Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Arkan Invest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Floriańska 121/1038-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zamawiający oczekuje uzyskania rozwiązania informatycznego umożliwiającego sprzedaż maszyn rolniczych oraz części zamiennych do maszyn rolniczych z możliwością określenia szczegółowych parametrów maszyny/części zamiennej.

Zakup licencji na rozwiązanie informatyczne dostępne dla użytkownika w formie aplikacji oraz strony internetowej powinien posiadać następujące cztery moduły:

            Moduł pierwszy - "Moduł Ofert", dzięki któremu będzie można wprowadzać, modyfikować oraz usuwać produkty z oferty. "Moduł Ofert" powinien umożliwiać wprowadzanie szczegółowych danych tj. nazwy, opisy, tłumaczenia, zdjęcia, schematy techniczne, szczegółowe wymiary, opcje, warianty, akcesoria, wagę ostatecznego produktu oraz przypisać dany produkt do konkretnej pozycji w drzewie kategorii.

            Moduł drugi - "Moduł Zarządzania Pracownikami". Moduł powinien umożliwiać przypisywanie ról/uprawnień do tworzenia, modyfikowania oraz usuwania kont użytkowników. Moduł będzie zapewniał również możliwość monitorowania działań pracowników w aplikacji.

            Moduł trzeci - "Moduł CRM" (Customer Relationship Managment). Moduł powinien umożliwiać zarządzanie bazą klientów tj. dodawanie, modyfikowanie informacji o klientach, historię działań marketingowych i sprzedażowych, przydzielanie osoby odpowiedzialnej za jego obsługę, automatyzację działań marketingowych i sprzedażowych.

            Moduł czwarty - "Moduł SCZ" (Sprzedaż Części Zamiennych) do maszyn rolniczych. Moduł powinien umożliwiać zarządzanie ofertą części zamiennych, wprowadzanie szczegółowych danych tj. nazwy, opisy, tłumaczenia, zdjęcia, schematy techniczne, szczegółowe wymiary, wagę oraz przypisać daną część do konkretnej pozycji w drzewie kategorii. 

Kod CPV: 
48000000-8
48900000-7
48481000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Ofertę mogą składać Dostawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

1. Nie podlegają, na dzień złożenia oferty wykluczeniu z postępowania
z następujących przyczyn:

a) nie ogłoszono upadłości w stosunku do Oferenta,

b) nie złożono wniosku o upadłość Oferenta,

c) nie otwarto w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego.

Potwierdzenie spełnienia kryterium w formie oświadczenia Oferenta, że na dzień złożenia oferty:

a) nie ogłoszono upadłości w stosunku do Oferenta,

b) nie złożono wniosku o upadłość Oferenta,

c) nie otwarto w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego.

 

2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia tj.:

a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00PLN (słownie: sto tysięcy PLN),

Potwierdzenie spełnienia kryterium poprzez udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł przedstawiając np.: wyciąg bankowy lub zaświadczenie z banku lub inny dokument równoważny z którego jednoznacznie wynikać będzie posiadanie środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.

3. Dysponować będą zasobami ludzkimi (minimum jednym pracownikiem) na czas realizacji zamówienia, którzy:

a) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem złożenia ofert, brali udział w co najmniej jednej dostawie oprogramowania wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 250 000,00 PLN netto,

b) posiadają udokumentowane doświadczenie w produkcji i wdrażaniu co najmniej jednego systemu klasy B2B lub B2C.

Potwierdzenie spełniania kryterium: w formie oświadczenia o dysponowaniu na czas realizacji zamówienia zasobami ludzkimi (minimum jednym pracownikiem) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem złożenia ofert, brali udział w co najmniej jednej dostawie oprogramowania wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 250 000,00 PLN netto i którzy posiadają udokumentowane doświadczenie w produkcji i wdrażaniu co najmniej jednego systemu klasy B2B lub B2C wraz z wykazem zakresu wykonywanych usług, przedmiotu dostawy / usługi oraz okresu realizacji.

Dodatkowe informacje

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedkładanych przez Oferenta oświadczeniach. Z  treści załączonych oświadczeń wynikać powinno jednoznacznie, iż  warunki te Oferent spełnił. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia.

Termin składania ofert: 
sobota, Grudzień 30, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać osobiście lub listownie na adres Zamawiającego tj.:

ARKAN INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIĄ

ul. FLORIANSKA 121, lok. 10

38-200 JASŁO

Ofertę należy złożyć w nie przekraczalnym terminie do dnia 30.12.2017 do godziny 9:00

Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Oferta  powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi
    w niniejszym zamówieniu, w języku polskim w formie pisemnej na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania,
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
  3. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,
  4. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w kopercie lub innym opakowaniu opatrzonym następującym napisem: Oferta w postępowaniu na dostawę
    i wdrożenie systemu informatycznego w przedsiębiorstwie zamawiającego. Nie otwierać przed dniem 02.01.2018 do godz. 8:00,
  5. Koperta oprócz powyższego opisu musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.01.2018 r. o godz. 8.00 w siedzibie Zamawiającego w formie publicznego otwarcia ofert.

Umowa pomiędzy Zamawiającym a wybranym w wyniku postępowania ofertowego Oferentem zostanie podpisana w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ocena ofert będzie odbywała się na podstawie następujących kryteriów:

Kryterium nr 1: cena – 55%,

Kryterium nr 2: okres gwarancji -30%,

Kryterium nr 3: czas reakcji serwisu – 15%.

Opis kryteriów oceny:

Kryterium nr 1: Cena:

Ocena punktowa badanej oferty będzie obliczana według następującego wzoru:

                                                              najniższa zaoferowana cena (brutto)

Ilość punktów kryterium nr 1 = ------------------------------------------------------  x 55

                                                                  cena w badanej ofercie (brutto)

 

W ramach kryterium „cena” możliwe jest uzyskanie maksymalnie 55 pkt.

Kryterium nr 2: okres gwarancji:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji.

Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji wykonawcy:

  • do 60 miesięcy – 30 pkt,
  • do 48 miesięcy – 25 pkt,
  • do 36 miesięcy – 20 pkt,
  • do 24 miesięcy – 15 pkt,
  • do 12 miesięcy – 10 pkt,

W ramach kryterium „okres gwarancji” możliwe jest uzyskanie maksymalnie 30 pkt.

Kryterium nr 3: Czas reakcji serwisu:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:

  • do 4 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 15 pkt,
  • do 8 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 10 pkt,
  • do 12 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 5 pkt,
  • poniżej 12 godzin – 0 pkt,

W ramach kryterium „czas reakcji serwisu” możliwe jest uzyskanie maksymalnie 15 pkt.

UWAGA!

Kryterium „czas reakcji serwisu” oznacza czas liczony od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu przystąpienie do usunięcia awarii przez Wykonawcę.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość przyznanych punktów względem spełniania opisanych kryteriów oceny. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z przedstawionym sposobem oceny oraz która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w warunkach zapytania ofertowego.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Listopad 30, 2018
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Organizator postępowania lub oferent może żądać powtórzenia czynności albo unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot / podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub wytycznymi zamówienia.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0420/17