Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
F.U.H.Bit-Plus Jacek Krzysik, Ul. Kochanowskiego 1138-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie analizy niezbędnych prac B+R, mających na celu stworzenie systemu informatycznego współpracującego z platformą elearningową zintegrowanego z modułem do prezentacji ofert prac. W szczególności wykonawca w ramach zamówienia powinien:

  1. opracować analizę pełnego zakresu prac B+R,
  2. zastosować adekwatne do charakteru badania i założonego celu metody badawcze,

Zamawiający prowadzi platformę edukacyjną net-trener.pl składającą się z portalu edukacyjno-informacyjnego (informacje z rynku pracy) i platformy e-learningowej, gdzie udostępnia kursy i szkolenia on-line.

System informatyczny, który zamierza stworzyć Zamawiający będzie tworzył profil osobowy użytkownika "K"- szukającego ofert pracy, w którym zawarta będzie oprócz podstawowych danych informacja o umiejętnościach, wiedzy, doświadczeniu zawodowym oraz dodatkowych umiejętnościach, wskazane będą również preferencje dotyczące poszukiwanej pracy. System tworzył będzie również profil użytkownika "B"-oferującego pracę, w którym oprócz podstawowych informacji zawarte będą jego preferencje i kryteria co do osób, które chciałby zatrudnić. Dodatkowo użytkownik "B" będzie mógł wskazać kursy i szkolenia (grupy szkoleń lub ich kategorie lub dokładne tytuły szkoleń i kursów) powinna ukończyć poszukiwana osoba.

 

System będzie miał za zadanie umożliwić użytkownikom "K" a więc szukającym pracy i chcącym się doszkolić w celu podniesienia lub zmiany kwalifikacji zawodowych właściwy dobór kursów i szkoleń - dzięki systemowi, który ich będzie informował o aktualnych potrzebach idących z rynku pracodawców. System będzie również powiadamiał Użytkowników "B" a więc pracodawców o osobach, które spełniają określone przez nich wymagania oraz, które zakończyły z wynikiem pozytywnym kursy bądź

szkolenia wskazane przez nich w momencie tworzenia profilu osoby, którą mogliby zatrudnić.

Wyzwaniem badawczym będzie opracowanie możliwości wykorzystania przez system hasztagów. Hasztagi umożliwiają grupowanie wiadomości, ponieważ można wyszukać komunikaty, w których zawarto dany hasztag. Zastosowanie ich w systemie oraz w aplikacji mobilnej pozwoli na szybkie sprecyzowanie swoich preferencji w wyszukiwaniu informacji.

Głównym problemem będzie automatyczne tworzenie hasztagów z opisów zawartych w profilach osobowych. Zamawiający chce w ramach niniejszego projektu uzyskać informacje jakie należało będzie podjąć działania, które umożliwią wdrożenie takiego systemu, gdyż nie funkcjonuje on jeszcze na żadnych rozwiązaniach dostępnych w sieci www i na aplikacjach mobilnych. Zamawiający opracował kilka koncepcji działania takiego systemu: tworzenie hasztagów o treści dokładnie wynikającej z opisu, o treści w postaci bezokoliczników tworzących unikatowe hasztagi, wielowyrazowe frazy, z których każda część tworzy hasztag.

 

Należy przeanalizować, które z wymienionych będzie istniała możliwość wykonania a także czy spełni wymagania odnośnie nie tylko poprawnego działania ale czy zastosowanie tego rozwiązania przyczyni się ułatwienia wyszukiwania dla użytkownika. Dodatkowo należało będzie przeanalizować jakie system będzie musiał spełniać wymagania techniczne aby sprawnie działała synergia pomiędzy platformą szkoleniową a modułem "praca" Nie występuje obecnie żadna inna tego typu platforma, która połączyłaby w jedno oba te zagadnienia, co przy obecnej sytuacji na rynku pracy, gdzie pracodawcy szukają konkretnych umiejętności od pracowników ale też kurczący się rynek pracownika jest coraz bardziej wymagający a pracownicy szukają pracodawców spełniających również ich określone kryteria. Można tu założyć z dużą dozą pewności, że odpowiedni zakres prac B+R w zidentyfikowanym tu obszarze przyniesie zakładane rezultaty, ale na obecnym etapie nie można samodzielnie sformułować tego zakresu.

 

Tak więc w wyniku niniejszej analizy ma powstać raport określający zakres niezbędnych prac B+R

katalog niezbędnych badań, ich kosztów oraz wykonalności z punktu widzenia oczekiwanych efektów.

 

Usługa powinna polegać między innymi na:

  • Analizie problemu wg opisu powyżej
  • Analizie problemu technologicznego
  • Wytypowaniu potencjalnych dostawców rozwiązania technologicznego.
  • Określeniu zasobów technologicznych niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia.
  • Określeniu prac badawczo-rozwojowych (B+R) koniecznych do realizacji zamierzenia
  • Oszacowaniu harmonogramu i kosztorysu prac B+R niezbędnych do przygotowania wersji testowej aplikacji.

 

Zakres analizy może zostać rozszerzony po wcześniejszym ustaleniu szczegółów z wykonawcą.

