Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Gas - Partner Sp. z o.o., Wylewa 227, Sieniawa 37-530
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Cel zamówienia:  dostawa tunelu grzewczego – 1 szt.
  2. Kategoria ogłoszenia: dostawy
  3. Numer i nazwa kodu CPV:  43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
  4. Miejsce realizacji zamówienia: województwo: podkarpackie, powiat: przeworski., gmina: Sieniawa, miejscowość: Wylewa
  5. Wykonawca na własny koszt dostarczy sprzęt do miejsca instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz dokona jego uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi załogę Zamawiającego, szkolenie ma odbyć się w siedzibie Zamawiającego.
  6. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń w języku polskim.
  7. Wykonawca dostarczy urządzenia nowe, aktualnie produkowane.
  8. Wszystkie koszty, w szczególności koszty opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia w trakcie Dostawy oraz instalacji ponosi Wykonawca – pozycje te nie mogą być wyszczególnione w kosztorysie, ofertach oraz ewentualnych przyszłych fakturach.
  9. Szczegółowe parametry Sortowni:
    1. Obowiązkowe parametry podstawowe: szybkość pracy maszyny co najmniej 10m/min
    2. Możliwość pakowania wyrobów Wnioskodawcy o przekrojach w przedziale  od szerokości 100 mm x wysokość 140 mm, do szerokości 135 mm x wysokość 190 mm, oraz długości od 1200 do 4000 mm.
    3.  Gabaryty urządzenia (Sz. x Dł. x Wys.) nie mniejsze niż : 1800 mm x 2030 mm x 1200 mm
    4.  Długość zgrzewadła: nie mniejsza niż 500 mm
    5.  Szerokość folii co najmniej: 150 mm
    6.  Szerokość pakowanego produktu: nie większa niż 450 mm
    7.  Urządzenie musi być wyposażone w system identyfikacji produktu za pomocą zespołu fotokomórek lub rozwiązanie równoważne
    8.  Rodzaje pakowanych foli: POE oraz PE o grubości do 50 mikronów.
    9.  Elementy składowe tunelu grzewczego muszą obejmować co najmniej:
      1. Automatu pakującego panele w folię - do 30 taktów/min
      2. Tunelu obkurczającego o wymiarach co najmniej 2000mm x 1100mm x 1400mm – 1 szt
      3. Transportera taśmowego o dł. nie mniejszej niż  dł. 3000mm x 400mm szer. – 2 szt
      4. Transportera rolkowego grawitacyjnego o dł. 3000mm x 400mm szer. – 1 szt

Wnioskodawca dopuszcza rozwiązania równoważne. 
 

Uwaga

Warunkiem realizacji zamówienia jest uzyskanie dotacji w ramach konkursu o dofinansowanie projektów ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014–2020 w ramach osi priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: Rozwój MŚP (nabór 2016, nr projektu: RPPK RPPK.01.04.01-18-1252/15). 

Kod CPV: 
43810000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:

  1. Zobowiązuje się do gotowości do realizacji usług w terminie wskazanym w pkt. 4 niniejszego zapytania, tj. czy wykazany potencjał Oferenta jest wystarczający do terminowej realizacji umowy podpisanej przez Zamawiającego z Oferentem.
  2. Oferent powinien posiadać:
  3. odpowiednie zasoby osobowe zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
  5. potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia
  6. uprawnienia do wykonywania uprawnionej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  7. sytuację finansową i ekonomiczną zapewniającą wykonanie przedmiotu zamówienia.
    1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent, który:
  8. Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  9. Jest powiązany osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  10. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spólki osobowej,
  11. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  12. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  13. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    1. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem potwierdzonym przedłożonymi wraz z ofertą referencjami. Referencje wskazują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty (lub w przypadku prowadzenia działalności krócej – w tym okresie) Wykonawca zrealizował zadowalająco co najmniej jedno zamówienie na maszynę z zakresu obróbki drewna, na min. kwotę 200 000,00 zł netto.
    2. Ocena spełnienia powyższych kryteriów nastąpi w formule „spełnia/nie spełnia” w oparciu o oświadczenia i dokumenty zawarte w formularzu ofertowym a w przypadku załączników w formule „załączono/nie załączono”.
    3. W przypadku stwierdzenia braków w załącznikach złożonych przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do uzupełnienia brakujących dokumentów. 
Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 21, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać w osobiście lub listowanie na adres: Wylewa 227, Sieniawa 37-530.
  2. Termin składania ofert wynosi 30 dni, licząc od dnia następnego po dniu publikacji i kończy się 21.04.2017 o godz. 15:00.
  3. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona do Oferenta.
  4. Oferta  powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym zamówieniu, w języku polskim w formie pisemnej na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 
  5. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
  6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  7. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w krajowym rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
  8. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę.
  9. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie lub innym podobnym zamkniętym opakowaniu opatrzonym zapisem „Oferta w postępowaniu nr 2/2017” – w przypadku składania ofert w formie papierowej wraz z nazwą i adresem Oferenta.
  10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
  11. W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej w postaci skanów podpisanych dokumentów Oferent opatrzy wiadomość tytułem: „Oferta w postępowaniu nr 2/2017”
  12. Oferent może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, ze Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert:
    1.  Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem “ZMIANA”.
    2. Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem “WYCOFANE”.
  13. W przypadku oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający może dokonać korekty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  14. W sytuacji, kiedy Oferent nie zastosuje określonych w zapytaniu  wymagań co do sposobu przygotowania i złożenia  oferty, Zamawiający może odrzucić ofertę z przyczyn formalnych. Wówczas oferta nie będzie oceniana z uwzględnieniem kryteriów wyboru najkorzystniejszej ofert.
  15. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci nie będą się ubiegać o rekompensatę żadnych kosztów względem Zamawiającego.
  16. W przypadku braków w ofercie lub omyłek pisarskich lub rachunkowych, Zamawiający może odrzucić ofertę z przyczyn formalnych. Wówczas oferta nie będzie oceniana z uwzględnieniem kryteriów wyboru najkorzystniejszej ofert.
  17. Otwarcie ofert jest niejawne.
  18. Oferent jest związany swoją ofertą w terminie do 30 dni od dnia złożenia oferty.
  19. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
  20. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
  21. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z metodologią przyjętą w zapytaniu ofertowym oraz odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Warunkach zapytania ofertowego.
  22. Zamawiający niezwłocznie po zakończeniu badania ofert pod względem zgodności z Warunkami zapytania ofertowego, tj. najpóźniej w ciągu 15 dni od zakończenia składania ofert, powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty podając: nazwę i adres siedziby Wykonawcy wraz z uzasadnieniem wyboru lub zamknięciu zapytania ofertowego bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.
  23. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 

Dodatkowe informacje:

  1. Poprzez złożenie oferty, Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów ofert.
  2. W ramach składania wniosku o dofinansowanie oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie zamówienia jest Pan Maksymilian Stępień, e-mail: maksymilian.fm@poczta.fm
  4. Wnioskodawca udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na nadesłane przez Wykonawcę pytania w terminie 3 dni roboczych od dnia nadesłania odpowiedzi. Wnioskodawca zastrzega, że w szczególnych przypadkach m.in. specjalistyczny zakres pytań wymagający konsultacji technicznych po stronie Wykonawcy lub nieobecności osób odpowiedzialnych za zapytanie, termin ten może zostać wydłużony, o czym Wnioskodawca poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną.
  5. Wnioskodawca udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na wszystkie pytania nadesłane przez Wykonawców, w terminie do 3 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert do godz. 15:00.  
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  7. Zmiany warunków udzielenia zamówienia
  8. Unieważnienia postępowania (Według warunków przedstawionych w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych).
  9. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny
  10. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania
  11. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Zmiana może nastąpić w każdym czasie trwania zapytania, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie ogłoszona na stronie https://zamowieniarpo.podkarpackie.pl/

    Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

    1. Oferta ogólna wg wzoru z zapytania – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 2/2017
    2. Lista referencji wg wzoru z zapytania -  załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/2017 wraz z dokumentami potwierdzającymi realizację zlecenia np. listami referencyjnymi uwzględniającymi wartość przedmiotu zamówienia.  
    3. Katalogi wraz z parametrami oferowanych urządzeń i osprzętu.

