OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Koparko-ładowarka o specyfikacji:
- maszyna fabrycznie nowa
- silnik o mocy nominalnej nie mniejszej niż 40 kW
- masa operacyjna nie większa niż 4 tony
- napęd na 4 koła
- szybkozłącze hydrauliczne
- koła na obu osiach skrętne
- wymiary:
długość nie więcej niż 3,75m; szerokość nie więcej niż 1,4m; wysokość max. nie więcej niż 2,43
- wiertnica hydrauliczna z głowicą oraz wiertłem do ziemni o średnicy nie mniejszej niż 300 mm i długości nie mniejszej niż 1000 mm
Pojazd wolnobieżny o specyfikacji:
- maszyna fabrycznie nowa
- moc silnika maksymalna nie więcej niż 21 KM
- napęd 4x4
- maksymalny udźwig nie mniej niż 550 kg na końcu dolnego zaczepu
- zamiatarka z koszem
Oferty nie spełniające powyższych parametrów nie będą brane pod uwagę.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie będą rozpatrywane oferty:
- niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia
- złożone przez podmiot podlegający wykluczeniu
- złożone po terminie składania ofert
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta
- opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym
- termin dostawy przedmiotu zamówienia
- wartość przedmiotu zamówienia (netto oraz brutto w PLN)
- termin ważności oferty
- podpis i pieczęć oferenta
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyny.
Osobiście lub poprzez wysyłkę na adres firmy:
Dariusz Kuzdro DAKOTA, Siedliska 431, 36-042 Lubenia
lub na adres e-mailowy: dakota-dk@wp.pl
OSOBA DO KONTAKTU: Dariusz Kuzdro nr tel. 606 706 110
Punkty za kryteria oceny będą przyznawane następująco:
Kryterium 1 – Cena – waga 60 pkt.
Sposób przyznawania punktacji: (najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej) x 60 pkt.
Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga do 20 pkt.
Sposób przyznawania punktacji:
- gwarancja od 24 miesięcy – 20 pkt.
- gwarancja do 24 miesięcy – 15 pkt.
- gwarancja do 12 miesięcy – 10 pkt.
Kryterium 3 – Czas reakcji serwisowej – waga do 20 pkt.
Sposób przyznawania punktacji:
- czas reakcji serwisowej poniżej 12 godzin – 20 pkt.
- czas reakcji serwisowej powyżej 12, lecz nie więcej niż 24 godzin – 15 pkt.
- czas reakcji serwisowej powyżej 24, lecz nie więcej niż 36 godzin – 10 pkt.
- czas reakcji serwisowej powyżej 36, lecz nie więcej niż 48 godzin – 5 pkt.
- czas reakcji serwisowej powyżej 48 godzin – 0 pkt.
Pod pojęciem czas reakcji serwisowej Zamawiający rozumie czas liczony w pełnych godzinach zegarowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia od Zamawiającego informacji o awarii przedmiotu zamówienia do przyjazdu pracownika Zamawiającego i podjęcia działań w celu usunięcia awarii.
Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tj. takiej, która uzyska największą ilość punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia w formie aneksu.