Kod CPV: 
71241000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

Zgodnie z §6 ust. 4 i 5 „Regulaminu konkursu o dofinansowanie projektów ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Podkarpackiego na lata 2014–2020 w ramach osi priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie
1.2 Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Bony na innowacje” zamówienie może być udzielone
jednostce naukowej w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. z 2014 r.,
poz. 1620 z późn. zm.), tj. prowadzącej w sposób ciągły badania naukowe lub prace rozwojowe. Jednostkę naukową w myśl
przywołanych powyżej przepisów stanowią:
1. podstawowe jednostki organizacyjne uczelni w rozumieniu statutów tych uczelni;
2. jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. z 2016
r., poz. 572 i 1311);
3. instytuty badawcze w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2016 r., poz. 371, 1079 i
1311);
4. międzynarodowe instytuty naukowe utworzone na podstawie odrębnych przepisów, działające na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej;
5. Polską Akademię Umiejętności;
6. inne jednostki organizacyjne niewymienione w pkt a-e, posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, będące
organizacjami prowadzącymi badania i upowszechniającymi wiedzę w rozumieniu art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr
651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art.
107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.6.2014 r., str.1).
Dodatkowo, od wykonawców spełniających powyższe kryterium wymaga się, by były to jednostki, które:
- posiadają nadaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ocenę parametryczną wydziału, na którym prowadzony jest
odpowiedni kierunek przynajmniej na poziomie oceny B (weryfikacja na podstawie przesłanych zaświadczeń, bądź innych
dokumentów potwierdzających spełnianie warunku)

- posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej 3 usług z zakresu przeprowadzania analiz związanych z pracami
badawczo-rozwojowymi (lista referencji).
- Oferent musi posiadać zasoby techniczne, kadrowe oraz możliwości do zrealizowania zamówienia (weryfikacja na podstawie
oświadczenia).
- Nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (weryfikacja na podstawie oświadczenia).
Powyższe warunki udziału w postępowaniu będą badane na etapie oceny ofert. Zamawiający będzie badał kryteriami: spełnia / nie
spełnia. Nie spełnienie co najmniej jednego warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Spełnienie każdego z powyższych kryteriów powinno być przez wykonawcę potwierdzone kopią stosownych dokumentów,
referencji.

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 7, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty powinny być składane w formie pisemnej lub e-mailem na adres: ul. Kochanowskiego 11, 38-400 Krosno, adres skrzynki pocztowej: biuro@bit-plus.pl, do 07.12.2017 r do godziny 10.00. wraz z załącznikami (kopiami oświadczeń, referencji, etc.)

Termin związania ofertą: 30 dni

Termin i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2017 r. godzina 10.30

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Kryteria oceny i ich znaczenie (waga)
Cena – 80% - 80 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 20% - 20 pkt.
1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:
Cena netto 80% - 80 pkt
Termin realizacji zamówienia 20% - 20 pkt
Łączna maksymalna liczba punków z kryterium cena, termin realizacji zamówienia wynosi 100. Zamawiający obliczy wartość
punktową danej oferty dodając do siebie punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach:
C + T = wartość punktowa danej oferty
Punkty za kryterium CENA NETTO (C) zostaną obliczone według następującego wzoru:
C = (Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty badanej) × 80 = liczba punktów
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów w kryterium Cena
netto: 80. Waga tego kryterium: 80%.

Punkty za kryterium Termin realizacji zamówienia (T) zostaną obliczone według następującego wzoru:
T= ((X max – X obliczana) : (X max – x min) x 20 = liczba punktów
X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert
X max – najwyższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert
X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium
Maksymalna ilość punktów za TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 20.
Waga tego kryterium: 20. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie szczegółowych informacji zawartych ofercie.
Maksymalny okres realizacji zamówienia nie może przekroczyć 28.02.2018 roku. Jednakże należy również uwzględnić terminy
pojawiające się w dokumentacji konkursowej. Termin nie może być dłuższy niż wymogi dokumentacji przedmiotowego konkursu.
W przypadku wskazania daty zakończenia realizacji Zamawiający wyliczy ilość dni od daty 11 grudnia 2017 r., do dnia określonego
jako planowany termin zakończenia realizacji wskazany przez Wykonawcę.
W dniu 11 grudnia 2017 r. planuje się zawarcie umowy z Wykonawcą, jeżeli termin zawarcia umowy uległby wydłużeniu z winy
Zamawiającego zamawiający bez naliczania kar umownych wydłuży Wykonawcy termin na zrealizowanie przedmiotu zamówienia o
ilość dni, o którą wydłużony został termin na zawarcie umowy, jednakże nie dłużej niż do dnia 28 lutego 2018 r.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, luty 28, 2018
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu:
a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
- w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia;
- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; przypadków siły wyższej; uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe, do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).
b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.
c) Inne postanowienia, jeżeli ich zmiana jest spowodowana okolicznościami, na które Strony nie mają wpływu i których nie dało się wcześniej przewidzieć.

Numer projektu: 
RPPK.01.02.00-18-0065/17