Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Podkarpacka Fundacja Rozwoju Regionalnego, ul. Krakowska 1, 39-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa towarów i realizacja następujących usług:

 

  1. zakup opasek "życia" wraz z kartami sim GSM i serwisem przez 24 miesiące - 35 sztuk – opaska musi być wyposażona co najmniej w następujące elementy i funkcje:

- zakres regulacji na nadgarstku od 173 do 248 mm

- regularne pomiary tętna użytkownika zakres od 0 do 250 bmp – odczytywalne w centrum monitoringu

- regularne pomiary temperatury skóry użytkownika od 28 do 45 stopni Celsjusza – odczytywalne w centrum monitoringu

- czujnik upadku, funkcja automatycznej informacji sms do centrum monitoringu o nagłym upadku użytkownika

- przycisk SOS, funkcja powiadomienie sms centrum monitoringu lub opiekuna o naciśnięciu przycisku SOS w sytuacji zagrożenia. Przycisk oznaczony alfabetem Braille’a,

- czujnik zdjęcia opaski, funkcja komunikat sms do centrum monitoringu w przypadku zdjęcia lub nieprawidłowego założenia opaski,

- przypomnienie o konieczności zażycia leków: funkcja sygnały dźwiękowe i świetlne przypominające o konieczności zażycia leków zgodnie z wprowadzonym harmonogramem

- geolokalizacja: funkcja przesyłanie informacji o lokalizacji użytkownika. Urządzenie posiada wbudowany lokalizator typu AGPS lub równoważny, który informuje o lokalizacji zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków.

- bateria: funkcja komunikat sms do centrum monitoringu w przypadku niskiej wartości baterii (poniżej 10%).

 

Opaska musi być wyposażona w kartę sim GSM niezbędną do jej prawidłowego działania (komunikacji z centrum monitoringu przez min 24 miesiące). Serwis opaski polegający na kontroli jej funkcjonalności i bieżących naprawach oraz wymianie baterii (w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż raz na kwartał) będzie realizowany do końca realizacji projektu. Trwałość baterii bez ładowania minimum 48 godzin. W przypadku zgłoszenia awarii opaski czas reakcji i usunięcia problemu nie dłuższy niż 24 godziny, jeżeli nie istnieje możliwość usunięcia awarii na miejscu wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. Opaska musi być objęta co najmniej 24 miesięczną gwarancją. Opaska musi współpracować z centrum monitoringu. Opaska musi być wyposażona w ładowarkę.

 

2. Zakup centrali oraz czujek czadu i dymu wraz z montażem i uruchomieniem

2a) zakup czujek czadu wraz z montażem i uruchomieniem – 35 sztuk

 

 

 

Czujka czadu do zamontowania w domu użytkownika wykrywająca przekroczenie niebezpiecznego stężenia gazu w określonym czasie. Ze względu na specyfikację tlenku węgla czujka montowana na wysokości ok. 1,5 m. Algorytm detekcji gazu oraz funkcja kompensacji temperatury powinny zapewnić prawidłową pracę w szerokim zakresie temperatur otoczenia oraz odporność na wystąpienie fałszywych alarmów. Czujka powinna posiadać wbudowane funkcje alarmowe np. brzęczyk oraz diodę LED. Czujka powinna działać jako autonomiczne urządzenie wykrywająco-sygnalizacyjne, przystosowane również do współpracy z systemem

alarmowym w centrum monitoringu. Czujka powinna posiadać funkcję autodiagnostyki na bieżąco monitorującą stan napięcia zasilającego, jak i poprawność działania czujnika gazu. Urządzenie powinno być wyposażone jest w styk sabotażowy.

Serwis czujki polegający na kontroli jej funkcjonalności i bieżących naprawach oraz wymianie baterii (w zależności od potrzeb) będzie realizowany do końca realizacji projektu. W przypadku zgłoszenia awarii czujki czas reakcji i usunięcia problemu nie dłuższy niż 24 godziny, jeżeli nie istnieje możliwość usunięcia awarii na miejscu wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. Czujka musi być objęta co najmniej 24 miesięczną gwarancją. Koszt czujki obejmuje również dostawę, montaż oraz uruchomienie czujki polegające również na podłączeniu jej do centrum monitoringu w miejscach (35 lokalizacji) wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy miejskiej Mielec.

