Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Gas - Partner Sp. z o.o., Wylewa 227, Sieniawa 37-530
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Cel zamówienia:  dostawa sortowni drewna
  2. Kategoria ogłoszenia: dostawy
  3. Numer i nazwa kodu CPV:  43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
  4. Miejsce realizacji zamówienia: województwo: podkarpackie, powiat: przeworski., gmina: Sieniawa, miejscowość: Wylewa
  5. Wykonawca na własny koszt dostarczy sprzęt do miejsca instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz dokona jego uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi załogę Zamawiającego, szkolenie ma odbyć się w siedzibie Zamawiającego.
  6. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń w języku polskim.
  7. Wykonawca dostarczy urządzenia nowe, aktualnie produkowane.
  8. Wszystkie koszty, w szczególności koszty opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia w trakcie Dostawy oraz instalacji ponosi Wykonawca – pozycje te nie mogą być wyszczególnione w kosztorysie, ofertach oraz ewentualnych przyszłych fakturach.
  9. Szczegółowe parametry Sortowni:
    1. Obowiązkowe parametry podstawowe:
      1. średnica kłód D=12-45cm,
      2. długość kłód co najmniej  L=2-6 m.

 

 

  1. Elementy składowe linii muszą obejmować co najmniej:
    1. Przenośnik poprzeczny – magazyn - rama zbudowana z profili stalowych, napęd - przekładnia o mocy min. 4kW, prędkość liniowa - 6-8m/min.
    2. Przenośnik poprzeczny – rozciągający - rama zbudowana z profili stalowych,  napęd - przekładnia o mocy min. 1,5kW, prędkość liniowa - 8-10m/min.
    3. Przenośnik kaskadowy - rama zbudowana z profili stalowych, ilość stopni rozdzielających - min.4, napęd - przesuw stopni realizowany przy pomocy siłowników hydraulicznych regulowany bezstopniowo w zakresie co najmniej 0-5m/min.,
    4. Przenośnik wzdłużny - rama zbudowana z profili stalowych, napęd - przekładnia walcowa płaska o mocy min. 1,5kW, prędkość liniowa – co najmniej 30m/min., odległość pomiędzy osiami kół -ok. 7,0m, w konstrukcję wbudowany układ czujników optycznych do eliminowania (odrzutu) kłód niewymiarowych przed korowarką.
    5. Przenośnik sortujący - 6 kwater - rama zbudowana z profili stalowych, napęd - przekładnia walcowa płaska o mocy min. 5,5kW, prędkość liniowa - co najmniej 55-60m/min., wyrzutniki prawo - lewo (szt.6) napędzane przekładnią walcową płaską z silnikiem o mocy min.2,2kW każdy.
    6. Kabina operatora- kabina posadowiona nad przenośnikiem sortującym, z dwoma parami drzwi oraz schodami i barierkami ochronnymi. Okna z 3 stron kabiny, kabina wyposażona również w instalację elektryczną i oświetlenie wg obowiązujących norm.
    7. Instalacja elektryczna i sterowanie - linia wyposażona w kompletną instalację elektryczną i sterowanie. Sterowanie zapewni sterownik i komputer. Program sterownika i komputera wykonany wg uzgodnień z Inwestorem. Sterownik z modułem komunikacji przez internet do diagnostyki on-line linii. Schemat sortowania i raportowania dowolnie konfigurowany z poziomu administratora.

 

Wnioskodawca dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że sortowania spełni obowiązkowe parametry podstawowe wskazane w niniejszym zapytaniu w części III Opis przedmiotu zamówienia, punkt 9,  podpunkt 9.1 w zakresie wielkości średnicy kłód oraz długości kłód.

