Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0001/16-01
Zamawiający: 
Miasto i Gmina Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2; 37-220 Kańczuga
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie ruchome hali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Łopuszka Wielka.

 Zadanie realizowane w ramach projektu – Budowa hali sportowej wraz z rozbudową budynku szkoły (budową łącznika) przy Zespole Szkolno – Gimnazjalnymw miejscowości Łopuszka Wielka”

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020

Szczegółowy zakres zapotrzebowania został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1a.

Dostarczona produkty powinny zawierać wszelkie atesty i certyfikaty potwierdzające możliwość ich zastosowania w placówkach szkolnych jeżeli wymaganie takich dokumentów jest konieczne.

Miejsce dostawy – Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Kantego w Łopuszce Wielkiej, 37-222 Łopuszka Wielka 488.

Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.

Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego.

Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu.

Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.

Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

Termin składania ofert: 
środa, Listopad 8, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Propozycję cenowa należy złożyć  w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta i Gminy Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga – pokój nr 13 sekretariat.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zmawiającego.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Grudzień 15, 2017
Powiat: 
przeworski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

cena - 100%

Liczba punktów = (Cmin/Cof) *100* waga

gdzie:

- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert za realizację etapu I

- Cof -  cena podana w badanej ofercie

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.