Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Agencja Turystyczno-Usługowa Bawdim Roman Mazur, Wola Michowa 18 38-534 Komańcza (adres do korespondencji :Przysietnica 883, 36-200 Brzozów)
Opis przedmiotu zamówienia: 

ATU BAWDIM zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest:

1. Zakup teleskopów astronomicznych z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem oraz

2. Zakup oprogramowania do obsługi ZOA

planowanych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie,

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup:

  • 1. teleskopu w układzie optycznym Newtona o średnicy zwierciadła min 14" i światłosile min f/3 z montażem paralaktycznym przystosowanego zarówno do robienia obserwacji jak i astrofotografii. Teleskop powinien posiadać możliwość automatycznego naprowadzania na szukane obiekty.

    2. Teleskopu o konstrukcji ACF-Cassegrain z montażem paralaktycznym przystosowanego zarówno do robienia obserwacji jak i astrofotografii. min parametry Apertura (mm) 406 , Ogniskowa (mm) 4064 Światłosiła 10, Rozdzielczość 0,28, Wielkość graniczna (mag) 14,8, Zdolność skupiania światła 3360, Max. sensowne powiększenie 810 Powłoka antyrefleksyjna UHTC Teleskop powinien posiadać możliwość automatycznego naprowadzania na szukane obiekty.

    3. Teleskopu do szczegółowej obserwacji powierzchni Słońca z montażem paralaktycznym. Min Średnica 90mm i ogniskowa 800mm. Musi posiadać możliwość robienia obserwacji i astrofotografii. Musi posiadać skomputeryzowany montaż umożliwiający działanie w jednym z trzech trybów: - jako klasyczny równikowy montaż niemiecki, - jako montaż azymutalny z możliwością osadzenia pojedynczego tubusu, - jako montaż azymutalny z możliwością osadzenia dwóch tubusów. Akcesoria wspomagające do powyższych teleskopów w postaci: aparatów fotograficznych, okularów, lornet, przyrządów naukowych itp

  • Oprogramowania integrującego funkcje urządzeń do obserwacji astronomicznych i robienia astrofotografii z funkcjonalnością obserwatorium. Ponadto oprogramowanie ma umożliwić obsługę prowadzenia zdalnych obserwacji i przesyłanie danych do Minor Planet Center (MPC)

 

Adres inwestycji: Przysietnica, gm. Brzozów, woj. Podkarpackie, działka o numerze  ewidencyjnym 5483.

Specyfikacja szczegółowa dotycząca przedmiotu zapytania ofertowego jest dostępna w siedzibie Zamawiającego: Przysietnica 883, 36-200 Brzozów

Dokumentacja udostępniona będzie w dni robocze, od dnia zamieszczenia niniejszego ogłoszenia do dnia poprzedzającego dzień składania ofert, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00
do 12:00.

Osobą odpowiedzialną za udzielanie informacji Oferentom jest: p. Piotr Tadeusz Taraszko,
tel. 600-047-199, e-mail: praca@bieszczady.com.pl

Kod CPV: 
38635000-5
48000000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:

  • złoży formularz ofertowy wraz ze szczegółową specyfikacją poszczególnych elementów zamówienia (w tym: określenie parametrów technicznych)
  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia,
  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia,
  • nie mają zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego
Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 27, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

poniedziałek, luty 27, 2017 - 12:00

Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:

Agencja Turystyczno-Usługowa BAWDIM

Przysietnica 883, 36-200 Brzozów 

do dnia 27.02.2017r. do godziny 12.00. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 27.02.2017 r. o godz. 13:30 pod adresem: Przysietnica 883, 36-200 Brzozów.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Cena (C) - 90%

2. Okres gwarancji (G) - 10%

  • Kryterium: C – Cena – Waga 90%:

​a) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacją.

b) Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.

c) Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.

d) Cena podlegająca ocenie będzie ceną za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena” wyliczonych w oparciu o wzór:

                Cena oferty najniższej

C =           -------------------------------------------      x 90 = ilość punktów

              Cena rozpatrywanej oferty

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 90 pkt.

2. Kryterium G – okres gwarancji – waga 10% (nie mniej niż 24 miesiące)

W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia:

Gwarancja oferty – gwarancja minimalna

----------------------------------------------------------------- x 10 = ilość pkt

Gwarancja maksymalna – gwarancja minimalna

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Lipiec 31, 2017
Powiat: 
brzozowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:

1) zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń

2) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,

2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:

1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,

2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,

3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

 

Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:

- nieotrzymania dofinansowania,

- jeżeli najkorzystniejsza oferta przekraczać będzie budżet ustalony przez zamawiającego na realizację zadania,

- w innych przypadkach, o których mowa w Regulaminie Konkursu i Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.