Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
PPUH Unimet Tadeusz Kawka , ul. Smoczka 71, 39-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

PPUH UNIMET Tadeusz Kawka 39-300 Mielec ul. Smoczka 71 zaprasza do złożenia oferty na dostawę 2 sztuk środka trwałego w postaci 3-osiowego centrum obróbkowego w ramach projektu „Poszerzenie i unowocześnienie usług obróbki metalu w oparciu o innowacyjne przyrządy i narzędzia obróbcze” realizowanego w ramach :

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

  1. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE 3 OSIOWEGO CENTRUM OBRÓBKOWEGO:

 

  • System sterowania Heidenhain iTNC 530 HSCI
  • Liniały szklane Heidenhain ( pomiar bezpośredni) w osiach X,Y,Z
  • Minimalny przesuw stołu (X) 1016 mm
  • Minimalny przesuw stołu (Y) 610 mm
  • Minimalny przesuw wrzeciennika (Z) 710 mm
  • Moc wyjściowa napędu wrzeciona 17/24
  • Maksymalny moment skręcający 160/230
  • Chłodzenie wewnętrzne min. 2 MPa
  • Płukanie ręczne
  • Sonda narzędzi + sonda detali
  • Dokładność ustalania współrzędnych X,Y,Z 0,01 mm
  • Dokładność powtarzalności 0,003 mm
  • Minimalna liczba narzędzi w ATC 22 szt.
  • Zdalna diagnostyka
  • Obrabiarki powinny mieć możliwość instalacji czwartej osi, sterowanej symultanicznie
  • Przynajmniej jedna obrabiarka wyposażona w stół obrotowy (płynna czwarta oś sterowana numerycznie) o parametrach nie gorszych niż poniższe:
  • tarcza o średnicy min 200 mm i maksymalnej prędkości obrotowej 33,3 rmp z momentem         zacisku 600 Nm
  • wysokość centrum ( w mm) : 180

- średnica otworu przelotowego wrzeciona (w mm) : 70

- dokładność indeksowania (sek.): 20

  • powtarzalność (sek.): 4

 

 

 

Zamawiający zastrzega prawo odrzucenia ofert/y na etapie oceny formalnej, które nie spełniają ww. parametrów.

 

 

 

 

Kod CPV: 
42638000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERENTA: do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci, którzy spełniają warunki wymienione poniżej :

1.Ofertę złożą  na załączonym do zapytania ofertowego formularzu (załącznik nr 1). Oferty złożone w innej formie zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie.

2.Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się ofert na poszczególne elementy urządzenia.

3.Oferta musi dotyczyć przedmiotu zapytania ofertowego, spełniać co najmniej wymagania przedstawione w punkcie I zapytania, oferta nie spełniająca wymagań punktu I zapytania ,będzie odrzucona.

4.Oferta musi zostać uzupełniona komputerowo lub czytelnie pismem odręcznym.

5.Oferta musi zawierać następujące elementy :

- nazwę i adres Oferenta

- datę sporządzenia oferty

- osobę do kontaktu, z podaniem imienia i nazwiska, numeru telefonu i email

- cena netto w PLN ( obejmująca cały przedmiot zamówienia)

- czas realizacji zamówienia

- czas gwarancji ( liczony będzie od dnia podpisania protokołu dostawy maszyn)

- czas reakcji serwisowej , podany w godzinach ( liczony będzie od momentu zgłoszenia awarii do momentu osobistego stawiennictwa serwisanta w siedzibie Zamawiającego)

- termin ważności oferty ( nie krótszy niż do 08.12.2017),okres krótszy nie będzie brany pod uwagę , oferta zostanie odrzucona

 

6.Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym.

 

7.Oferent może wycofać swoją ofertę przed wymaganym terminem składania ofert, po uprzedniej pisemnej informacji o wycofaniu oferty.

