Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Firma Handlowo-Usługowa Bartek Tatowicz Bartłomiej, Rogoźnica 307; 36-060 Głogów Małopolski
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia wtryskarek, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem przedstawionym poniżej:
    1. Część I – wtryskarka A.
    2. Część II – wtryskarka B.
    3. Część III – wtryskarka C.
  2. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 3.9 niniejszego ZiS. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
  3. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do 15.05.2018r., przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej jego realizacji, ale nie wcześniej niż 1.03.2018r.
  4. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować co najmniej 12-miesięczną gwarancję i rękojmię na oferowany przedmiot zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru końcowego, zgodnie z warunkami przewidzianymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS.
  5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 14-dniowy termin płatności, liczony od dnia doręczenia faktur.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku oferta powinna zawierać ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
  7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS.
  8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:      

42994200-2 Maszyny do przerobu tworzyw sztucznych

  1. Szczegółowy opis (poszczególnych części) przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o następujących parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, bądź ich zakresach, w odniesieniu do całości zamówienia:
  • Wtryskarka A

Parametry techniczne:

1) Siła zwarcia: min. 160 ton.

2) Gramatura wtrysku: min. 0,45 kg.

3) Prześwit między kolumnami (h x v): min. 520 x 470 mm.

4) Prędkość wtrysku: min. 270 mm/s.

5) Serwoelektryczny napęd do: wtrysku, plastyfikacji i ruchów płyty mocującej formy.

  • Wtryskarka B

Parametry techniczne:

1) Siła zwarcia: min. 160 ton.

2) Gramatura wtrysku: min. 0,45 kg.

3) Prześwit między kolumnami (h x v): min. 585 x 535 mm.

4) Prędkość wtrysku: min. 270 mm/s.

5) Serwoelektryczny napęd do: wtrysku, plastyfikacji i ruchów płyty mocującej formy.

  • Wtryskarka C

Parametry techniczne:

1) Siła zwarcia: min. 160 ton.

2) Gramatura wtrysku: min. 0,45 kg.

3) Prześwit między kolumnami (h x v): min. 570 x 520 mm.

4) Prędkość wtrysku: min. 270 mm/s.

5) Serwoelektryczny napęd do: wtrysku, plastyfikacji i ruchów płyty mocującej formy.

  • Wyposażenie (zakres punktu wspólny dla każdej  wtryskarki):

1) Centralny wyrzutnik z otworami gwintowanymi.

2) Hydrauliczny napęd wyrzutnika.

3) Zintegrowana serwohydraulika do zasilania wyrzutnika i rdzeni hydraulicznych.

4) Niwelatory do posadowienia maszyny.

5) Kompletna izolacja cylindra plastyfikującego.

6) Specjalna ochrona przeciwkorozyjna i przeciwabrazyjna zespołu plastyfikującego.

7) Dysza zamykana igłowo, sterowana hydraulicznie.

8) Dwa zawory pneumatyczne niezalene na ruchomej płycie mocowania formy z cewką magnetyczną.

9) Dwa zawory pneumatyczne niezalene na stałej płycie mocowania formy z cewką magnetyczną.

10) Pneumatyczne zawory kaskadowe 2-krotne do dysz zamykanych igłowo wraz z złączem elektrycznym.

11) Urządzenie kontrolne do przygotowania sprężonego powietrza składające się z:

  1. zaworu odcinającego (ręczny),
  2. zaworu ustawiającego ciśnienie (ręczny) z manometrem i filtrem powietrza,
  3. wyłącznika ciśnienia do elektronicznej kontroli,
  4. zaworu odcinającego (elektrycznego) z dekompresją.

12) Mechaniczne złącze standardowe na stałej płycie mocowania formy.

13) Hydrauliczne sterowanie rdzenia 2-krotne na ruchomej płycie mocowania formy.

14) Pneumatyczne sterowanie rdzenia 2-krotne na ruchomej płycie mocowania formy.

15) Rotametr 4-krotny z zaworem magnetycznym.

16) Rotametr 4-krotny z zaworem magnetycznym.

17) 6 regulatorów temperatury dla gorących kanałów formy.

18) Podłączenie do dozownika barwnika.

19) Elektryczne złącze standardowe na stałej płycie mocowania formy.

20) Ślimak miksujący dla szybkiej plastyfikacji.

21) Dwa separatory elektromagnetyczna metali i niemetali.

  • Pozostałe wymagania (zakres punktu wspólny dla każdej wtryskarki):

1) Język polski językiem podstawowym obsługi maszyny.

