Przedmiotem zamównia jest dostawa 8500 zestawów na spotkania informacyjne obejmujących: długopis (z możliwością naniesienia znaków Uni Europejskiej we własnym zakresie), notes, folder informacyjny (papier kredowy druk kolorowy 8 stron formatu A5 - projekt graficzny folderu będzie stanowił załącznik do umowy z Oferentem), pendrive.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
- prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z odnośnymi przepisami.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent figuruje w ogólnie dostępnych ewidencjach CEIDG lub KRS albo dostarczy wraz ofertą dokumenty potwierdzające prowadzenie zarejestrowanej działalności.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Orerenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonych przez niego dokumentów.
-
brak powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym
Oferent złoży oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym o którym mowa w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia.
Ofertę zgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godziny 15:00.
-
Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia postępowania,osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą poczty tradycyjnej/kuriera (liczy się data wpływu) na poniższy adres Zamawiającego:
FEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Sienkiewicza 64
39-400 Tarnobrzeg
- Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom.
- Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty przed upływem tego terminu. Data stempla pocztowego nie decyduje o tym, czy oferta została złożona w terminie.
- Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2017 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Zamawiającego.
- Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego zostanie przekazana Oferentom, którzy złożyli Oferty, za pomocą poczty tradycyjnej lub poprzez wysłanie informacji na adres poczty elektronicznej lub numer fax wskazany przez Oferentów w Ofertach oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, niezwłocznie po zakończeniu procedury oceny i badania Ofert i wyborze najkorzystniejszej Oferty.
Zamawiający odrzuci Ofertę jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- nie zawiera wymaganych zapytaniem ofertowym danych, informacji, dokumentów itp.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz w następujący sposób oceni oferty:
Sposób obliczania wartości punktowej dla kryterium „Cena”:
Poszczególnym Oferentom zostaną przyznane punkty za zadeklarowaną cenę za 1 zestaw, obliczone według wzoru:W = (Cmin / Cof) x 100 pkt.
gdzie:
W - wartość punktowa dla kryterium „Cena”
Cmin - najniższa oferowana cena za 1 zestaw
Cof - cena oferty badanej
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena za 1 zestaw.
Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Oferentowi w ocenie ww. kryterium wynosi 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza uzyskując najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Oferenta, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Oferenta. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POWER, mających wpływ na realizację umowy.
- zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Oferenta.
- zmiany terminu płatności.
-
aktualizację danych Oferenta i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
Warunki dokonania zmian:
- wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności,
- strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, o czym informuje drugą stronę umowy.