Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
WALDREX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. COP-u 5, 39-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zapytania jest dostawa w pełni skonfigurowanego oprogramowania komputerowego (systemu) do zarządzania procesem produkcji głowicy frezarskiej wraz z jego dostawą i instalacją na serwerach w siedzibie Zamawiającego. Oprogramowanie ma być dostarczone w formie licencji umożliwiającej/ych jednoczesną pracę nie mniej niż 2 użytkownikom końcowym.

Szczegółowe wymagane funkcjonalności znajdują się w Załączniku nr 2 dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.

Kod CPV: 
48330000-0
Warunki udziału w postępowaniu : 

OBLIGATORYJNE WARUNKI DOTYCZĄCE OFERTY

  1. Ofertę należy przedstawić na załączonym do zapytania ofertowego formularzu (załącznik nr 1). Oferty złożone w innej formie zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie.
  2. Oferta musi dotyczyć przedmiotu zapytania ofertowego, tj. spełniać wszystkie funkcjonalności określone w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku, jeśli oferowane oprogramowanie nie będzie posiadało którejkolwiek z wymaganych funkcjonalności wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, oferta zostanie odrzucona.
  3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się ofert na poszczególne elementy oprogramowania.
  4. Formularz musi zostać uzupełniony we wszystkich wymaganych polach oznaczonych ,,*’’. Brak informacji w którymkolwiek z tych pól spowoduje odrzucenie oferty.
  5. Oferta musi zostać uzupełniona komputerowo lub czytelnie pismem odręcznym.
  6. Oferta musi zawierać co najmniej następujące elementy:
    1. Nazwę i adres oferenta
    2. Osobę do kontaktu w sprawie oferty (imię, nazwisko, telefon, e-mail)
    3. Datę sporządzenia oferty
    4. Termin ważności oferty (nie krótszy niż do 29.12.2017 r.). Jeśli podany termin będzie krótszy, oferta zostanie odrzucona.
    5. Nazwę lub typ oferowanego oprogramowania.
    6. Cenę netto w PLN za cały przedmiot zamówienia
    7. Okres gwarancji (nie krótszy niż 24 miesiące). Jeśli podany okres będzie krótszy, oferta zostanie odrzucona.
    8. Czas reakcji serwisowej (podany w godzinach).
    9. Termin dostawy (maksymalnie do 28.02.2018 r.). Jeśli podany termin będzie dłuższy, oferta zostanie odrzucona.
    10. Terminy i warunki płatności (z zastrzeżeniem, że zaliczka lub jakakolwiek inna forma przedpłaty za przedmiot zamówienia nie może być wyższa niż 40% całościowej kwoty netto).
  7. Okres gwarancji, o której mowa w pkt. IV.6.f liczona będzie w miesiącach, od dnia instalacji oprogramowania, tj. podpisania przez obie strony protokołu instalacji oprogramowania. Przez gwarancję należy rozumieć prawo Zamawiającego do żądania od Wykonawcy nieodpłatnego naprawienia błędów, które wystąpią w oprogramowaniu i uniemożliwiają jego prawidłowe działanie.
  8. Czas reakcji serwisowej, o którym mowa w IV.6.g liczony będzie od momentu zgłoszenia usterki/awarii do momentu zdiagnozowania przyczyny usterki/awarii przez Wykonawcę.
  9. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym.
  10. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane załączniki wskazane w punkcie III.16. Brak któregokolwiek z obowiązkowych załączników spowoduje odrzucenie oferty.
  11. Oferta (wraz z załącznikami) powinna zostać złożona w spiętej, zwartej formie (np. w kopercie, skoroszycie, itp.). W przypadku zamieszczenia oferty w kopercie należy zamieścić na niej pieczęć oferenta oraz dopisek: ,,OFERTA – dostawa oprogramowania (Zapytanie nr 3/141/2017/A)’’
  12. Dopuszcza się składanie ofert w języku innym niż język polski. Do ofert w języku innym niż polski, należy dołączyć tłumaczenie całej oferty oraz załączników do niej na język polski.
  13. Ofertę należy złożyć w formie wyłącznie papierowej (inne formy ofert nie będą honorowane).
  14. Oferent w danym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku, jeśli złoży więcej niż jedną ofertę, wszystkie jego oferty zostaną odrzucone.
  15. Oferent może wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne (w formie papierowej) powiadomienie o wycofaniu oferty.
  16. Lista obowiązkowych załączników do oferty:

a) Dokument, z którego wynika, że osoba podpisująca ofertę jest do tego uprawniona (np. odpis z KRS, CEIDG, pełnomocnictwo lub inne).

Termin składania ofert: 
piątek, Grudzień 1, 2017 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce składania ofert: Mielec 39-300, ul. COP-u 5

Miejsce otwarcia ofert: Mielec 39-300, ul. COP-u 5

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Oferty, które spełnią warunki dopuszczające, zostaną poddane ocenie na podstawie następujących kryteriów punktowych, zgodnie ze wskazaną metodologią:

a.CENA NETTO – waga 70 pkt.

Sposób przyznawania punktacji: ofertom będą przyznawane punkty w skali od 0 do 70, wg następującego wzoru:

Liczba punktów = (najniższa cena w postępowaniu/cena badanej oferty) x 70

 

Do wyliczeń stosowana będzie cena netto w PLN wskazana w ofercie. W przypadku ceny podanej w walucie innej niż PLN, w ceku porównania ofert, będzie ona przeliczana przy uwzględnieniu średniego kursu NBP z dnia sporządzenia protokołu wyboru. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 70.

b.OKRES GWARANCJI NA OPROGRAMOWANIE – waga 20 pkt.

Sposób przyznawania punktacji: ofertom będą przyznawane punkty wg następującej metodologii:

- okres gwarancji od 24 do 36 miesięcy włącznie – 10 pkt.

- okres gwarancji powyżej 36 miesięcy – 20 pkt.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 20.

c.CZAS REAKCJI SERWISOWEJ – waga 10 pkt.

Czas reakcji serwisowej rozumiany jest jako zdiagnozowanie przyczyn awarii/usterki. Szczegółowy tryb zgłoszenia awarii zostanie określony w umowie dostawy. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 10.

Sposób przyznawania punktacji: ofertom będą przyznawane punkty wg następującej metodologii:

- czas reakcji serwisowej powyżej 24h – 0 pkt.

- czas reakcji serwisowej do 24h – 10 pkt.

  1. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Jeśli oferent nie poda w ofercie któregokolwiek z kryteriów określonych w powyższych punktach, jego oferta zostanie odrzucona.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. Oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów za powyższe kryteria, uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Termin wykonania zamówienia: 
środa, luty 28, 2018
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści najkorzystniejszej oferty na następujących warunkach:
    1. jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, konieczność zmian spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie (a zmiany te dotyczą w szczególności: zmiany ustawowej stawki podatku VAT; zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego; zmiany terminu wykonania Zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć)
    2. jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209.000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.

2.       Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmiany Umowy, prowadzącą do zmiany  charakteru Umowy, jeżeli dotyczy realizacji dodatkowych dostaw od Wykonawcy, nieobjętych Zamówieniem, które stały się niezbędne, a zostały spełnione łącznie następujące warunki:

a.      zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne   zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;

b.      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację Zamówienia, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.