Link do załączników: https://drive.google.com/drive/folders/0B_9iTIArquyvU3pYY3JISXhKc0k?usp=...

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1) Cena netto w PLN [waga: 60% (60 pkt.)]

Przez kryterium „Cena netto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Cena netto w PLN” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

KC = (Cn/Co)*60 (maksymalna liczba punktów)

gdzie:
- Cn – najniższa zaproponowana cena netto
- Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
- Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto w PLN”

2) Gwarancja [waga: 15% (15 pkt.)]:

Przez kryterium „Gwarancja” Zamawiający rozumie  bezzwłoczne i bezpłatne usunięcie wad po otrzymaniu zgłoszenia zawierającego wyczerpujący opis usterki;

KG = (Go/Gn)*15 (maksymalna liczba punktów)

gdzie:
- Go – okres gwarancji  zaoferowany w ofercie badanej (ilość miesięcy)
- Gn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu (ilość miesięcy)
- KG– liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji wdrożonego rozwiązania”

Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń).

3)  Czas reakcji serwisu [waga: 15% (15pkt)]:

Przez kryterium „Czas reakcji serwisu” Zamawiający rozumie  czas jaki upłynie od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego do pojawienia się serwisanta w siedzibie Zamawiającego. Ocena w ramach kryterium „Czas reakcji serwisu” przyznawana będzie wg następującej zależności:

Czas reakcji serwisu    Wartość punktowa
1)  1-2dni                              15pkt
2)  3-5dni                              10pkt
3)  powyżej 5dni                    5pkt

„Dni” rozumiane jako dni robocze  - od poniedziałku do piątku  z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  

4) Efektywność energetyczna urządzeń  [Waga: 10% (10 pkt)]: 

Przez efektywność energetyczną urządzeń należy rozumieć moc urządzeń wyrażoną w jednostce Wat. W ramach niniejszego kryterium 10 punktów (10%) przyznane zostanie podmiotowi, który złoży ofertę najkorzystniejszą pod kątem łącznie mniejszego zużycia energii elektrycznej na godzinę (kWh). W tym celu wymagane będzie podanie łącznej mocy urządzeń wyrażonej w jednostce Wat. Na tej podstawie Wykonawca wyliczy zużycie energii elektrycznej przez te urządzenia na godzinę (kWh) – według przelicznika: 1 000 W = 1 kWh. Punkty zostaną przyznane wg wzoru:

E = (En/Eo)*10 (maksymalna liczba punktów)
gdzie:
- En – najniższa zaoferowana moc urządzeń, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu 
- Eo – Moc urządzeń wyrażona w ofercie badanej 
- E – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń”

W przypadku wskazania wartości w jednostkach innych niż w zapytaniu punkty w ramach niniejszego kryterium nie zostaną przyznane.
Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń).

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Czerwiec 30, 2017
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
    1. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wynikających np. z przyczyn technicznych, funkcjonalnych, które nie są znaczącą modyfikacją, ale umożliwiają efektywne wdrożenie systemu
    2. obiektywnych przyczyn niezależnych do zamawiającego lub oferenta,
    3. okoliczności siły wyższej,
    4. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
    5. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
  2. Warunkiem tego jest zgoda obydwu stron umowy oraz ewentualna zgoda Instytucji Pośredniczącej (Urząd Marszałkowski). 

Zamawiający zastrzega możliwość stosowania kar w trakcie realizacji zamówienia za:

  1. opóźnienia z winy wykonawcy
  2. nieprawidłową realizację zamówienia
  3. niekompletne wykonanie zamówienia

wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnień lub zgłoszenia przez zamawiającego nieprawidłowości, jednak nie więcej niż 15% wartości całego zamówienia. 

 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1252/15