Przedmiotem zapytania ofertowego jest „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego” w miejscowości Szczepańcowa, przy ul. Przemysłowej, gmina Chorkówka na terenie działek nr: ewid. 301/6, 304/1, 305/1, 306/1, 303/5, 399/2. Przedmiot zamówienia w ramach w/w zapytania ofertowego obejmuję etap I robot budowlanych - „Branże Budowlano – Konstrukcyjną” w zakresie:
I. Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami”
1)Budowy „Budynku zaplecza techniczno-administracyjnego” o powierzchni zabudowy 214,68 m2,
i powierzchni użytkowej 179,40 m2, kubatura 802,40m3. Zamierzenie inwestycyjne obejmuję wykonanie fundamentów, oraz konstrukcji stalowej budynku z pokryciem ścian, i dachu płytami warstwowymi, stolarka okienna, wentylacja. Budynek jednokondygnacyjny parterowy, nie podpiwniczony, o dachu dwuspadowym.
2) Budowa „Budynku przepompowni wody” – będzie to budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, bryła budynku prostokątna o wymiarach 10 m x 7,6 m, powierzchnia zabudowy 76,00 m2, powierzchnia użytkowa 67,77 m2, kubatura budynku – 237,20 m3. Do wykonania fundamenty, konstrukcja stalowa budynku, ściany zewnętrzne i dach, podłoga na gruncie, wentylacja i izolacja.
3) Zbiornik wody przeciwpożarowej oraz konstrukcja wsporcza pod działka wodne – Zamierzenie inwestycyjne w ramach tego zapytania ofertowego obejmuje wykonanie płyty fundamentowej pod budowę zbiornika zapasu wody przeciwpożarowej i konstrukcję wsporczą pod działka wodne D1, D2, D3.
4) Wykonanie instalacji wodno – sanitarnej w budynku zaplecza techniczno-administracyjnego,
5) Wykonanie przyłącza energetycznego z rozdzielniami- Przyłącz energetyczny z rozdzielniami obejmuje budowę głównej rozdzielnicy wraz z liniami kablowymi, rozdzielnicami, całość na działce Wnioskodawcy,
6) Wykonanie instalacji elektrycznej,
7) Wykonanie instalacji oświetlenie terenu bazy surowcowej,
II. „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”
1) Wiaty stanowić będą podstawę wdrażanej technologii ewaporacji wody wolnej surowca. Zapytanie dotyczy wiat do magazynowania mokrego surowca drzewnego w ilości 11 szt. o łącznej powierzchni 5191,1 m2, powierzchni użytkowej 4 968,00 m2 i kubaturze 33 742,15 m3. Wiaty będą obiektem jednokondygnacyjnym, parterowym, nie podpiwniczonym o dachach jednospadowych w tym wykonanie fundamentów, wzniesienie konstrukcji metalowych, pokrycie dachu, montaż osłon. zapytanie ofertowe nie obejmuje podbudowy terenu i ułożenia kostki brukowej (posadzka na gruncie).
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego .
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczeni będą wykonawcy spełniający poniższe wymagania:
1. Wymagania dotyczące doświadczenia wykonawcy:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, co najmniej 2 roboty budowlane, ·
z których każda polegała na budowie obiektów kubaturowych o konstrukcji stalowej np. (hale, budynki, wiaty itp.) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 500 m2 każda. Przez dwie roboty budowlane
o charakterystyce jak powyżej zamawiający rozumie roboty budowlane zrealizowane w ramach dwóch rożnych umów / kontraktów.
2. Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:
- Kierownikiem budowy posiadającym: uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im wyższe uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w zakresie montażu i prac kontrolno-pomiarowych przy urządzeniach elektroenergetycznych tj. „Zaświadczenie kwalifikacyjne o napięciu do 1 kV w zakresie montażu i prac kontrolno-pomiarowych przy urządzeniach elektroenergetycznych”, lub inne równoważne;
Zamawiający informuje że kierownik budowy wyznaczony do nadzoru nad realizację niniejszego zadania, w ramach wynagrodzenia zaproponowanego w ofercie, będzie pełnił również funkcję kierownika budowy dla inwestycji pn. „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego” zgodnie z zakresem całego projektu budowlanego również dla etapu II „Branża drogowa i instalacja podziemna” i etapu III „Instalacja Przeciwpożarowa”.
3. Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni wykonawcy w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość;
4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej
lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówieni:
- W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z wykonawców jest zobowiązany przedłożyć dokumenty wskazane w pkt VI 3 i 4.
- W zakresie warunku określonego powyżej w punkcie 1 – spełniać musi, co najmniej jeden
z Wykonawców samodzielnie. - W zakresie warunków określonych w punkcie 2 – oceniany będzie łączny potencjał wszystkich Wykonawców.
Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (paczce);
- Oferty należy składać osobiście w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub w wersji papierowej przesłać na adres: PANMAR ul. Podkarpacka 16b, 38-400 Krosno (sekretariat)
z dopiskiem – Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn. „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”- etap I - Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po upływie terminu.
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
I. Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Pi= C min/Ci x 95
gdzie
Pi - liczba punktów dla oferty w kryterium „cena”
Cmin – najniższa cena całkowita netto ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów
Ci - cena całkowita netto oferty badanej
II. Oferowany okres gwarancji (podany w miesiącach) na roboty ogólnobudowlane.
Uwaga!
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy
Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji – otrzyma 5 pkt - maksymalną liczbę punktów, Wykonawca, który zaproponuje 36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 pkt
Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najdłuższą a najkrótszą), otrzymają liczbę punktów obliczoną wg. wzoru:
Pc = Gb/Gn x 5
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę korzystniejszą cenowo.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
1.1 Zmiany harmonogramu realizacji – w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z Jednostką Kontraktującą, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;
1.2 Zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek.
1.3 Na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
- Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.
- rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót.
- Inne zmiany:
- w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
- w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,
- w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,
- w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.
- uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
- zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
- Warunki zmian:
- inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – np. prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.