W ramach realizowanego projektu została przewidziane zadanie polegające na adaptacji istniejącego budynku na cele dziennego domu pomocy wraz z ułatwieniami dla osób niepełnosprawnych Adaptacja jest niezbędnym elementem prawidłowej realizacji zadania .
Miejsce realizacji zadania: Gmina Trzebownisko, miejscowość Zaczernie 663
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Celem robót budowlanych związanych z adaptacją jest przystosowanie budynku do działalności dziennego domu pomocy. A więc przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących pomieszczeń lokalu w zakresie:
1. Zmiany układu funkcjonalno-użytkowego istniejących pomieszczeń poprzez wydzielenie następujących pomieszczeń : 2 pokoi dziennego pobytu (do zajęć terapeutycznych grupowych,
terapii ruchowej), jadalni (może być urządzona w pokoju dziennego pobytu), kuchenki pomocniczej ( (lub aneksu kuchennego urządzonego w pokoju dziennego pobytu), pomieszczeniem do prowadzenia terapii indywidulnej, pokoju do wypoczynku , 2 łazienek, z których jedna jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością z możliwością kąpieli lub prysznica, mini warsztatu stolarskiego, ślusarskiego, pracowni krawieckiej ,siłowni , rozdzielni posiłków, zmywalni,
szatni dla UP i pokoju socjalnego.
2. Instalacje elektryczne - przebudowa instalacji elektrycznej, zakup i montaż lamp, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego
3. Wymiana podłóg – płytek.
4. Prace płytkarskie w łazience, kuchni, pomieszczeniu gospodarczym, przedsionku, klatce schodowej.
5. Malowanie, szpachlowanie wszystkich pomieszczeń.
6. Prace w zakresie instalacji wod-kan.
7. Prace w zakresie centralnego ogrzewania.
8. Prace w zakresie wentylacji pomieszczeń.
9. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
10. Odbiór i wywóz gruzu oraz pozostałych odpadów związanych z wykonywaniem prac.
Szczegółowy zakres prac wraz z ich ilością zawiera załącznik nr 7 do zapytania, rzut budynku stanowi załącznik nr 6 do zapytania
6. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.
7. Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna warunek dotyczący doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej trzy usługi polegające na przebudowie, adaptacji istniejących budynków na cele użyteczności publicznej np. urzędy, przedszkola, itp.. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ewentualne oświadczenie Wykonawcy musi zawierać również wyczerpujące wyjaśnienie przyczyn braku możliwości przedłożenia innych dowodów. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
8. Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania przedmiotu zamówienia tj. Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.
9. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. – Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.
10. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. . Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego
Dodatkowe warunki
1. Wadium:
W celu zabezpieczenia przystąpienia do zawarcia umowy Zamawiający wymaga od potencjalnych Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wpłacić na 1 dzień przed końcem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy (liczy się data wpływu na konto Zamawiającego) nr 86114020040000340275382853 prowadzony przez Podkarpacką Fundacje Rozwoju Regionalnego , z dopiskiem w tytule wpłaty „Wadium – zapytanie ofertowe na transport uczestników projektu” Dom Seniora” lub w formie gotówkowej za potwierdzeniem dowodu wpłaty KP do dnia 13.12.2017r.
Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą.
Ofertę należy złożyć w terminie do 14.12.2017r - osobiście w siedzibie Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, w godzinach 8.00-15.00
- przesłać pocztą lub kurierem (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres siedziby Zamawiającego
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego i wpłynęły w wyznaczonym terminie.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) jak i we własnym kosztorysie ofertowym (załącznik nr 8). Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty za kryterium „Termin wykonania” zostaną przyznane według następującej zasady:
Punkty za kryterium „Termin wykonania” obliczona zostanie przez podzielenie liczby dni kalendarzowych wykonania robót z oferty o najmniejszej liczbie dni przez liczbę dni wykonania robót z oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 40%
Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.
2. Wykonawcy, których oferty zostaną odrzucone ze względu na nieterminowe złożenie lub niekompletność ofert.
3. Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik części cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli: 1) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług, 2) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego, 3) polega na zmianie końcowego terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, powodujących, iż dochowanie określonych terminów jest niemożliwe lub znacznie utrudnione); 5) zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy.