Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego opartego o implementację rozwiązań analitycznych, komunikacyjnych i portalowych, którego realizacja odbywała będzie się w postaci poniżej opisanych dwóch zadań:
Zadanie nr 1
Zadanie nr 1 obejmuje dostawę licencji na dedykowane rozwiązanie informatyczne, które realizowało będzie następujące działania:
a) Zarządzanie prywatnymi środkami finansowymi przez użytkowników systemu - Klientów Zamawiającego,
b) Prowadzenie sprzedaży przez Zamawiającego przy wykorzystaniu systemu.
Powyższe działania realizowane będą w oparciu o analizę danych udostępnionych przez klientów Zamawiającego (takie jak: przychody, wydatki, inwestycje, kredyty, zainteresowania, informacje o majątku itp.). Na podstawie zebranych danych rozwiązanie informatyczne przygotuje klientowi Zamawiającego ofertę zakupu towarów adekwatnych do potrzeb i możliwości zakupowych klientów Zamawiającego.
Rozwiązanie informatyczne opierać powinno się o dwa moduły:
a) Moduł 1 o nazwie fDom Portal – serwis stron internetowych z częścią informacyjną oraz częścią usługową / zakupową, dostępny po utworzeniu konta dostępowego po zalogowaniu.
b) Moduł 2 o nazwie fDom Analiza – serwis usługowy przechowujący dane (użytkowników – klientów Zamawiającego, informacje od dostawców usług), przetwarzający dane, wykonujący analizy dla użytkowników, integrujący użytkowników z dostawcami usług i generujący powiadomienia dla użytkowników.
Rozwiązanie technologiczne modułów opierać się będzie na wykorzystaniu do analiz finansowych oraz wyszukiwania dedykowanych narzędzi dla przetwarzania i analizy danych typu big data. Rozwiązanie informatyczne musi umożliwiać sprzedaż towarów optymalnie dopasowanych do oczekiwań użytkowników – klientów Zamawiającego. Komunikacja użytkowników z serwisem oparta ma być o przeglądarkę WWW oraz aplikację mobilną. Komunikacja z partnerami biznesowymi Zamawiającego (dostawcami produktów i usług podlegających sprzedaży) oparta ma być o implementację API, w celu wymiany informacji w różnych typach realizowanej sprzedaży.
Zadanie nr 2
Zadanie numer 2 obejmuje wdrożenie opisanego w zadaniu nr 1 rozwiązania informatycznego w sposób umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie w zakresie planowanej funkcjonalności całego rozwiązania. Prace wykonane w ramach zadania nr 2 polegać będą na uruchomieniu oraz wdrożeniu przygotowanego rozwiązania informatycznego w sposób zapewniający pełną funkcjonalność umożliwiającą:
a) Użytkownikom rozwiązania zarządzanie prywatnymi finansami;
b) Zamawiającemu sprzedaż produktów i usług do użytkowników rozwiązania – klientów Zamawiającego.
Wdrożenie rozwiązania obejmować będzie również przeprowadzenie szkoleń stanowiskowych dla osób, których obowiązki będą związane z obsługą lub administrowaniem systemu.
Ofertę mogą składać Dostawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. Nie podlegają, na dzień złożenia oferty wykluczeniu z postępowania
z następujących przyczyn:
a) nie ogłoszono upadłości w stosunku do Oferenta,
b) nie złożono wniosku o upadłość Oferenta,
c) nie otwarto w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego.
Potwierdzenie spełnienia kryterium w formie oświadczenia Oferenta, że na dzień złożenia oferty:
a) nie ogłoszono upadłości w stosunku do Oferenta,
b) nie złożono wniosku o upadłość Oferenta,
c) nie otwarto w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego.
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia tj.:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN),
Potwierdzenie spełnienia kryterium poprzez udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej
300 000,00 zł przedstawiając np.: wyciąg bankowy lub zaświadczenie z banku lub inny dokument równoważny z którego jednoznacznie wynikać będzie posiadanie środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 300 000,00 zł.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia:
a) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dokonali co najmniej jednej dostawy oprogramowania wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 500 000,00 PLN netto,
b) posiada udokumentowane doświadczenie w produkcji i wdrażaniu co najmniej jednego systemu klasy B2B lub B2C,
Potwierdzenie spełniania kryterium: w formie oświadczenia o posiadanym doświadczeniu z wskazaniem liczby zrealizowanych dostaw oprogramowania wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 500 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty oraz w formie oświadczenia lub referencji potwierdzających posiadanie doświadczenia w produkcji i wdrażaniu co najmniej jednego systemu klasy B2B lub B2C wraz z wykazem zakresu wykonywanych usług, przedmiotu dostawy / usługi oraz okresu realizacji.
Dodatkowe informacje
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedkładanych przez Oferenta dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń wynikać powinno jednoznacznie, iż warunki te Oferent spełnił. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia.
Oferty należy składać osobiście lub listownie na adres Zamawiającego tj.:
XM 501 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleksandra Zelwerowicza 50B
35-601 Rzeszów
Ofertę należy złożyć w nie przekraczalnym terminie do dnia 30.12.2017 do godziny 09:00. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi
w niniejszym zamówieniu, w języku polskim w formie pisemnej na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania, - Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w kopercie lub innym opakowaniu opatrzonym następującym napisem: Oferta w postępowaniu na dostawę
i wdrożenie systemu informatycznego w przedsiębiorstwie zamawiającego. Nie otwierać przed dniem 02.01.2018 do godz. 8:00, - Koperta oprócz powyższego opisu musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.01.2018 r. o godz. 8.00 w siedzibie Zamawiającego w formie publicznego otwarcia ofert.
Umowa pomiędzy Zamawiającym a wybranym w wyniku postępowania ofertowego Oferentem zostanie podpisana w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.
Ocena ofert będzie odbywała się na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium nr 1: cena – 65%
Kryterium nr 2: okres gwarancji-20%,
Kryterium nr 3: czas reakcji serwisu – 15%
Opis kryteriów oceny:
Kryterium nr 1: Cena:
Ocena punktowa badanej oferty będzie obliczana według następującego
wzoru:
najniższa zaoferowana cena (brutto)
Ilość punktów kryterium nr 1 = ------------------------------------------------------ x 65
cena w badanej ofercie (brutto)
W ramach kryterium „cena” możliwe jest uzyskanie maksymalnie 65 pkt.
Kryterium nr 2: okres gwarancji:
Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji.
Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji wykonawcy:
- Powyżej 48 miesięcy – 20 pkt,
- do 48 miesięcy – 15 pkt,
- do 42 miesięcy – 10 pkt,
- do 36 miesięcy – 0 pkt,
W ramach kryterium „okres gwarancji” możliwe jest uzyskanie maksymalnie 20 pkt.
Kryterium nr 3: Czas reakcji serwisu:
Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:
- do 2 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 15 pkt,
- do 4 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 10 pkt,
- do 48 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 5 pkt,
- powyżej 48 godzin – 0 pkt,
W ramach kryterium „czas reakcji serwisu” możliwe jest uzyskanie maksymalnie 15 pkt.
UWAGA!
Kryterium „czas reakcji serwisu” oznacza czas liczony od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu przystąpienie do usunięcia awarii przez Wykonawcę.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość przyznanych punktów względem spełniania opisanych kryteriów oceny. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z przedstawionym sposobem oceny oraz która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w warunkach zapytania ofertowego.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Organizator postępowania lub oferent może żądać powtórzenia czynności albo unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot / podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub wytycznymi zamówienia.