Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
FEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Sienkiewicza 64; 39-400 Tarnobrzeg
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:

A. 1180 godzin spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem zmian szyjki macicy z uczestnikami projektu, przez 3 położne w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu. W punkcie A dopuszcza się składanie ofert częściowych obejmujących co najmniej 394 godziny spotkań.

B. 590 godzin spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem zmian szyjki macicy z uczestnikami projektu, przez lekarza POZ w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu.

C. 2070 godzin spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem zmian szyjki macicy z uczestnikami projektu i lekarzami POZ na terenie województwa podkarpackiego przez lekarza ginekologa-położnika, w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu.

Kod CPV: 
12345678-9
80561000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Wspólne dla części A, B, C
    a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z odnośnymi przepisami.

        Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

             I. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent figuruje w ogólnie dostępnych ewidencjach CEIDG lub KRS albo dostarczy wraz ofertą  dokumenty potwierdzające prowadzenie zarejestrowanej działalności

             II. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Orerenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonych przez niego dokumentów.

          b) brak powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym -

             I. informacje na temat zakresu wykluczenia Oferentów z udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Oferenci                  powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między                        Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu                            Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferenta a oferentem, polegające w                                    szczególności na:

                       i. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

                       ii. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji

                       iii. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika

                       iv. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

               II. Oferent złoży oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym o którym mowa w   Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

                III. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie  spełnia – na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia.

      2. Dla części A:

                 a) aktualne prawo wykonywania zawodu położnej,

                 b) wykształcenie wyższe – minimum licencjat,

                 c) certyfikat uprawniający do pobierania badań cytologicznych w ramach SIMP,

                 d) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego.

                 e) prawo jazdy kat. B

                 f)  dysponowanie samochodem osobowym

       3. Dla części B:

                 a) aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza,

                 b) specjalizacja z medycyny rodzinnej lub chorób wewnętrznych,

                 c) doświadczenie w pracy w POZ,

                 d) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego.

                 e) prawo jazdy kat. B

                  f) dysponowanie samochodem osobowym

        4. Dla części C:

                 a) aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza,

                 b) specjalizacja z ginekologii i położnictwa,

                 c) doświadczenie w pracy w Ambulatoryjnej Opiece Specjalistycznej lub POZ,

                 d) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego.

                 e) prawo jazdy kat. B

                 f) dysponowanie samochodem osobowym

5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu wymienionych powyżej w punktach 2 do 4 według  formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczenia i kopie dokumentów potwierdzających spełnienie opisanych w nich wymagań.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Listopad 27, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę zgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godziny 15:00.

  1. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia postępowania, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą poczty tradycyjnej/kuriera (liczy się data wpływu) na poniższy adres Zamawiającego:

    FEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

    ul. Sienkiewicza 64

    39-400 Tarnobrzeg

  2. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom.
  3. Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty przed upływem tego terminu. Data stempla pocztowego nie decyduje o tym, czy oferta została złożona w terminie.
  4. Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2017 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Zamawiającego.
  5. Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego zostanie przekazana Oferentom, którzy złożyli Oferty, za pomocą poczty tradycyjnej lub poprzez wysłanie informacji na adres poczty elektronicznej lub numer fax wskazany przez Oferentów w Ofertach oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, niezwłocznie po zakończeniu procedury oceny i badania Ofert i wyborze najkorzystniejszej Oferty.

 

Zamawiający odrzuci Ofertę jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  2. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
  3. nie zawiera wymaganych zapytaniem ofertowym danych, informacji, dokumentów itp.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz w następujący sposób oceni oferty:

Sposób obliczania wartości punktowej dla kryterium Cena”

  1. Poszczególnym Oferentom zostaną przyznane punkty za zadeklarowaną cenę za 1 godzinę spotkań, obliczone według wzoru:W = (Cmin / Cof) x 100 pkt.

    gdzie:

    W - wartość punktowa dla kryterium „Cena”

    Cmin - najniższa oferowana cena za 1 godzinę

    Cof - cena oferty badanej

  2. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena za 1 godzinę.
  3. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Oferentowi w ocenie ww. kryterium wynosi 100 pkt.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza uzyskując najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
  5. W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Oferenta, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
Termin wykonania zamówienia: 
środa, Grudzień 6, 2017
Powiat: 
M. Tarnobrzeg
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Oferenta. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:

 

  1. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POWER, mających wpływ na realizację umowy.
  2. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Oferenta.
  3. zmiany terminu płatności.
Numer projektu: 
RPPK.07.06.00- 18-0003/17-00