Kod CPV: 
43810000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:

  1. Zobowiązuje się do gotowości do realizacji usług w terminie wskazanym w pkt. 4 niniejszego zapytania, tj. czy wykazany potencjał Oferenta jest wystarczający do terminowej realizacji umowy podpisanej przez Zamawiającego z Oferentem.
  2. Oferent powinien posiadać:
  • odpowiednie zasoby osobowe zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia
  • uprawnienia do wykonywania uprawnionej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • sytuację finansową i ekonomiczną zapewniającą wykonanie przedmiotu zamówienia
    3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent, który:
  • Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  • Jest powiązany osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    4. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem potwierdzonym przedłożonymi wraz z ofertą referencjami. Referencje wskazują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty (lub w przypadku prowadzenia działalności krócej – w tym okresie) Wykonawca zrealizował zadowalająco co najmniej jedno zamówienie na maszynę z zakresu obróbki drewna, na min. kwotę 600 000,00 zł netto.
    5. Ocena spełnienia powyższych kryteriów nastąpi w formule „spełnia/nie spełnia” w oparciu o oświadczenia i dokumenty zawarte w formularzu ofertowym a w przypadku załączników w formule „załączono/nie załączono”.
    6. W przypadku stwierdzenia braków w załącznikach złożonych przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do uzupełnienia brakujących dokumentów. 
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Maj 8, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać w osobiście lub listowanie na adres: Wylewa 227, Sieniawa 37-530.
  2. Termin składania ofert wynosi 30 dni, licząc od dnia następnego po dniu publikacji i kończy się 08.05.2017 o godz. 15:00.
  3. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona do Oferenta.
  4. Oferta  powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym zamówieniu, w języku polskim w formie pisemnej na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 
  5. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
  6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  7. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w krajowym rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
  8. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę.
  9. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie lub innym podobnym zamkniętym opakowaniu opatrzonym zapisem „Oferta w postępowaniu nr 1/2017” – w przypadku składania ofert w formie papierowej wraz z nazwą i adresem Oferenta.
  10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
  11. W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej w postaci skanów podpisanych dokumentów Oferent opatrzy wiadomość tytułem: „Oferta w postępowaniu nr 1/2017”
  12. Oferent może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, ze Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert:
    1.  Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem “ZMIANA”.
    2. Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem “WYCOFANE”.
  13. W przypadku oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający może dokonać korekty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  14. W sytuacji, kiedy Oferent nie zastosuje określonych w zapytaniu  wymagań co do sposobu przygotowania i złożenia  oferty, Zamawiający może odrzucić ofertę z przyczyn formalnych. Wówczas oferta nie będzie oceniana z uwzględnieniem kryteriów wyboru najkorzystniejszej ofert.
  15. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci nie będą się ubiegać o rekompensatę żadnych kosztów względem Zamawiającego.
  16. W przypadku braków w ofercie lub omyłek pisarskich lub rachunkowych, Zamawiający może odrzucić ofertę z przyczyn formalnych. Wówczas oferta nie będzie oceniana z uwzględnieniem kryteriów wyboru najkorzystniejszej ofert.
  17. Otwarcie ofert jest niejawne.
  18. Oferent jest związany swoją ofertą w terminie do 30 dni od dnia złożenia oferty.
  19. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
  20. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
  21. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z metodologią przyjętą w zapytaniu ofertowym oraz odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Warunkach zapytania ofertowego.
  22. Zamawiający niezwłocznie po zakończeniu badania ofert pod względem zgodności z Warunkami zapytania ofertowego, tj. najpóźniej w ciągu 15 dni od zakończenia składania ofert, powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty podając: nazwę i adres siedziby Wykonawcy wraz z uzasadnieniem wyboru lub zamknięciu zapytania ofertowego bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.
  23. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje:

  1. Poprzez złożenie oferty, Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów ofert.
  2. W ramach składania wniosku o dofinansowanie oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie zamówienia jest Pan Maksymilian Stępień, e-mail: maksymilian.fm@poczta.fm
  4. Wnioskodawca udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na nadesłane przez Wykonawcę pytania w terminie 3 dni roboczych od dnia nadesłania odpowiedzi. Wnioskodawca zastrzega, że w szczególnych przypadkach m.in. specjalistyczny zakres pytań wymagający konsultacji technicznych po stronie Wykonawcy lub nieobecności osób odpowiedzialnych za zapytanie, termin ten może zostać wydłużony, o czym Wnioskodawca poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną.
  5. Wnioskodawca udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na wszystkie pytania nadesłane przez Wykonawców, w terminie do 3 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert do godz. 15:00.  
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  7. Zmiany warunków udzielenia zamówienia
  8. Unieważnienia postępowania
  9. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny
  10. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania
  11. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Zmiana może nastąpić w każdym czasie trwania zapytania, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie ogłoszona na stronie https://zamowieniarpo.podkarpackie.pl/
     
