Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0088/16
Zamawiający: 
Gmina Miejska Lubaczów, ul. Rynek 2637-600 Lubaczów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Świadczenie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Remont 9 sal dydaktycznych, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznym Gimnazjum nr 2 w Lubaczowie” - Część II.

Opis przedmiotu zamówienia:

Remont gabinetów nauczycieli przy sali lekcyjnej
- Remont sal lekcyjnych – szt.7
- Dostawa i montaż platformy przyschodowej
- Wewnętrzne instalacje elektryczne

W zakres prac remontowych wchodzi wykonanie:
- prace rozbiórkowe i przygotowawcze,
- roboty murowe,
- podłogi i posadzki (wykładzina typu tarkett, ceramiczne na płytki gressowe),
- stolarka okienna i drzwiowa,
- tynki, oblicowania i malowanie (uzupełnienie tynków cem.- wap., licowanie scian płytkami, malowanie sciany sufitów),

Wartość robót Części II według umowy zawartej z wykonawcą: Zakład Remontowo-Budowlany Robert Polak, ul. Mikołaja Kopernika 48, 37-600 Lubaczów – 291 441,03 zł brutto

Termin zakończenia całego zakresu robót objętego umową ustala się na dzień:31 sierpnia 2017 r.
Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.lubaczow.pl/go.php?/pl/przetargi_inwestycyjne/art690.html

Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 28, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  • Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą (kurierem) w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie ul. Rynek 26 Ofertę cenową należy złożyć do 28.04.2017 r. do godz. 10.00 z dopiskiem:

Nadzór inwestorski dla zadania Remont 9 sal dydaktycznych, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznym Gimnazjum nr 2 w Lubaczowie – Część II”

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Sierpień 31, 2017
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof- cena oferty badanej nieodrzuconej,

Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.

Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.