 

2b.) zakup czujek dymu wraz z montażem i uruchomieniem – 35 sztuk

 

Czujka przeznaczona do zamontowania w domu i przeznaczona do monitorowania

pomieszczeń pod kątem obecności dymu i ciepła. Czujka powinna być wyposażona w wysokiej jakości czujnik foto-optyczny, posiadające wyjście przekaźnikowe. W przypadku wykrycia zagrożenia czujnik uruchamia natychmiast:

- alarm akustyczny o natężeniu ponad 85 dB

- alarm optyczny -  dioda LED

- sygnalizator zewnętrzny (przez złącze przekaźnikowe) w centrum monitoringu

 układ detekcji wzrostu temperatury zgodny z wymaganiami klasy A1R

2c.) zakup centrali monitorującej – 35 sztuk

 

Centrala powinna posiadać:

- minimum 2 wejścia do podłączania czujek lub nadzorowania pracy urządzeń technicznych wybór trybu pracy wejść: cyfrowe (NO/NC) lub analogowe (pomiar napięć)

- minimum 2 programowalne wyjścia przekaźnikowe sterowane lokalnie – przy pomocy wejść oraz zdalnie – przy pomocy wiadomości SMS, CLIP oraz pilotów

- GPRS/SMS funkcja transmisji testowej SMS/CLIP automatyczne przełączanie do trybu SMS
w przypadku problemów z transmisją GPRS

- powiadamianie SMS/CLIP

-  możliwość podsłuchu obiektu drogą telefoniczną z użyciem zewnętrznego mikrofonu, np. MIC–1

-  nieulotną pamięć zdarzeń i możliwość programowania lokalnego przez port RS–232 lub zdalnego przez GPRS/SMS

- wbudowany buforowy zasilacz impulsowy z kompletem zabezpieczeń

 

 

W przypadku zgłoszenia awarii czujki/centrali czas reakcji i usunięcia problemu nie dłuższy niż 24 godziny, jeżeli nie istnieje możliwość usunięcia awarii na miejscu wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. Czujka/centrala musi być objęta co najmniej 24 miesięczną gwarancją. Koszt czujki/centrali obejmuje również dostawę, montaż oraz uruchomienie czujki polegające również na podłączeniu jej do centrum monitoringu (komunikacja gsm zapewniona przez minimum 24 miesiące) w miejscach (35 lokalizacji) wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy miejskiej Mielec. W przypadku zmiany uczestnika projektu korzystającego z urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia do zamontowania go w lokalizacji nowego uczestnika (a gdy to konieczne - odinstalowania urządzeń u dotychczasowego uczestnika).

 

UWAGA: Dopuszcza się dostawę zamiast dwóch rodzajów urządzeń, o których mowa w pkt 2a. i 2b., jednego rodzaju urządzenia o ile łącznie spełniać będzie wymagania opisane w punkcie 2a. i 2b.

 

 

 

3. Zakup telefonów wraz z oprogramowaniem big launcher i uruchomieniem 35 sztuk. Zakup i dostawa telefonów wraz z oprogramowaniem typu big launcher lub równoważnym i uruchomieniem. Oprogramowanie big launcher lub równoważne – zapewniające jak najwygodniejszy dostęp do najpotrzebniejszych funkcji:

1. Google Duo

2. Skype

3. Messenger Lite

4. Czytanie elementów na ekranie

5. Funkcja TalkBack dla osób niewidomych i niedowidzących

6. Powiększanie elementów na ekranie

7. Klawiatura google

8. Blokowanie dostępu do ustawień i Google Play

9. Aplikacja przypominająca o wzięciu leków

10 Latarka

11. Inne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego monitoringu

W przypadku zgłoszenia awarii telefonu czas reakcji i usunięcia problemu nie dłuższy niż 24 godziny, jeżeli nie istnieje możliwość usunięcia awarii na miejscu wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. Telefon musi być objęty co najmniej 24 miesięczną gwarancją. Koszt telefonu obejmuje również konfigurację telefonu polegającą na podłączeniu go do centrum monitoringu w miejscach (35 lokalizacji) wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy miejskiej Mielec.

 

4. Abonament telefoniczny 35 sztuk – wykonawca zapewni abonament telefoniczny
w okresie 24 miesięcy dla każdego z telefonów wymienionych w punkcie 3, abonament powinien zapewniać minimum nieprzerwaną łączność (bez limitu minut i smsów)
z centrum monitoringu oraz osobami świadczącymi usługi opiekuńcze. Aktywacja abonamentu powinna zostać dokonana w momencie uruchomienia systemu opieki zdalnej u danego uczestnika projektu, przewiduje się, że nie dłużej niż do dnia 31.12.2019 r.