  13. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oferta ogólna wg wzoru z zapytania – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1/2017
    2. Lista referencji wg wzoru z zapytania -  załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 1/2017 wraz z dokumentami potwierdzającymi realizację zlecenia np. listami referencyjnymi uwzględniającymi wartość przedmiotu zamówienia.  
    3. Katalogi wraz z parametrami oferowanych urządzeń i osprzętu.

      Link do załączników: https://drive.google.com/open?id=0B_9iTIArquyvMDZNU1BqU0RNams 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1) Cena netto w PLN [waga: 60% (60 pkt.)]

Przez kryterium „Cena netto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Cena netto w PLN” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

KC = (Cn/Co)*60 (maksymalna liczba punktów)

gdzie:
- Cn – najniższa zaproponowana cena netto
- Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
- Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto w PLN”

2) Gwarancja [waga: 15% (15 pkt.)]:

Przez kryterium „Gwarancja” Zamawiający rozumie  bezzwłoczne i bezpłatne usunięcie wad po otrzymaniu zgłoszenia zawierającego wyczerpujący opis usterki;

KG = (Go/Gn)*15 (maksymalna liczba punktów)

gdzie:
- Go – okres gwarancji  zaoferowany w ofercie badanej (ilość miesięcy)
- Gn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu (ilość miesięcy)
- KG– liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji wdrożonego rozwiązania”

Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń).

3)  Czas reakcji serwisu [waga: 15% (15pkt)]:

Przez kryterium „Czas reakcji serwisu” Zamawiający rozumie  czas jaki upłynie od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego do pojawienia się serwisanta w siedzibie Zamawiającego. Ocena w ramach kryterium „Czas reakcji serwisu” przyznawana będzie wg następującej zależności:

Czas reakcji serwisu    Wartość punktowa
1)  1-2dni                              15pkt
2)  3-5dni                              10pkt
3)  powyżej 5dni                    5pkt

„Dni” rozumiane jako dni robocze  - od poniedziałku do piątku  z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  

4) Efektywność energetyczna urządzeń  [Waga: 10% (10 pkt)]: 

Przez efektywność energetyczną urządzeń należy rozumieć moc urządzeń wyrażoną w jednostce Wat. W ramach niniejszego kryterium 10 punktów (10%) przyznane zostanie podmiotowi, który złoży ofertę najkorzystniejszą pod kątem łącznie mniejszego zużycia energii elektrycznej na godzinę (kWh). W tym celu wymagane będzie podanie łącznej mocy urządzeń wyrażonej w jednostce Wat. Na tej podstawie Wykonawca wyliczy zużycie energii elektrycznej przez te urządzenia na godzinę (kWh) – według przelicznika: 1 000 W = 1 kWh. Punkty zostaną przyznane wg wzoru:

E = (En/Eo)*10 (maksymalna liczba punktów)
gdzie:
- En – najniższa zaoferowana moc urządzeń, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu 
- Eo – Moc urządzeń wyrażona w ofercie badanej 
- E – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń”

W przypadku wskazania wartości w jednostkach innych niż w zapytaniu punkty w ramach niniejszego kryterium nie zostaną przyznane.
Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń).

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Sierpień 30, 2017
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
    1. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wynikających np. z przyczyn technicznych, funkcjonalnych, które nie są znaczącą modyfikacją, ale umożliwiają efektywne wdrożenie systemu
    2. obiektywnych przyczyn niezależnych do zamawiającego lub oferenta,
    3. okoliczności siły wyższej,
    4. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
    5. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
  2. Warunkiem tego jest zgoda obydwu stron umowy oraz ewentualna zgoda Instytucji Pośredniczącej (Urząd Marszałkowski). 
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1252/15