Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
A. 1180 godzin spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem zmian szyjki macicy z uczestnikami projektu, przez 3 położne w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu. W punkcie A dopuszcza się składanie ofert częściowych obejmujących co najmniej 394 godziny spotkań.
B. 590 godzin spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem zmian szyjki macicy z uczestnikami projektu, przez lekarza POZ w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu.
C. 2070 godzin spotkań informacyjno-edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z profilaktyką, etiologią, epidemiologią i leczeniem zmian szyjki macicy z uczestnikami projektu i lekarzami POZ na terenie województwa podkarpackiego przez lekarza ginekologa-położnika, w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w okresie trwania projektu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
-
Wspólne dla części A, B, C
a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z odnośnymi przepisami.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
I. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent figuruje w ogólnie dostępnych ewidencjach CEIDG lub KRS albo dostarczy wraz ofertą dokumenty potwierdzające prowadzenie zarejestrowanej działalności
II. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Orerenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonych przez niego dokumentów.
b) brak powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym -
I. informacje na temat zakresu wykluczenia Oferentów z udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Oferenci powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferenta a oferentem, polegające w szczególności na:
i. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
ii. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
iii. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
iv. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
II. Oferent złoży oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym o którym mowa w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
III. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia.
2. Dla części A:
a) aktualne prawo wykonywania zawodu położnej,
b) wykształcenie wyższe – minimum licencjat,
c) certyfikat uprawniający do pobierania badań cytologicznych w ramach SIMP,
d) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego.
e) prawo jazdy kat. B
f) dysponowanie samochodem osobowym
3. Dla części B:
a) aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza,
b) specjalizacja z medycyny rodzinnej lub chorób wewnętrznych,
c) doświadczenie w pracy w POZ,
d) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego.
e) prawo jazdy kat. B
f) dysponowanie samochodem osobowym
4. Dla części C:
a) aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza,
b) specjalizacja z ginekologii i położnictwa,
c) doświadczenie w pracy w Ambulatoryjnej Opiece Specjalistycznej lub POZ,
d) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego.
e) prawo jazdy kat. B
f) dysponowanie samochodem osobowym
5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu wymienionych powyżej w punktach 2 do 4 według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczenia i kopie dokumentów potwierdzających spełnienie opisanych w nich wymagań.
Ofertę zgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godziny 15:00.
-
Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia postępowania, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą poczty tradycyjnej/kuriera (liczy się data wpływu) na poniższy adres Zamawiającego:
FEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Sienkiewicza 64
39-400 Tarnobrzeg
- Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom.
- Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty przed upływem tego terminu. Data stempla pocztowego nie decyduje o tym, czy oferta została złożona w terminie.
- Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2017 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Zamawiającego.
- Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego zostanie przekazana Oferentom, którzy złożyli Oferty, za pomocą poczty tradycyjnej lub poprzez wysłanie informacji na adres poczty elektronicznej lub numer fax wskazany przez Oferentów w Ofertach oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, niezwłocznie po zakończeniu procedury oceny i badania Ofert i wyborze najkorzystniejszej Oferty.
Zamawiający odrzuci Ofertę jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- nie zawiera wymaganych zapytaniem ofertowym danych, informacji, dokumentów itp.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz w następujący sposób oceni oferty:
Sposób obliczania wartości punktowej dla kryterium „Cena”
-
Poszczególnym Oferentom zostaną przyznane punkty za zadeklarowaną cenę za 1 godzinę spotkań, obliczone według wzoru:W = (Cmin / Cof) x 100 pkt.
gdzie:
W - wartość punktowa dla kryterium „Cena”
Cmin - najniższa oferowana cena za 1 godzinę
Cof - cena oferty badanej
- Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena za 1 godzinę.
- Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Oferentowi w ocenie ww. kryterium wynosi 100 pkt.
- Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza uzyskując najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
- W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Oferenta, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Oferenta. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POWER, mających wpływ na realizację umowy.
- zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Oferenta.
- zmiany terminu płatności.