Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
VIRTUAL-CAD Sp. z o.o., ul. Szopena 10, 38-500 Sanok
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy drukarki do druku 3D, dla VIRTUAL-CAD Sp. z o.o.
Zakres zamówienia i umowy obejmuje w szczególności dostawę (wraz z wniesieniem, uruchomieniem, przetestowaniem) drukarki do druku 3D, dla VIRTUAL-CAD Sp. z o.o.
Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do 31.12.2017 r., przy czym Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w ZiS, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny bądź katalog/i (prospekt/y) producenta/ów wskazując w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne informacje), pozwalające na pełną i jednoznaczną ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami ZiS.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 – miesięczną gwarancję i rękojmię na całość przedmiotu zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawą, przeglądami i konserwacją wynikającą z zaleceń producenta w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta lub uprawnienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami oraz dołączyć do oferty parafowany wzór umowy, stanowiący integralną część ZiS.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30232100-5 Drukarki i plotery
Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o następujących minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, bądź ich zakresach, w odniesieniu do całości zamówienia:

 

Dostawa (wraz z wniesieniem, uruchomieniem, przetestowaniem) drukarki do druku 3D typu FFF lub FDM o minimalnych parametrach technicznych m.in.

1. Pół-automatyczny lub automatyczny system kalibracji platformy

roboczej o wysokiej dokładności

2. Głowica z możliwością wymiany dysz o różnych średnicach do różnych

zastosowań: >= 0.4 mm,

3. Możliwość uzupełniania lub zmiany materiału w trakcie procesu

4. Dotykowy panel LCD z interfejsem użytkownika zapewniającym intuicyjną obsługę urządzenia

5. Licencja na profesjonalne oprogramowanie do drukarki (kompatybilne z win10 i win2016) Simplify 3D – GRATIS lub oprogramowanie równoważne

6. >= przestrzeń robocza 300 x 300 x 300 mm

7. Łatwa komunikacja poprzez kartę SD

8. Możliwość drukowania dowolnym materiałem termoplastycznym przy zachowaniu tolerancji kształtu 0,2 mm (ABS, PLA, HIPS, PET, Materiały gumo podobne)

9. Zamknięta komora robocza

10. Drukarka przystosowana do pracy ciągłej, przetestowana pod kątem

procesu druku trwającego kilka dni, zapewnia wysoką prędkość druku (do 150 mm/s) , dokładność pozycjonowania głowicy minimum(+/- 0,05 mm) i powtarzalność, nawet przy intensywnym użytkowaniu

11. Praca samodzielnie bez połączenia z komputerem.

12. Gwarancja 2 lata

13. Darmowa dostawa na terytorium Polski

14. Instrukcja obsługi i dedykowane wsparcie techniczne

15. Podgrzewanie platformy roboczej

Miejsce realizacji: miejscowość: Sanok, powiat: sanocki, województwo: podkarpackie, Rzeczpospolita Polska.

Kod CPV: 
30232100-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym przynajmniej na formularzu oferty i jego  załącznikach (oświadczeniach) oraz kopiach dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem podpis (podpisy) winny być opatrzone pieczęcią firmową i imienną Wykonawcy lub czytelnym podpisem. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się:

- osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, rejestrach spółdzielni lub rejestrach przedsiębiorstw państwowych, fundacji, stowarzyszeń i innych;

- osoby wykazane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki;

- osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej; w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty;

- w przypadku Wykonawców z siedzibą za granicą za osoby uprawnione uznaje się osoby wskazane, zgodnie z dokumentami państwa wystawienia, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów

 

- Formularz oferty.

- Szczegółowy opisy techniczny i/lub funkcjonalny (prospekty, foldery, katalogi producenta itp.), pozwalający na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia względem wymagań Zamawiającego.

- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  2. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym,

- Aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej.

- Oświadczenie o posiadanych zasobach technicznych i możliwości zrealizowania zamówienia.

- Parafowany na każdej stronie wzór umowy.

- Jeżeli wykonawca nie przedłoży wyżej wymienionych oświadczeń alternatywnie może przesłać: Standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (załącznik nr 2 do Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 roku ustanawiający jednolity standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia) alternatywnie

 

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

Załączniki do postępowania oraz ZIS można odebrać w siedzibie zamawiającego osobiście bądź skontaktować się z wnioskodawcą mailowo (info@virtualcad.pl), aby wysłał na wskazany adres ww. załączniki.

 

Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należy składać w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem operatorów pocztowych/kurierów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta w zakresie dostawy drukarki do drukun 3d,  w postępowaniu nr RPO/1/2017, nie otwierać przed 30.11.2017 r. godz. 10:30” wraz z nazwą i adresem oferenta” do dnia 30.11.2017

Oferty należy składać na adres: VIRTUAL-CAD Sp. z o.o. ul. Szopena 10, 38-500 Sanok.

Termin składania ofert upływa w dniu 30.11.2017 r. o godz. 10:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.11.2017 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: VIRTUAL-CAD Sp. z o.o. ul. Szopena 10, 38-500 Sanok.

Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający na etapie badania i oceny ofert ma prawo do:

  1. Wzywania wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w ZiS, albo nie złożyli pełnomocnictw do reprezentowania, albo oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa zawierają błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie zapisów ZiS albo konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie zapisów ZiS. Złożone na wezwanie Zamawiającego postępowania oświadczenia, dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wezwanie do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów może się odbyć tylko raz. Zamawiający wzywa Oferentów do złożenia wymaganych dokumentów za pomocą poczty e-mail. Oferenci mogą uzupełniać oferty w terminie 7 dni od daty wezwania, decyduje data wpływu do Siedziby Zamawiającego. Dokumenty powinny zostać złożone w formie pisemnej.
  2. Sprawdzania, czy treść złożonych oświadczeń i dokumentów jest prawdziwa.
  3. Wzywania wykonawców do wyjaśnień treści złożonych ofert, jeśli treść ofert wzbudza wątpliwości.
  4. Poprawiania w ofertach:
    • oczywistych omyłek pisarskich,
    • oczywistych omyłek rachunkowych,
    • innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią ZiS w tym pod warunkiem, iż poprawienie takiej omyłki nie będzie powodowało istotnych zmian w treści oferty.  W takiej sytuacji Zamawiający przetargu powiadomi wykonawcę o dokonanym poprawieniu oferty, jeśli poprawienie omyłek będzie miało wpływ na cenę – Zamawiający powiadomi również o zmianie ceny (dotyczy omyłek rachunkowych i innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią ZiS),
  5. Ustalania czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu postępowania, zwracając się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Oceniając wyjaśnienia wykonawców Zamawiający będzie brał pod uwagę obiektywne czynniki w szczególności oszczędność metody wykonania, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia.

 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1. Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;

2. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych ub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

4. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

9. wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;

10. wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.

11. wykonawców którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania;

12. wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert;

13. wykonawców którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

14. wykonawców którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;

15. wykonawców którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.5), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Termin składania ofert: 
czwartek, Listopad 30, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać na adres: VIRTUAL-CAD Sp. z o.o. ul. Szopena 10, 38-500 Sanok. 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający będzie oceniał oferty według kryterum ceny - 100%

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Grudzień 31, 2017
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:

Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

  1. w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia;
  2. w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; przypadków siły wyższej; uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe, do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).

Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.