Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów energetycznych powykonawczych przy realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Ropczycach”.
Realizacja usługi dotyczy budynków położonych w Ropczycach przy ul. Piłsudskiego 24, 24A, 26A, 26B, 26C, Parkowa 19 i 21, Żeromskiego 5 i 7,
Udzieli 1 i 3.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu audytów energetycznych powykonawczych dla każdego z jedenastu w/w budynków mieszkalnych.
Audyt powykonawczy według definicji oznacza: dokument sporządzony przez audytora energetycznego, w których dokonana zostanie analiza efektów zrealizowanego przedsięwzięcia w zakresie modernizacji energetycznej.
Analiza powinna uwzględniać porównanie parametrów zużycia energii budynku przez realizacją projektu z parametrami obiektu po faktycznie wykonanej modernizacji, w tym badań termowizyjnych oraz powietrznych badań szczelności. Analiza powinna być wykonana zgodnie z metodologią wykorzystywaną do opracowania audytów energetycznych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 10 sierpnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. z 2012r. nr 962).
Audyt energetyczny należy wykonać w zakresie, standardzie, formie i dokładności zgodnie z aktualnymi na dzień wykonania przedmiotu zamówienia wymogami.
Dokumentacja techniczna, audyty energetyczne są załącznikiem do niniejszego zapytania i stanowią element opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)
Audyty mają służyć ocenie jakości wykonania robót budowlanych oraz weryfikacji czy zostały uzyskane cele projektu pn. Termomodernizacja budynków mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Ropczycach.
Audyty należy wykonać po zakończeniu prac termomodernizacyjnych oraz badań termowizyjnych dla każdego budynku, w czasie sezonu grzewczego, nie później jednak niż do dnia 16.02.2018r. (uwaga: termin zakończenia badań termowizyjnych do 19.01.2018)
Audyty powykonawcze dla każdego z jedenastu budynków należy wykonać w 3 egz. + wersja elektroniczna – 1 egz..
Całość nagrana na nośnik elektroniczny (płyta CD, DVD, pendrive)
Wytworzona dokumentacja winna być oznakowana zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji (http://rpo.podkarpackie.pl/index.php/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/wez-udzial-w-promocji-programu/292-zasady-promocji-i-oznakowania ).
Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego w Ropczycach przy ul. Żeromskiego 12, Sekretariat, w terminie do dnia 30.11.2017r. do godziny 15.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Ropczycach, przy ul. Żeromskiego 12 w Pokoju Prezesa Spółdzielni w dniu 30.11.2017r. o godzinie 16.15
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.