Przedmiot zamówienia obejmuje budynek mieszkalny wielorodzinny z parterem usługowym położony w Nowej Dębie przy ul. T. Kościuszki nr 12. Budynek został oddany do użytku w 1990 roku.
Składa się z trzech segmentów przesuniętych względem siebie, o 5 kondygnacjach, 8 klatkowy, całkowicie podpiwniczony, kryty płaskim stropodachem wentylowanym.
W parterze budynku znajdują się lokale usługowo – handlowe. Piwnice i parter wykonane są z wielkiego bloku z elementami wylewanymi i murowanymi, ściany zewnętrzne lokali i I piętra wykonane z dwóch warstw PGS Siporex, otynkowane, nieocieplone. Ściany zewnętrzne podłużne wyższych kondygnacji mieszkalnych wykonane w technologii OWT-67 NS. Ściana szczytowa północna została ocieplona w metodzie „lekkiej – mokrej” z zastosowaniem styropianu gr. 10 cm.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki i złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
1. posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie zawodowe ;
2. dysponują potencjałem technicznym ;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia;
4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
5. wniosą wadium w wysokości 35.000,00 zł w terminie do dnia składania ofert tj. 28-04-2017 roku , przelewem na konto bankowe Spółdzielni w PKO BP S.A. O/Tarnobrzeg Nr 61 1020 4913 0000 9302 0010 1741 lub gotówką w kasie Spółdzielni w terminie do dnia składania ofert tj. do 28-04-2017 rok do godz. 11:00.
Wniesienie wadium za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. Zaświadczenie ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. złożą ofertę zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji ;
8. zaakceptują projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian;
9. złożą harmonogram rzeczowo – finansowy objęty przedmiotem zamówienia w ujęciu kwartalnym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty ( a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) występujące w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,- zł brutto każda, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje).
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , jeżeli przedłoży wykaz narzędzi lub sprzętu technicznego dostępnego Wykonawcy w celu zapewnienia należytej jakości robót.
3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zapewniający realizację zamówienia, jeżeli przedstawi aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,- zł .
4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie jest umieszczony na liście Krajowego Rejestru Dłużników.
7. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
8. Zaświadczenie ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Tarnobrzeskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Tarnobrzegu przy ul. Wyspiańskiego 3, pok. nr 12 (sekretariat) do dnia 28-04-2017 roku do godz. 13:00.
2. Oferty będą otwierane w obecności oferentów w dniu 28-04-2017 r. o godz. 13:15 w siedzibie Spółdzielni przy Wyspiańskiego 3 pok. nr 13 w Tarnobrzegu.
3. O wynikach przetargu Oferenci zostaną niezwłocznie powiadomieni na piśmie.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę
w sprawie zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy w sytuacji gdy:
a. zostaną wprowadzone niezbędne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy,
b. wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
c. wystąpi konieczność wykonania robót, materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru,
d. proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
e. wystąpi konieczność rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót),
f. realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego z uwagi na warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
g. nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy, oraz ewentualne skutki wynikające z wprowadzonych zmian do umowy.