Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
MAR-SPAW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
  2. Nazwa zamówienia: Zadanie 1 Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, składająca się z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru oraz projekt umowy zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
  4. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbyła się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
  5. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofert.
  6. Termin realizacji zamówienia nie później niż do dnia 31.08.2017.
  7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w projekcie umowy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie on ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 15%
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  9. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Kod CPV: 
45000000-7
45210000-2
45450000-6
45320000-6
45453000-7
45443000-4
45232460-4
45310000-3
45261000-4
45111291-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

I. O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1) udokumentowane doświadczenie obejmujące:

należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy hali przemysłowej o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każda i należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wybudowania co najmniej 1 suwnicy o udźwigu nie mniejszym niż 3 tony;

2) dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym:

– dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga, aby osoba spełniająca przedmiotowy wymóg, posiadała jednocześnie co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi.

Zamawiający wymaga, aby osoba spełniająca ww. wymogi wskazana przez Wykonawcę w ofercie brała udział w realizacji umowy, zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanej w ofercie osoby na inną spełniającą co najmniej równoważne w stosunku do osoby wskazanej w ofercie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi;

- posiadanie średniorocznego zatrudnienia w okresie ostatnich 3 lat upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie na poziomie co najmniej 20 osób;

3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia:

- posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą aniżeli 2 000 000,00 zł,

- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł,

- brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz brak zaległości w wymaganych płatnościach wobec Urzędu Skarbowego w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

II. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VII pkt 12., niniejszego Zapytania, brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem będzie skutkowało odrzuceniem oferty dotkniętej ww. brakami i oferta taka nie będzie podlegała ocenie.

III. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2) wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania,

3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wskazanych w wykazie doświadczenia, o którym mowa w pkt 2), powyżej,

4) wykaz osób, które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania,

5) oświadczenie objęte treścią Formularza ofertowego potwierdzające średnioroczne zatrudnienie,

6) opłaconą polisa OC wraz z dowodem jej opłacenia,

7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

IV. Za wyjątkiem oświadczeń, tj. wykaz doświadczenia, o którym mowa w pkt 3, ppkt 2) niniejszego rozdziału oraz wykaz osób, o którym mowa w pkt 3, ppkt 4) niniejszego rozdziału, pozostałe dokumenty, wymienione w pkt 3 niniejszego rozdziału należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

Termin składania ofert: 
piątek, Marzec 24, 2017 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 24.03. 2017 r. do godz. 1400 w siedzibie MAR-SPAW Sp. z o.o., 37-204 Tryńcza 127.

2. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

3. Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
  • przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.

4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  24.03.2017 o godz. 1415 w siedzibie Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

I. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 80%

Okres gwarancji - 15%

Termin usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji – 5%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

 

 

II. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

  1. Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

 

Ad. A Kryterium - Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto x 80 punktów

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 80 punktów.

 

Ad. B Kryterium - Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:

36 miesięcy - 0 pkt

powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy – 3 pkt

powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy – 7 pkt

powyżej 60 miesięcy do 72 miesięcy – 11 pkt

powyżej 72 miesięcy – 15 pkt

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na wady całości przedmiotu zamówienia przez okres krótszy niż 36 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 15 punktów.

 

Ad. C Kryterium - Termin usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:

21 dni - 0 pkt

poniżej 21 dni, jednakże nie dłużej niż 14 dni – 2 pkt

poniżej 14 dni, jednakże nie dłużej niż 7 dni – 5 pkt

Wymagany termin usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji wynosi 21 dni od dnia zgłoszenia usterki lub wady. Jeżeli Wykonawca zaoferuje w złożonej ofercie 21 dni na usunięcie usterki lub wady w okresie gwarancji otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium oceny ofert.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę każdym z dwóch powyżej ustalonych Kryteriów oceny ofert Kryterium A -  Cena i Kryterium B – Okres gwarancji i kryterium C - Termin usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji, zostaną zsumowane i na tej podstawie zostanie dokonana łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium A i B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty spełniające wszystkie postawione niniejszym Zapytaniem ofertowym wymagania. Oferta która nie będzie spełniała chociażby jednego z postawionych wymogów zostanie przez Zamawiającego odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie. W szczególności oferta Wykonawca, który w którymkolwiek z oświadczeń wskaże, iż nie spełnia postawionego wymagania, z zastrzeżeniem postanowień pkt VI ppkt 11) zapytania ofertowego, taka oferta będzie podlegała odrzuceniu. Ocenie nie będzie podlegała również oferta złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Sierpień 31, 2017
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne zmiany istotnych warunków umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. 
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0138/16