Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Sanocka Spółdzielnia Mieszkaniowa, 38-500 Sanok, ul. Sienkiewicza 1
Opis przedmiotu zamówienia: 

Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych należących do Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej”

Zakres rzeczowy – opis przedmiotu zamówienia – obejmuje:

Budynki przy ul. Armii Krajowej 11, ul. Armii Krajowej 13, ul. Berka Joselewicza 12, ul. Wąska 7, ul. Jana Pawła II 41, ul. Jana Pawła II 45, ul. Jana Pawła II 47, ul. Jana Pawła II 49, ul. Jana Pawła II 51, ul. Sadowa 39, ul. Kiczury 14, ul. Jana Pawła II 31a,b,c,d,e, ul. Krasińskiego 21, al. Wojska Polskiego 4, ul. Słowackiego 36, ul. Kościuszki 45 w Sanoku

  • wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych,
  • wykonanie ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją,
  • wykonanie ocieplenia stropu wewnętrznego nad piwnicami,
  • wykonanie docieplenia ścian piwnic budynków,
  • wykonanie izolacji termicznej i remontu płyt balkonów lub loggii,
  • wymianę opaski z płytek betonowych wokół budynków,
  • wymianę instalacji odgromowej,
  • wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
  • wymianę starych okien piwnicznych na nowe,
  • wymianę daszków nad balkonami ostatniej kondygnacji,
  • modernizację instalacji c.o. i c.c.w. w częściach wspólnych budynków,
  • modernizację instalacji elektrycznej – wymianę oświetlenia na energooszczędne,
  • wykonanie instalacji fotowoltaicznej z montażem paneli na dachach budynków.

Zgodnie z projektami modernizacji energetycznej i przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do ogłoszenia zamieszczone są na stronie internetowej Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej http://sanockasm.pl/przetarg_eu.html . Z powyższej strony internetowej można pobrać: Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami: formularzem ofertowym, projektem umowy, projektami modernizacji energetycznej, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, wzorem wykazu zrealizowanych robót.

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki:

1.1. Posiadają wiedzę i doświadczenie.

1.1.1 Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 5 000 m2 dociepleń ścian o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN.

1.2. Posiadają wyposażenie techniczne.

1.2.1. Złożą na formularzu ofertowym oświadczenie, że posiadają wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

1.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1.3.1. Złożą na formularzu ofertowym oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami prawa budowlanego.

1.4. Jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o zamówienie (np. konsorcjum) warunki postawione w pkt. 1.1, 1.2 i 1.3 mogą spełniać wspólnie.

1.5. Posiadają wiarygodność ekonomiczną:

1.5.1. Wykonawcy, muszą prowadzić działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia.

1.5.2. Wykonawcy nie mogą zalegać z płatnościami w stosunku do ZUS-u i Urzędu Skarbowego oraz nie mogą być zarejestrowani w rejestrze niewypłacalnych dłużników prowadzonym przez KRS.

1.6. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonane roboty oraz zainstalowane urządzenia na minimalny okres wynoszący 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót.

1.7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i dowodów w formie „spełnia”, „nie spełnia”. Oferty Wykonawców, które nie spełnią warunków udziału w postępowaniu, zastaną odrzucone

Dokumenty wymagane od Wykonawców

1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 (do pobrania na stronie internetowej http://sanockasm.pl/przetarg_eu.html

1.2. Kosztorys ofertowy na wybrany budynek/budynki sporządzony w kalkulacji szczegółowej na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 (do pobrania na stronie internetowej http://sanockasm.pl/przetarg_eu.html

1.3. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Zamawiający uzna za aktualny dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, złożone na formularzu ofertowym.

1.5. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzajów, wartości, ilości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonych referencjami zleceniodawców. Wykaz robót należy sporządzić wg wzoru – załącznik nr 6 (do pobrania na stronie internetowej http://sanockasm.pl/przetarg_eu.html

1.6. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym.

1.7. Oświadczenie Wykonawcy, że osoba/osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane przepisami prawa budowlanego, złożone na formularzu ofertowym.

1.8. Oświadczenie Wykonawcy, że przed podpisaniem umowy, dostarczy Zamawiającemu polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, na kwotę o wartości brutto złożonej oferty, złożone na formularzu ofertowym.