 

5. Koszty monitoringu – wykonawca zapewni osobę/osoby, które w okresie 24 miesięcy będą przez 24 godziny monitorowały uczestników projektu (35 osób) objętych usługą opieki zdalnej w następujący sposób:

- monitoring czynności życiowych za pośrednictwem opaski 24h/7 dni w tygodniu

- monitoring mieszkania – czujka dymu, czadu 24h/7 dni w tygodniu

- prowadzenie infolinii – kontakt bezpośredni telefoniczny z seniorem 24h/7 dni
w tygodniu

W przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej będą powiadomione odpowiednie służby oraz najbliższa rodzina lub opiekun osoby (zgodnie z instrukcją postępowania). Do wykonywania tej części zamówienia niezbędne jest spełnienie warunku opisanego
w sekcji dodatkowe warunki.

Kod CPV: 
85311100-3
35125100-7
32250000-0
31712112-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.

 Wiedza i doświadczenie:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.

 Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. – do realizacji części  zamówienia opisanego w punkcie 1.5  zostanie zastosowany  aspekt społeczny, czyli Wykonawca przy  realizacji zamówienia  przez cały  jego okres  zobowiązany jest do zatrudnienia min. 1 osoby, która jest:
a) bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, lub
b) młodocianą, o której mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego
c) niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub
d) inną, niż wyżej wymienione, o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r., poz. 225 ze zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
2. Dana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia.
3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osoby, o której mowa wyżej.
4. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 i nr 4 do Zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.  Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.

 Dodatkowe warunki

1. Wadium:

W celu zabezpieczenia przystąpienia do zawarcia umowy Zamawiający wymaga od potencjalnych Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Wadium należy wpłacić na 1 dzień przed końcem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy (liczy się data wpływu na konto Zamawiającego) nr 86114020040000340276382853 prowadzony przez Podkarpacką Fundacje Rozwoju Regionalnego, z dopiskiem w tytule wpłaty „Wadium – zapytanie ofertowe na realizację zadania w zakresie opieki zdalnej do projektu „Dom Św. Jana Pawła II lub w formie gotówkowej za potwierdzeniem dowodu wpłaty KP do dnia 06.12.2017r.

Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą.

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 7, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w terminie do 7 grudnia 2017r. do godz. 15.00:

- osobiście w siedzibie Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, w godzinach 8.00-15.00

- przesłać pocztą lub kurierem (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres siedziby Zamawiającego

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego i wpłynęły w wyznaczonym terminie.

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:  L. 

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium (w %)

Liczba możliwych do uzyskania punktów

1

Cena

60

60 punktów

2

Szybkość reagowania na zgłaszane usterki i usunięcie problemu poniżej wymaganych 24 godzin

20

20 punktów

3

Okres gwarancji ponad wymagane 24 m-ce

20

20 punktów

 

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

Cena oferty najtańszej

------------------------------- x 60 = liczba punktów

 Cena oferty badanej

 

Punkty za kryterium Szybkość reagowania na zgłaszane usterki i usunięcie problemu poniżej wymaganych 24 godzin zostaną przyznane według następującej zasady:

Punkty za kryterium „Szybkość reagowania na zgłaszane usterki i usunięcie problemu poniżej wymaganych 24 godzin” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 20 punktów, przy czym za czas reakcji powyżej 12 do 24 godzin przyznawane jest 0 punktów, za czas powyżej 6 godzin do 12 godzin przyznawane jest 10 punktów, za czas poniżej 6 godzin przyznawane jest 20 punktów.

Punkty za kryterium Okres gwarancji ponad wymagane 24 m-ce zostaną przyznane według następującej zasady:

Punkty za kryterium „Okres gwarancji ponad wymagane 24 m-ce” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 20 punktów, przy czym za czas gwarancję do 24 miesięcy przyznawane jest 0 punktów, za gwarancję do 30 miesięcy przyznawane jest 5 punktów, za gwarancję do 36 miesięcy przyznawane jest 10 punktów, za gwarancję powyżej 36 miesięcy przyznawane jest 20 punktów

 

Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania,
a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.  

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Grudzień 31, 2019
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

1.  Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.

2. Wykonawcy, których oferty zostaną odrzucone ze względu na nieterminowe złożenie lub niekompletność ofert.

3. Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:

a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik części cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy: 

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.  Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie

której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli: 1) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług, 2) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego, 3) polega na zmianie końcowego terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, powodujących, iż dochowanie określonych terminów jest niemożliwe lub znacznie utrudnione); 5) zmiany istotnej treści umowy
w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy.

Numer projektu: 
RPPK.08.03.00-18-0041/17