Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Panmar Czekańska Szmyd Spółka Jawna , ul. Podkarpacka 16B, 38-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego” w miejscowości Szczepańcowa, przy ul. Przemysłowej, gmina Chorkówka na terenie działek nr: ewid. 301/6, 304/1, 305/1, 306/1, 303/5, 399/2.  Przedmiot zamówienia w ramach w/w zapytania ofertowego obejmuję  etap III robot budowlanych - „Instalacja przeciwpożarowa” 
w zakresie:  

I. Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami w tym:

1)Wykonanie  Instalacji tryskaczowej,

2) Instalacja Działek wodnych  - bez konstrukcji w wsporczej D1, D2, D3 

3) Instalacja zewnętrznego zbiornika zapasu wody – bez płyty fundamentowej,

4) Instalacja Pomp przeciw pożarowych,

5) Instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach (budynek przepompowni, budynek zaplecza  

     techniczno – administracyjnego,  działka wodne itp.)

II. Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego w tym:

1) Instalacja System Sygnalizacji Pożaru

Kod CPV: 
45312100-8
45343230-4
45400000-1
45310000-3
45312100-8
45315100-9
45315600-4
45314200-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczeni będą wykonawcy spełniający poniższe wymagania:

1. Wymagania dotyczące doświadczenia wykonawcy:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, co najmniej 3 instalacje systemu przeciwpożarowego na kwotę 400 000,00 zł., każda. Przez trzy instalacje o charakterystyce jak powyżej zamawiający rozumie instalacje przeciwpożarowe zrealizowane w ramach trzech rożnych umów / kontraktów.

2. Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje :

Kierownikiem robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznej, , wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

Zamawiający informuje że kierownikiem budowy wyznaczony do nadzoru nad realizację etapu III , dla inwestycji pn. „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacją” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”, zgodnie z zakresem całego projektu budowlanego będzie osoba wyznaczona przez Wykonawcę etapu I robót budowlanych (Branża budowlano – konstrukcyjna), w ramach zaproponowanego dla tych robót wynagrodzenia. Wykonawca nie wycenia tego kosztu w niniejszym postępowaniu.

 

  1. Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni wykonawcy w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.

3. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z zamawiającym.

4. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii     

    prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej   

    lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5.      W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówieni:

a) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców dokumenty będące załącznikami do oferty muszą być złożone przez  każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną,

b) w zakresie warunku określonego powyżej  w punkcie 1 – spełniać musi, co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.  

c)  w zakresie warunków określonych w  punkcie 2 – oceniany będzie łączny potencjał wszystkich  Wykonawców. 

Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Termin składania ofert: 
czwartek, Marzec 30, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (paczce);
  2. Oferty należy składać osobiście w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub w wersji papierowej przesłać na adres: PANMAR ul. Podkarpacka 16b, 38-400 Krosno (sekretariat)
    z dopiskiem – Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.  „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”- etap III
  3. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po upływie terminu.
  4. Termin składania ofert upływa w dniu 30.03.2017 r. o godz. 1000. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
  5. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu  30.03.2017 r. o godz. 1020 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
  6. Osoba do kontaktu z wykonawcami: Jacek Deptuch tel. 605 556 799.
  7. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne do pobrania na stronie: http://www.panmar.pl/zapytanie-ofertowe/
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

KRYTERIA WYBORU OFERTY:

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Sposób wyliczania punktów z poszczególnych kryteriów:

I. Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

     Pi = Cmin/Ci x 95

   gdzie

Pi  - liczba punktów dla oferty w kryterium „cena”

Cmin – najniższa cena całkowita netto ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich   oferentów

Ci - cena całkowita netto oferty badanej

II.  Oferowany okres gwarancji (podany w miesiącach) na roboty budowlano - instalacyjne.

 

Uwaga!

Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy

Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji – otrzyma 5 pkt -  maksymalną liczbę punktów, Wykonawca, który zaproponuje 36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 pkt

Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najdłuższą a najkrótszą), otrzymają liczbę punktów obliczoną wg. wzoru:

Pc = Gb/Gn x 5

Pc

– ocena punktowa oferty „n” za kryterium „Okres gwarancji”,

 

 

       Gb

– okres gwarancji badanej oferty

       Gn

– najdłuższy okres gwarancji  spośród wszystkich ofert

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.

4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę  korzystniejszą cenowo.

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 31, 2017
Powiat: 
M. Krosno
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:

1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

1.1  Zmiany harmonogramu realizacji – w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej  dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z Jednostką Kontraktującą, jeżeli  umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;

1.2 Zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na  jego uzasadniony wniosek.

1.3  Na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.

2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:

  1. zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.
  2. rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót.

       

3. Inne zmiany:

a w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,

b. w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:

         - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,

         - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,

c. w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,

d. w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.

e. uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,

f. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,

g. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.

4. Warunki zmian:

  1. inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
  2. uzasadnienie zmian – np. prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
  3. forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0569/16