- Cel zamówienia: dostawa tunelu grzewczego – 1 szt.
- Kategoria ogłoszenia: dostawy
- Numer i nazwa kodu CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
- Miejsce realizacji zamówienia: województwo: podkarpackie, powiat: przeworski., gmina: Sieniawa, miejscowość: Wylewa
- Wykonawca na własny koszt dostarczy sprzęt do miejsca instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz dokona jego uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi załogę Zamawiającego, szkolenie ma odbyć się w siedzibie Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń w języku polskim.
- Wykonawca dostarczy urządzenia nowe, aktualnie produkowane.
- Wszystkie koszty, w szczególności koszty opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia w trakcie Dostawy oraz instalacji ponosi Wykonawca – pozycje te nie mogą być wyszczególnione w kosztorysie, ofertach oraz ewentualnych przyszłych fakturach.
- Szczegółowe parametry Sortowni:
- Obowiązkowe parametry podstawowe: szybkość pracy maszyny co najmniej 10m/min
- Możliwość pakowania wyrobów Wnioskodawcy o przekrojach w przedziale od szerokości 100 mm x wysokość 140 mm, do szerokości 135 mm x wysokość 190 mm, oraz długości od 1200 do 4000 mm.
- Gabaryty urządzenia (Sz. x Dł. x Wys.) nie mniejsze niż : 1800 mm x 2030 mm x 1200 mm
- Długość zgrzewadła: nie mniejsza niż 500 mm
- Szerokość folii co najmniej: 150 mm
- Szerokość pakowanego produktu: nie większa niż 450 mm
- Urządzenie musi być wyposażone w system identyfikacji produktu za pomocą zespołu fotokomórek lub rozwiązanie równoważne
- Rodzaje pakowanych foli: POE oraz PE o grubości do 50 mikronów.
- Elementy składowe tunelu grzewczego muszą obejmować co najmniej:
- Automatu pakującego panele w folię - do 30 taktów/min
- Tunelu obkurczającego o wymiarach co najmniej 2000mm x 1100mm x 1400mm – 1 szt
- Transportera taśmowego o dł. nie mniejszej niż dł. 3000mm x 400mm szer. – 2 szt
- Transportera rolkowego grawitacyjnego o dł. 3000mm x 400mm szer. – 1 szt
Wnioskodawca dopuszcza rozwiązania równoważne.
Uwaga
Warunkiem realizacji zamówienia jest uzyskanie dotacji w ramach konkursu o dofinansowanie projektów ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014–2020 w ramach osi priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: Rozwój MŚP (nabór 2016, nr projektu: RPPK RPPK.01.04.01-18-1252/15).
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:
- Zobowiązuje się do gotowości do realizacji usług w terminie wskazanym w pkt. 4 niniejszego zapytania, tj. czy wykazany potencjał Oferenta jest wystarczający do terminowej realizacji umowy podpisanej przez Zamawiającego z Oferentem.
- Oferent powinien posiadać:
- odpowiednie zasoby osobowe zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia.
- niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
- potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia
- uprawnienia do wykonywania uprawnionej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sytuację finansową i ekonomiczną zapewniającą wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent, który:
- Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- Jest powiązany osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spólki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem potwierdzonym przedłożonymi wraz z ofertą referencjami. Referencje wskazują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty (lub w przypadku prowadzenia działalności krócej – w tym okresie) Wykonawca zrealizował zadowalająco co najmniej jedno zamówienie na maszynę z zakresu obróbki drewna, na min. kwotę 200 000,00 zł netto.
- Ocena spełnienia powyższych kryteriów nastąpi w formule „spełnia/nie spełnia” w oparciu o oświadczenia i dokumenty zawarte w formularzu ofertowym a w przypadku załączników w formule „załączono/nie załączono”.
- W przypadku stwierdzenia braków w załącznikach złożonych przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do uzupełnienia brakujących dokumentów.
- Oferty należy składać w osobiście lub listowanie na adres: Wylewa 227, Sieniawa 37-530.
- Termin składania ofert wynosi 30 dni, licząc od dnia następnego po dniu publikacji i kończy się 21.04.2017 o godz. 15:00.
- Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona do Oferenta.
- Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym zamówieniu, w języku polskim w formie pisemnej na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
- Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w krajowym rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
- Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę.
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie lub innym podobnym zamkniętym opakowaniu opatrzonym zapisem „Oferta w postępowaniu nr 2/2017” – w przypadku składania ofert w formie papierowej wraz z nazwą i adresem Oferenta.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej w postaci skanów podpisanych dokumentów Oferent opatrzy wiadomość tytułem: „Oferta w postępowaniu nr 2/2017”
- Oferent może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, ze Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert:
- Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem “ZMIANA”.
- Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem “WYCOFANE”.
- W przypadku oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający może dokonać korekty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- W sytuacji, kiedy Oferent nie zastosuje określonych w zapytaniu wymagań co do sposobu przygotowania i złożenia oferty, Zamawiający może odrzucić ofertę z przyczyn formalnych. Wówczas oferta nie będzie oceniana z uwzględnieniem kryteriów wyboru najkorzystniejszej ofert.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci nie będą się ubiegać o rekompensatę żadnych kosztów względem Zamawiającego.
- W przypadku braków w ofercie lub omyłek pisarskich lub rachunkowych, Zamawiający może odrzucić ofertę z przyczyn formalnych. Wówczas oferta nie będzie oceniana z uwzględnieniem kryteriów wyboru najkorzystniejszej ofert.
- Otwarcie ofert jest niejawne.