2) Dostarczona dokumentacja w języku polskim (m.in. instrukcja obsługi, karta gwarancyjna)

3) Wykonanie zgodnie z certyfikatem CE według obowiązującej Dyrektywy Maszynowej (nr 2006/42/EG)

  1. Oferty niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS .

 

Szczegółowa dokumentacja zawierająca wszystkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia znajduje się na stronie Baza Konkurencyjności pod adresem ogłoszenia:

https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1069245

 

 

Kod CPV: 
42994200-2
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
  • posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia,
  • dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. osobami, które będą nadzorować instalację urządzenia i jego uruchomienie) oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia,

Warunki wymienione w punkcie 4.1.1. oraz 4.1.2 zostaną uznane za spełnione na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty (pkt 5 i 6).

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym, według wzoru załączonego do ZiS (Załącznik nr 3).

  1. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków, o których mowa w pkt 1. podlegają wykluczeniu z postępowania.
  2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z ww. pełnomocnikiem.
  3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
  4. Postanowienia i warunki określone w ZiS dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, czyli konsorcjów.
Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 20, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego, pod adresem Rogoźnica 307; 36-060 Głogów Małopolski, w terminie do dnia 20 grudnia 2017 r., do godz. 12:00.
  2. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 10.1. ZiS, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia wtryskarek, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski Znak sprawy: ZO-3/2017 - nie otwierać przed dniem 20 grudnia 2017 r. godz. 12:05." oraz opatrzy kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania. Zamawiający będzie oceniał oferty dla poszczególnych części zamówienia według następujących kryteriów:

Część zamówienia I – Wtryskarka A

  • Cena – 80 pkt
  • Gwarancja – 20 pkt

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie wszystkich  w/w kryteriów wynosi 100.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj : Co) x 80

gdzie:

C - liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,

Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „cena”, wynosi 80.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja” dla całości zamówienia będą liczone wg następującego wzoru:

G = ((Go-12)/12) x 10

gdzie:

G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,

Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.

Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 36.

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „gwarancja”, wynosi 20.

Część zamówienia II – Wtryskarka B

  • Cena – 80 pkt
  • Gwarancja – 20 pkt

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie wszystkich  w/w kryteriów wynosi 100.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj : Co) x 80

gdzie:

C - liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,

Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „cena”, wynosi 80.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja” dla całości zamówienia będą liczone wg następującego wzoru:

G = ((Go-12)/12) x 10

gdzie:

G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,

Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.

Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 36.

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „gwarancja”, wynosi 20.

Część zamówienia III – Wtryskarka C

  • Cena – 60 pkt
  • Gwarancja – 20 pkt
  • Siła zwarcia – 20 pkt

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie wszystkich  w/w kryteriów wynosi 100.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj : Co) x 60

gdzie:

C - liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,

Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „cena”, wynosi 60.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja” dla całości zamówienia będą liczone wg następującego wzoru:

G = ((Go-12)/12) x 10

gdzie:

G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,

Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.

Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 36.

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „gwarancja”, wynosi 20.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „siła zwarcia” dla całości zamówienia będą liczone wg następującego wzoru:

F = ((Fo-160)/160) x 80

gdzie:

F - ilość punktów przyznana danej ofercie za zaoferowaną siłę zwarcia,

Fo – siła zwarcia podana w tonach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.

Zaoferowanie siły zwarcia powyżej 200 ton nie będzie dodatkowo punktowane, a do wzoru zostanie podstawione jako 200 ton. Zaoferowanie wtryskarki ze siłą zwarcia poniżej 160 ton będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako sprzecznej z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego.

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „siła zwarcia”, wynosi 20.

  1. Po dokonaniu oceny ofert, zostaną zsumowane punkty przyznane przez komisję przetargową dla każdego z kryteriów. Suma ta stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
  2. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą. W przypadku równych wyników decyduje wysokość ceny, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, bądź też pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego ww. oświadczenia i dokumenty, bądź też pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 3 dni roboczych, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  6. Zamawiający poprawia w ofercie omyłki pisarskie, rachunkowe lub inne, zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania.
  7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
  8. Zamawiający odrzuca ofertę w szczególności, jeżeli:
    • jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, w szczególności oferowany przedmiot zamówienia jest niezgodny w wymaganiami opisanymi w ZiS, z zastrzeżeniem zapisów niniejszej ZiS;
    • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić;
    • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  9. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Maj 15, 2018
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zmiana postanowień zawartych w Umowie może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności (aneks do Umowy) w następujących przypadkach:
  1. w przypadkach wskazanych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”;
  2. w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług;
  3. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływająca na przedmiot i sposób realizacji Umowy;
  4. gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy;
  5. w przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będą zmiany parametrów Urządzeń lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku:
  • możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy;
  • konieczności zmiany miejsc dostaw oraz świadczeń w ramach gwarancji jakości w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego;
  1. W sytuacji, gdy Wykonawca występuje z inicjatywą zmiany Umowy przedstawia on Zamawiającemu wniosek o zmianę Umowy wraz z uzasadnieniem.
  2. Zamawiający każdorazowo ocenia możliwość i dopuszczalność zmiany Umowy pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wydatkowania środków pochodzących z funduszy unijnych.
  3. Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0494/16