Przedmiotem zapytania ofertowego jest „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego” w miejscowości Szczepańcowa, przy ul. Przemysłowej, gmina Chorkówka na terenie działek nr: ewid. 301/6, 304/1, 305/1, 306/1, 303/5, 399/2. Przedmiot zamówienia w ramach w/w zapytania ofertowego obejmuję etap III robot budowlanych - „Instalacja przeciwpożarowa”
w zakresie:
I. Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami w tym:
1)Wykonanie Instalacji tryskaczowej,
2) Instalacja Działek wodnych - bez konstrukcji w wsporczej D1, D2, D3
3) Instalacja zewnętrznego zbiornika zapasu wody – bez płyty fundamentowej,
4) Instalacja Pomp przeciw pożarowych,
5) Instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach (budynek przepompowni, budynek zaplecza
techniczno – administracyjnego, działka wodne itp.)
II. Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego w tym:
1) Instalacja System Sygnalizacji Pożaru
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczeni będą wykonawcy spełniający poniższe wymagania:
1. Wymagania dotyczące doświadczenia wykonawcy:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, co najmniej 3 instalacje systemu przeciwpożarowego na kwotę 400 000,00 zł., każda. Przez trzy instalacje o charakterystyce jak powyżej zamawiający rozumie instalacje przeciwpożarowe zrealizowane w ramach trzech rożnych umów / kontraktów.
2. Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje :
Kierownikiem robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznej, , wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Zamawiający informuje że kierownikiem budowy wyznaczony do nadzoru nad realizację etapu III , dla inwestycji pn. „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacją” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”, zgodnie z zakresem całego projektu budowlanego będzie osoba wyznaczona przez Wykonawcę etapu I robót budowlanych (Branża budowlano – konstrukcyjna), w ramach zaproponowanego dla tych robót wynagrodzenia. Wykonawca nie wycenia tego kosztu w niniejszym postępowaniu.
- Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni wykonawcy w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
3. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z zamawiającym.
4. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej
lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówieni:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty będące załącznikami do oferty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną,
b) w zakresie warunku określonego powyżej w punkcie 1 – spełniać musi, co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
c) w zakresie warunków określonych w punkcie 2 – oceniany będzie łączny potencjał wszystkich Wykonawców.
Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (paczce);
- Oferty należy składać osobiście w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub w wersji papierowej przesłać na adres: PANMAR ul. Podkarpacka 16b, 38-400 Krosno (sekretariat)
z dopiskiem – Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn. „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”- etap III - Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po upływie terminu.
- Termin składania ofert upływa w dniu 30.03.2017 r. o godz. 1000. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.03.2017 r. o godz. 1020 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
- Osoba do kontaktu z wykonawcami: Jacek Deptuch tel. 605 556 799.
- Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne do pobrania na stronie: http://www.panmar.pl/zapytanie-ofertowe/
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Sposób wyliczania punktów z poszczególnych kryteriów:
I. Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Pi = Cmin/Ci x 95
gdzie
Pi - liczba punktów dla oferty w kryterium „cena”
Cmin – najniższa cena całkowita netto ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów
Ci - cena całkowita netto oferty badanej
II. Oferowany okres gwarancji (podany w miesiącach) na roboty budowlano - instalacyjne.
Uwaga!
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy
Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji – otrzyma 5 pkt - maksymalną liczbę punktów, Wykonawca, który zaproponuje 36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 pkt
Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najdłuższą a najkrótszą), otrzymają liczbę punktów obliczoną wg. wzoru:
Pc = Gb/Gn x 5
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę korzystniejszą cenowo.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
1.1 Zmiany harmonogramu realizacji – w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z Jednostką Kontraktującą, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;
1.2 Zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek.
1.3 Na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.
- rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót.
3. Inne zmiany:
a w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
b. w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,
c. w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,
d. w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.
e. uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
f. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
g. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
4. Warunki zmian:
- inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – np. prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.