Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Dębicy, ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres przedmiotu zamówienia:

  1. uzyskanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu
  2. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego instalacji fotowoltaicznej wraz z kosztorysem inwestorskim oraz uzgodnienie go z Zamawiającym,
  3. uzgodnienie przyłączenia źródła energii elektrycznej do sieci wewnętrznej – rozdzielnia główna w kotłowni K-15 w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Dębicy,
  4. uzgodnienia projektowanej instalacji z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego energii elektrycznej,
  5. pozostałe uzgodnienia branżowe projektu w stopniu niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę,
  6. uzyskanie decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest na stronie:

http://mpec-debica.pl/zamowienia-publiczne-przetargi/51-2017-wykonanie-projektu-budowlano-wykonawczego-instalacji-fotowoltaicznej

Kod CPV: 
713210004
Warunki udziału w postępowaniu : 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania:

7.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

7.1.1. Wiedza i doświadczenie:

             Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie tym wykaże co najmniej:

             - pięciu robót polegających na wykonaniu projektu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 80kWp.

             Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.

7.1.2. Potencjał techniczny:

             Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

7.1.3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:  

             Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

             Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

7.1.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 5 000,00 zł wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru oferty przed podpisaniem umowy kwota polisy o której mowa powyżej zostanie zwiększona do 15 000,00 zł.

             Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.

7.2.  Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

7.2.1.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

7.2.2.  Wykaz wykonanych projektów w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (pkt. 7.1.1.), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania  - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

7.2.3.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (pkt. 7.1.3.), także zakresu wykonywanych przez nie czynności  - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ,

7.2.4.  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (pkt. 7.1.3.) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

7.2.5.  Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z oświadczeniem w zakresie opisanym w pkt. 7.1.4.

7.3.  Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów:

7.3.1.  Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.

7.3.2.  Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Termin składania ofert: 
wtorek, Kwiecień 4, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 04.04.2017r. do godziny 12.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2017r. o godz. 12.15. w siedzibie Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Wybór oferty dokonany zostanie przez Zamawiającego wg następujących kryteriów: Cena  max. 90 pkt., Doświadczenie Wykonawcy w projektowaniu instalacji fotowoltaicznych max. 10 pkt.

Kryterium „Cena [C]”

Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru

C = (Cmin / Coferty) x 90 gdzie:  C – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie,  C min. – jest to cena najniższej oferty,  Coferty – jest to cena ocenianej oferty.

Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy w projektowaniu instalacji fotowoltaicznych [D]”

Wartość punktowa kryterium [D] dla ocenianej oferty obliczona zostanie wg wzoru

D = (Doferty / Dmax) x 10 gdzie:  D – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie, Doferty – liczba realizacji, Dmax. – maksymalna liczba realizacji ze złożonych ofert

 

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Wrzesień 30, 2017
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zmiany umowy możliwe są w przypadku:

  1. Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy.
  2. Zmiany przez Zamawiającego zakresu przedmiotowego umowy z zastrzeżeniem, że nie może powodować to wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
  3. Zmiany podatku VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
  4. Wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, które realizowane mogą być po zatwierdzeniu przez Zamawiającego protokołów konieczności i wprowadzeniu przez Projektanta stosownych zmian projektu. Wynagrodzenie za roboty zamienne strony ustalą na podstawie wykonanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu. Rozliczenie robót zamiennych nie może powodować zmian wynagrodzenia umownego.
  5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.