 

8.Lista obowiązkowych załączników do oferty:

Dokument, z którego wynika, że osoba podpisująca ofertę jest do tego uprawniona (np. odpis z KRS, CEIDG, pełnomocnictwo lub inne);

Specyfikacja oferowanego urządzenia zawierająca co najmniej informacje odnoszące się do wymagań z punktu I zapytania

9.Prowadzą działalność gospodarczą, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

10.Oferują  centrum obróbkowe o parametrach i funkcjonalności będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym

11.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie umowy

12.Nie zalegają z opłacaniem podatków i innych opłat należnych skarbowi państwa

13.Nie zalegają z opłacaniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne

14.Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

 

uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, a w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa  lub powinowactwa  w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

15.Zamawiający w celu braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy żąda złożenia wraz z ofertą podpisane „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym „ stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Termin składania ofert: 
piątek, Grudzień 8, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta (wraz z załącznikami) powinna zostać złożona w spiętej, zwartej formie (np. w kopercie, skoroszycie, itp.). Na kopercie należy zamieścić pieczęć oferenta oraz dopisek: ,,OFERTA – dostawa 3-osiowych centrum obróbkowych).Ofertę można złożyć osobiście, przesłać za pośrednictwem firmy przewozowej lub droga pocztową.W przypadku przesłania oferty drogą pocztową ( listem poleconym ), bierze się pod uwagę datę stempla pocztowego.
  2. Ofertę należy złożyć w formie wyłącznie papierowej (inne formy ofert nie będą honorowane).

- osobiście w siedzibie firmy PPUH Unimet Tadeusz Kawka ul. Smoczka 71 39-300 Mielec

- pocztą ( listem poleconym) , kurierem na adres firmy PPUH Unimet Tadeusz Kawka ul. Smoczka 71 39-300 Mielec

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. OFERTY, KTÓRE  ZOSTANĄ DOPUSZCZONE , BĘDĄ OCENIANE NA PODSTAWIE KRYTERIÓW PUNKTOWYCH

 

1/ CENA NETTO –  znaczenie (waga)  50 pkt

 

Sposób punktacji : punkty będą przyznawane w skali od 0-50, według wzoru :

 

Punkty = najniższa cena postępowania/ cena badanej oferty) x 50

 

Pod uwagę będzie brana cena netto w PLN wskazana w ofercie.

 

2/ GWARANCJA – znaczenie (waga) 20 pkt

 

Sposób punktacji :

 

- okres gwarancji do 12 miesięcy 0 pkt

 

- okres gwarancji od 18 miesięcy do 23 miesięcy 10 pkt

 

- okres gwarancji 24 miesiące i więcej20 pkt

 

 

 

 

3/ CZAS REAKCJI SERWISOWEJ – znaczenie (waga) 10 pkt

 

Sposób punktacji : czas reakcji serwisowej, rozumie się osobiste stawiennictwo serwisanta w siedzibie firmy celem usunięcia awarii ,od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego

 

- czas reakcji serwisowej powyżej 48 godzin0 pkt

 

- czas reakcji serwisowej do 48 godzin10 pkt

 

4/TERMIN DOSTAWY – znaczenie (waga)20 pkt

 

Do 5 tygodni 20 pkt

Do 8 tygodni 10 pkt

Powyżej 8 tygodni 5 pkt

ŁĄCZNA OCENA OFERT :

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium 1/ Cena netto Kryterium 2/ Gwarancja Kryterium 3/ Czas reakcji serwisowej i Kryterium 4/ Termin dostawy,  zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Wszystkie wyliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W trakcie oceny ofert może zaistnieć konieczność kontaktu z Oferentem w celu uzyskania wyjaśnień dodatkowych , dotyczących składanej oferty.

Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą.

W przypadku, gdyby wybrany Oferent odmówił podpisania umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą/Oferentem , który kolejno uzyskał najwyższą liczbę punktów.

W razie opóźnienia dostawy, niekompletnej dostawy lub dostawy sprzętu , który nie spełnia wymagań zapytania ofertowego Dostawca obowiązany jest zapłacić karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia za każdy dzień braku możliwości korzystania z zamówionego sprzętu, nie więcej niż 15 % łącznego zobowiązania.

 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, luty 15, 2018
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

WARUNKI ZMIANY UMOWY

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w przypadku :

-zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizacje umowy

- zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

- zmiany terminu płatności

- zmiany wynagrodzenia ( zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub  technicznego )

3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0092/17