Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Leżajska Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Broniewskiego 137-300 Leżajsk
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiot zamówienia głęboka modernizacja energetyczna dwóch budynków wielorodzinnych Leżajskiej Spółdzielni Mieszkaniowej znajdujących się przy ul. Broniewskiego 1 oraz Broniewskiego 3 w Leżajsku.

W ramach termomodernizacji przewiduje się wykonanie prac takich jak m.in. likwidacja mostków cieplnych, ocieplenie ścian, wymiana okien w piwnicach czy ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem. Roboty budowlane będą przeprowadzone równolegle w budynku przy Broniewskiego 1 i Broniewskiego 3. Łączna powierzchnia ogrzewana obydwu budynków wynosi 2 957,00 m2.W obydwu budynkach znajduje się w sumie 60 lokali mieszkalnych, w tym 24 w budynku przy ul. Broniewskiego 3, gdzie będzie mieć miejsce przejście do efektywniejszej klasy zużycia energii pierwotnej.

Ponadto przewidziano również modernizację oświetlenia w częściach wspólnych budynków wraz z montażem dwóch zestawów ogniw fotowoltaicznych (po jednym w każdym budynku), które będą pokrywały 28% zapotrzebowania na energię elektryczną dla całego budynku przy ul. Broniewskiego 1 oraz 42% zapotrzebowania na energię elektryczną dla całego budynku przy ul. Broniewskiego 3. 

Kod CPV: 
45210000-2
45300000-0
45321000-3
31712331-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki i złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków:

  1. posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie zawodowe ;
  2. dysponują potencjałem technicznym ;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia;
  4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  5. Zaświadczenie ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  6. złożą ofertę zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji ;
  7. zaakceptują projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian;
  8. złożą harmonogram rzeczowo – finansowy objęty przedmiotem zamówienia w ujęciu kwartalnym. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:   

  1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, wykonanie  w ciągu ostatnich 5  lat co najmniej dwie roboty  (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie)  występujące w przedmiocie zamówienia  o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje).
  2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , jeżeli przedłoży  wykaz narzędzi lub sprzętu technicznego dostępnego Wykonawcy w celu zapewnienia należytej jakości robót.
  3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zapewniający realizację zamówienia, jeżeli przedstawi aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł .
  4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  5. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.  
  6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie jest umieszczony na liście Krajowego Rejestru Dłużników.
  7. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
  8. Zaświadczenie ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Termin składania ofert: 
piątek, Czerwiec 16, 2017 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Zakładzie Komunalnym Sp. z o.o. w Leżajsku, ul. Żwirki i Wigury 3, 37 -300 Leżajsk, (pok. Nr 2); do dnia 16-06-2017 roku do godz. 14:00.
  2. Oferty będą otwierane w dniu  19-06-2017 r. o godz. 09:00 w siedzibie Leżajskiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Broniewskiego 1 (budynek wymiennikowni – Biuro LSM).
  3. O wynikach postępowania Oferenci zostaną niezwłocznie powiadomieni na piśmie.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Nazwa kryterium
Waga kryterium
Sposób punktowania

Cena - 95%
Liczba pkt.  x 95 %
Pkt = (cena oferty najniższej brutto / cena oferty badanej brutto) x 95%

Gwarancja jakości ( min. 4 lata max. 6 lat) - 5%
Liczba pkt.  x 5 %

4 lata – 0 punktów

4,5 roku –  2 punkty

5 lat – 3 punkty

5,5 roku –  4 punkty

6 lat – 5 punktów

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Styczeń 31, 2018
Powiat: 
leżajski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia   na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

2. Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy w sytuacji gdy:

  1. zostaną wprowadzone niezbędne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy,
  2. wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
  3. wystąpi konieczność wykonania robót, materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru,
  4. proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
  5. wystąpi konieczność rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót),
  6. realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego z uwagi na warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
  7. nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT,

3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy, oraz ewentualne skutki wynikające z wprowadzonych zmian do umowy.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0131/16