zaraportowanie przez Wykonawcę drogą mailową przyczyny błędu (awarii systemu) oraz określenie czasu jej usunięcia i przywrócenia oprogramowania do stanu optymalnego.

 

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

R = (Rmin/Rof) x 15,00 (waga punktowa)

gdzie:

R = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Szybkość reakcji na awarie w minutach”

Rmin = najkrótszy czas (wyrażony w minutach) reakcji spośród wszystkich przedstawionych ofert

Rof = czas (wyrażony w minutach) reakcji przedstawiony w badanej ofercie

 

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 15 punktów.

 

2. Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 punkt.

3. Punktacja w ramach każdego z kryteriów będzie przyznawana z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, przy czym w przypadku konieczności, zaokrąglanie liczb zostanie dokonane z zastosowaniem reguł matematycznych.

4. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o wyżej wymienione kryteria oceny jako łączna liczba punktów (P), będąca sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P=C+T+G+R. Suma punktów będzie określona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, przy czym w przypadku konieczności, zaokrąglanie liczb zostanie dokonane z zastosowaniem reguł matematycznych.

5. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez danego Wykonawcę wynosi 100,00 punktów.

6. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która jest poprawna pod względem formalnym oraz spełnia wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskała największą łączną liczbę punktów przyznaną w oparciu o ustalone w Zapytaniu Ofertowym kryteria oceny.

 

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Październik 15, 2018
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

1. Z postępowania wyklucza się:

a) oferty Wykonawców niespełniające przynajmniej 1 z kryteriów dostępu określonych w pkt. „IV. Warunki udziału w postępowaniu (kryteria dostępu) oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, w tym wskazanie dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełnienia tych warunków” niniejszego Zapytania Ofertowego;

b) oferty Wykonawców, którzy są powiązani osobowo i/lub kapitałowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

c) oferty Wykonawców, którzy w odpowiedzi na przedmiotowe Zapytanie Ofertowe złożyli więcej niż jedną ofertę;

d) oferty Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wyrządzili szkodę na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia finansowanego ze środków publicznych lub prywatnych;

e) oferty Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania odstąpili od podpisania umowy dotyczącej zamówienia finansowanego ze środków publicznych lub prywatnych;

f) oferty Wykonawców, co do których złożono wniosek o wszczęcie postępowania układowego lub upadłościowego lub wniosek o likwidację;

g) oferty Wykonawców skazanych prawomocnymi wyrokami za przestępstwa karnoskarbowe, umyślne przestępstwa przeciwko mieniu, wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu i przeciwko ochronie informacji; w przypadku, gdy Wniosek o dopuszczenie składa podmiot będący spółką prawa handlowego lub inną osobą prawną wskazany w niniejszej pozycji warunek dotyczy osób reprezentujących ten podmiot, a w przypadku spółek osobowych – wspólników tych spółek;

h) oferty Wykonawców, którzy zalegają z terminową zapłatą podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.

2. Oferty wykluczone podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.

Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający zawrze w formie pisemnej z wybranym w ramach niniejszego postępowania Wykonawcą umowę.
  2. Wyłączne prawa do przedmiotu Zamówienia po jego wykonaniu będzie przysługiwać Zamawiającemu (w ramach umowy nastąpi przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do oprogramowania). Ponadto wraz z dostarczeniem oprogramowania stanowiącego przedmiot niniejszego Zapytania Ofertowego wymagane jest dostarczenie wszelkich niezbędnych licencji (w tym licencji dotyczących oprogramowania firm zewnętrznych) niezbędnych do funkcjonowania przedmiotowego systemu informatycznego.
  3. Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania klauzuli poufności w zakresie części niejawnej szczegółowego opisu przedmiotu Zamówienia (warunek konieczny do podpisania umowy).
  4. Wynagrodzenie będzie miało charakter etapowy – Zamawiający zapłaci Wykonawcy odpowiednią część wynagrodzenia za wykonanie i protokolarne przekazanie należycie zrealizowanej części Zamówienia (zgodnie z harmonogramem uzgodnionym przez strony na etapie zawierania umowy na realizację przedmiotu niniejszego Zamówienia).
  5. W umowie z Wykonawcą Zamówienia zawarte będą stosowne zapisy – po pierwsze w zakresie konieczności zapewnienia zgodności wykonanego przedmiotu Zamówienia z wymogami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922), Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2016 poz. 1030) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw, a po drugie w zakresie konieczności wdrożenia konkretnych funkcjonalności, które pozwolą na zabezpieczenie danych gromadzonych, przetwarzanych, transmitowanych, itd. za pośrednictwem planowanego systemu teleinformatycznego (zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia). Ponadto umowa będzie zawierała zapisy odnoszące się do wymogów określonych w art. 31 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych mówiących o powierzeniu danych osobowych do przetwarzania innemu podmiotowi.
  6. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, muszą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności oraz muszą być zgodne z przepisami prawa oraz zapisami następujących dokumentów: „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” oraz „Wytyczne Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych”.
  7. Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie do umowy takich postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty wybranego Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  8. W szczególności zmiana terminu wykonania całego przedmiotu Zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia opóźnień z przyczyn leżących wyłącznie po stronie zewnętrznego podmiotu, których wcześniej nie dało się przewidzieć (udokumentowanie tych przyczyn będzie należało do Wykonawcy).
  9. W przypadku niedotrzymania terminów wynikających ze złożonej oferty i umowy, naliczane będą stosowne kary umowne.

Minimalny wymiar i zakres kar umownych:

Wykonawca zobowiąże się w ramach umowy do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:

a) w wysokości 3% wartości wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, w stosunku do terminu określonego w umowie; 

b) w wysokości 50% wartości wynagrodzenia umownego brutto, z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności leżących po stronie Wykonawcy;

c) w wysokości 3% wartości wynagrodzenia umownego brutto, z tytułu nieprawidłowej realizacji zamówienia, za każdy dzień do czasu usunięcia nieprawidłowości.

 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0365/17