Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
FEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Sienkiewicza 64; 39-400 Tarnobrzeg
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamównia jest dostawa 8500 zestawów na spotkania informacyjne obejmujących: długopis (z możliwością naniesienia znaków Uni Europejskiej we własnym zakresie), notes, folder informacyjny (papier kredowy druk kolorowy 8 stron formatu A5 - projekt graficzny folderu będzie stanowił załącznik do umowy z Oferentem), pendrive.

Kod CPV: 
30237230-0
22150000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  • prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z odnośnymi przepisami.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent figuruje w ogólnie dostępnych ewidencjach CEIDG lub KRS albo dostarczy wraz ofertą dokumenty potwierdzające prowadzenie zarejestrowanej działalności.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Orerenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonych przez niego dokumentów.

  • brak powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym

    Oferent złoży oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym o którym mowa w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Listopad 27, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę zgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godziny 15:00.

  1. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia postępowania,osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą poczty tradycyjnej/kuriera (liczy się data wpływu) na poniższy adres Zamawiającego:

    FEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

    ul. Sienkiewicza 64

    39-400 Tarnobrzeg

  2. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom.
  3. Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty przed upływem tego terminu. Data stempla pocztowego nie decyduje o tym, czy oferta została złożona w terminie.
  4. Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2017 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Zamawiającego.
  5. Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego zostanie przekazana Oferentom, którzy złożyli Oferty, za pomocą poczty tradycyjnej lub poprzez wysłanie informacji na adres poczty elektronicznej lub numer fax wskazany przez Oferentów w Ofertach oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, niezwłocznie po zakończeniu procedury oceny i badania Ofert i wyborze najkorzystniejszej Oferty.

 

Zamawiający odrzuci Ofertę jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  2. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
  3. nie zawiera wymaganych zapytaniem ofertowym danych, informacji, dokumentów itp.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz w następujący sposób oceni oferty:

Sposób obliczania wartości punktowej dla kryterium Cena”:

Poszczególnym Oferentom zostaną przyznane punkty za zadeklarowaną cenę za 1 zestaw, obliczone według wzoru:W = (Cmin / Cof) x 100 pkt.

gdzie:

W - wartość punktowa dla kryterium „Cena”

Cmin - najniższa oferowana cena za 1 zestaw

Cof - cena oferty badanej

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena za 1 zestaw.

Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Oferentowi w ocenie ww. kryterium wynosi 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza uzyskując najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Oferenta, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Grudzień 5, 2017
Powiat: 
M. Tarnobrzeg
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

 

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Oferenta. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:

 

  1. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POWER, mających wpływ na realizację umowy.
  2. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Oferenta.
  3. zmiany terminu płatności.
  4. aktualizację danych Oferenta i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.

     

Warunki dokonania zmian:

 

  1. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności,
  2. strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, o czym informuje drugą stronę umowy.
Numer projektu: 
RPPK.07.06.00- 18-0003/17-00