- Oferent jest związany swoją ofertą w terminie do 30 dni od dnia złożenia oferty.
- Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
- Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z metodologią przyjętą w zapytaniu ofertowym oraz odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Warunkach zapytania ofertowego.
- Zamawiający niezwłocznie po zakończeniu badania ofert pod względem zgodności z Warunkami zapytania ofertowego, tj. najpóźniej w ciągu 15 dni od zakończenia składania ofert, powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty podając: nazwę i adres siedziby Wykonawcy wraz z uzasadnieniem wyboru lub zamknięciu zapytania ofertowego bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.
- Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Dodatkowe informacje:
- Poprzez złożenie oferty, Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów ofert.
- W ramach składania wniosku o dofinansowanie oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.
- Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie zamówienia jest Pan Maksymilian Stępień, e-mail: maksymilian.fm@poczta.fm
- Wnioskodawca udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na nadesłane przez Wykonawcę pytania w terminie 3 dni roboczych od dnia nadesłania odpowiedzi. Wnioskodawca zastrzega, że w szczególnych przypadkach m.in. specjalistyczny zakres pytań wymagający konsultacji technicznych po stronie Wykonawcy lub nieobecności osób odpowiedzialnych za zapytanie, termin ten może zostać wydłużony, o czym Wnioskodawca poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną.
- Wnioskodawca udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na wszystkie pytania nadesłane przez Wykonawców, w terminie do 3 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert do godz. 15:00.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Zmiany warunków udzielenia zamówienia
- Unieważnienia postępowania (Według warunków przedstawionych w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny
- Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania
- Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Zmiana może nastąpić w każdym czasie trwania zapytania, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie ogłoszona na stronie https://zamowieniarpo.podkarpackie.pl/.
Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Oferta ogólna wg wzoru z zapytania – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 2/2017
- Lista referencji wg wzoru z zapytania - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/2017 wraz z dokumentami potwierdzającymi realizację zlecenia np. listami referencyjnymi uwzględniającymi wartość przedmiotu zamówienia.
- Katalogi wraz z parametrami oferowanych urządzeń i osprzętu.
Link do załączników: https://drive.google.com/drive/folders/0B_9iTIArquyvU3pYY3JISXhKc0k?usp=...
1) Cena netto w PLN [waga: 60% (60 pkt.)]:
Przez kryterium „Cena netto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Cena netto w PLN” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
KC = (Cn/Co)*60 (maksymalna liczba punktów)
gdzie:
- Cn – najniższa zaproponowana cena netto
- Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
- Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto w PLN”
2) Gwarancja [waga: 15% (15 pkt.)]:
Przez kryterium „Gwarancja” Zamawiający rozumie bezzwłoczne i bezpłatne usunięcie wad po otrzymaniu zgłoszenia zawierającego wyczerpujący opis usterki;
KG = (Go/Gn)*15 (maksymalna liczba punktów)
gdzie:
- Go – okres gwarancji zaoferowany w ofercie badanej (ilość miesięcy)
- Gn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu (ilość miesięcy)
- KG– liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji wdrożonego rozwiązania”
Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń).
3) Czas reakcji serwisu [waga: 15% (15pkt)]:
Przez kryterium „Czas reakcji serwisu” Zamawiający rozumie czas jaki upłynie od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego do pojawienia się serwisanta w siedzibie Zamawiającego. Ocena w ramach kryterium „Czas reakcji serwisu” przyznawana będzie wg następującej zależności:
Czas reakcji serwisu Wartość punktowa
1) 1-2dni 15pkt
2) 3-5dni 10pkt
3) powyżej 5dni 5pkt
„Dni” rozumiane jako dni robocze - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4) Efektywność energetyczna urządzeń [Waga: 10% (10 pkt)]:
Przez efektywność energetyczną urządzeń należy rozumieć moc urządzeń wyrażoną w jednostce Wat. W ramach niniejszego kryterium 10 punktów (10%) przyznane zostanie podmiotowi, który złoży ofertę najkorzystniejszą pod kątem łącznie mniejszego zużycia energii elektrycznej na godzinę (kWh). W tym celu wymagane będzie podanie łącznej mocy urządzeń wyrażonej w jednostce Wat. Na tej podstawie Wykonawca wyliczy zużycie energii elektrycznej przez te urządzenia na godzinę (kWh) – według przelicznika: 1 000 W = 1 kWh. Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
E = (En/Eo)*10 (maksymalna liczba punktów)
gdzie:
- En – najniższa zaoferowana moc urządzeń, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
- Eo – Moc urządzeń wyrażona w ofercie badanej
- E – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń”
W przypadku wskazania wartości w jednostkach innych niż w zapytaniu punkty w ramach niniejszego kryterium nie zostaną przyznane.
Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń).
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
- uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wynikających np. z przyczyn technicznych, funkcjonalnych, które nie są znaczącą modyfikacją, ale umożliwiają efektywne wdrożenie systemu
- obiektywnych przyczyn niezależnych do zamawiającego lub oferenta,
- okoliczności siły wyższej,
- zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
- Warunkiem tego jest zgoda obydwu stron umowy oraz ewentualna zgoda Instytucji Pośredniczącej (Urząd Marszałkowski).
Zamawiający zastrzega możliwość stosowania kar w trakcie realizacji zamówienia za:
- opóźnienia z winy wykonawcy
- nieprawidłową realizację zamówienia
- niekompletne wykonanie zamówienia
wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnień lub zgłoszenia przez zamawiającego nieprawidłowości, jednak nie więcej niż 15% wartości całego zamówienia.