1.9. Certyfikat zaświadczający, że Wykonawca posiada autoryzację systemu docieplenia, na który złożył ofertę.

1.10. Dowód wniesienia wadium.

1.11. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z osobami wykonującymi czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, złożone na formularzu ofertowym.

1.12. W przypadku jeżeli Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, złoży na formularzu ofertowym oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.

1.13. W przypadku jeśli Wykonawca należy do grupy kapitałowej, przedłoży Zamawiającemu na odrębnym dokumencie, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

2. W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przedłożą Zamawiającemu pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi, podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,.

3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, każdy z podmiotów występujących wspólnie musi przedłożyć w ofercie dokumenty wymienione w pkt 1.3.-1.4., 1.11.-1.13. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.1-1.2., 1.5.-1.10. Wykonawcy mogą przedstawić łącznie.

4. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oni dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).

Termin składania ofert: 
środa, Kwiecień 12, 2017 - 11:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 38-500 Sanok, ul. Sienkiewicza 1 (sekretariat, pokój nr 411),

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zalakowanych (zaklejonych
i ostemplowanych) kopertach lub opakowaniach. Zamknięta koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego Sanocka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sanoku,  ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok i oznaczona:

OFERTA

Modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych należących do Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej

Nie otwierać przed komisyjnym otwarciem ofert godz. 12:00 dnia 12.04.2017r.

Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu bądź to na cały zakres robót, na wybrany jeden budynek, lub na kilka wybranych budynków.

Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.04.2017r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego tj. Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sanoku przy ul. Sienkiewicza 1, pokój 313.

Otwarcie ofert jest jawne.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena oferty będzie obliczana oddzielnie dla każdego modernizowanego budynku.

Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty według kryterium: ceny, warunków gwarancji i doświadczenia Wykonawcy.

1. Kryterium „cena” stanowić będzie 90% wagi oferty

W ramach kryterium „cena” Zamawiający oceniać będzie wartość zamówienia podaną w ofercie, a obejmującą wynagrodzenie według następującej formuły:

Ilość punktów = Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/ Cena brutto badanej oferty x 90 pkt

2. Kryterium „warunki gwarancji” stanowić będzie 6% wagi oferty.

W ramach kryterium „warunki gwarancji” Zamawiający oceniać będzie okres udzielonej gwarancyjnego na wykonane roboty oraz zainstalowane urządzenia według formuły:

  • 120 miesięcy lub więcej: 6 pkt
  • 108 miesięcy: 4 pkt
  • 96 miesięcy: 3 pkt
  • 84 miesięcy: 2 pkt
  • 72 miesięcy: 1 pkt
  • 60 miesięcy: 0 pkt

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszej niż 60 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci.

3. Kryterium „doświadczenie Wykonawcy” stanowić będzie 4% wagi oferty.

W ramach kryterium „doświadczenie Wykonawcy” Zamawiający oceniać będzie doświadczenie w zakresie wykonania kompleksowych robót termomodernizacyjnych. Badana będzie wartość brutto wykonanych robót termomodernizacyjnych w okresie ostatnich pięciu lat na podstawie załączonych referencji według formuły:

  • wykonane roboty o wartości powyżej 5 mln zł: 4 pkt
  • wykonane roboty o wartości od 2 mln zł do 5 mln zł: 2 pkt
  • wykonane roboty o wartości od 1 mln zł do 2 mln zł: 0 pkt

Zamawiający przyzna zamówienie na poszczególne budynki Wykonawcom, których oferta spełniła wymagania udziału w postępowaniu oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów (suma punktów we wszystkich kryteriach) na wykonanie robót na danym budynku.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Lipiec 31, 2018
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w zakresie:

1. Przedłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem:

  • działania siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego,
  • przyczyn zależnych od Zamawiającego.

2. Zmian wynagrodzenia umowy w przypadku:

  • zmiany stawki podatku od towaru i usług.

3. Innych postanowień umowy:

  • zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osoby nadzorującej po stronie Zamawiającego,
  • zmiany technologii wykonania robót, rodzajów materiałów za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiany te zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych od zaoferowanych w ofercie.

Zmiany w treści umowy wymagają zgodnych oświadczeń woli obu stron mających na celu określoną modyfikację. Strona wnioskująca o dokonanie zmiany w umowie przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0144/16