Zakres przedmiotu zamówienia:
- uzyskanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu
- wykonanie projektu budowlano-wykonawczego instalacji fotowoltaicznej wraz z kosztorysem inwestorskim oraz uzgodnienie go z Zamawiającym,
- uzgodnienie przyłączenia źródła energii elektrycznej do sieci wewnętrznej – rozdzielnia główna w kotłowni K-15 w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Dębicy,
- uzgodnienia projektowanej instalacji z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego energii elektrycznej,
- pozostałe uzgodnienia branżowe projektu w stopniu niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę,
- uzyskanie decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest na stronie:
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania:
7.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
7.1.1. Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie tym wykaże co najmniej:
- pięciu robót polegających na wykonaniu projektu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 80kWp.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
7.1.2. Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
7.1.3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
7.1.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 5 000,00 zł wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru oferty przed podpisaniem umowy kwota polisy o której mowa powyżej zostanie zwiększona do 15 000,00 zł.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
7.2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
7.2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
7.2.2. Wykaz wykonanych projektów w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (pkt. 7.1.1.), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
7.2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (pkt. 7.1.3.), także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ,
7.2.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (pkt. 7.1.3.) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
7.2.5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z oświadczeniem w zakresie opisanym w pkt. 7.1.4.
7.3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów:
7.3.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
7.3.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 04.04.2017r. do godziny 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2017r. o godz. 12.15. w siedzibie Zamawiającego.
Wybór oferty dokonany zostanie przez Zamawiającego wg następujących kryteriów: Cena max. 90 pkt., Doświadczenie Wykonawcy w projektowaniu instalacji fotowoltaicznych max. 10 pkt.
Kryterium „Cena [C]”
Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru
C = (Cmin / Coferty) x 90 gdzie: C – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie, C min. – jest to cena najniższej oferty, Coferty – jest to cena ocenianej oferty.
Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy w projektowaniu instalacji fotowoltaicznych [D]”
Wartość punktowa kryterium [D] dla ocenianej oferty obliczona zostanie wg wzoru
D = (Doferty / Dmax) x 10 gdzie: D – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie, Doferty – liczba realizacji, Dmax. – maksymalna liczba realizacji ze złożonych ofert
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zmiany umowy możliwe są w przypadku:
- Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy.
- Zmiany przez Zamawiającego zakresu przedmiotowego umowy z zastrzeżeniem, że nie może powodować to wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
- Zmiany podatku VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
- Wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, które realizowane mogą być po zatwierdzeniu przez Zamawiającego protokołów konieczności i wprowadzeniu przez Projektanta stosownych zmian projektu. Wynagrodzenie za roboty zamienne strony ustalą na podstawie wykonanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu. Rozliczenie robót zamiennych nie może powodować zmian wynagrodzenia umownego.
- Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.