ATU BAWDIM zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest "Zakup wyposażenia hotelarsko-gastronomicznego dla Pensjonatu”, "Zakup i montaż wyposażenia: placu zabaw dla dzieci z motywami astronomicznymi, parku linowego oraz siłowni plenerowej” planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie,
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup:
1. Wyposażenie hotelarsko-gastronomiczne dla Pensjonatu
Tapczany - 65 szt, szafki nocne - 65 szt, lampki nocne - 65szt, lampki na stół - 22 szt, stoły do pokoi - 22 szt, szafa wnękowa – 22 szt., bagażnik – 22 szt., krzesła – 65 szt., lustra – 22 szt., wieszaki ścienne - 22 szt, telewizor 22 cale - 22 szt, dywaniki - 44 szt, komplet firan zasłon - 22 szt, obrazy - 22 szt, niepalne kosze na śmiecie - 22szt, lustra z oświetleniem do łazienek -
19 szt, mydelniczka wieszaki kpl - 19 szt, niepalne kosze na śmieci do łazienek -19 szt, ręczniki kąpielowe - 130 szt, komplety pościeli z kory - 130 szt, poduszki - 65 szt, kołdry - 65 szt., piec konwekcyjno-parowy Rational – 1 szt.
2. Park linowy
- Wykonanie ekspertyzy ekologicznej
- Wykonanie projektu koncepcji parku linowego
- Budowa parku linowego z minimum 5 funkcjonalnościami ( min. 5 tras )
- Dostarczenia sprzętu dla użytkowników parku linowego jak i dla obsługi
- Przeszkolenie 6 pracowników parku linowego z zakresu Instruktora oraz Ratownika
- Wykonanie i dostarczenie niezbędnej dokumentacji do prowadzenia parku linowego
- Dostawa wraz z montażem tablicy z regulaminem korzystania z parku linowego
- Przeprowadzanie głównych corocznych przeglądów obiektu oraz sprzętu alpinistycznego w okresie udzielonej gwarancji
3. Plac zabaw dla dzieci
- Wykonanie projektu zagospodarowania placu zabaw
- Nawiezienie piasku i plantowanie
- Budowa placu zabaw dla dzieci z minimum 5 atrakcjami
- Montaż urządzeń – atrakcji dla dzieci (wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw muszą posiadać świadectwa zgodności z wymogami tego typu urządzeń i właściwe oznakowania. Inwestor może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów przed ich zamontowaniem )
-
Przeprowadzanie głównych corocznych przeglądów placu zabaw w okresie udzielonej gwarancji
4. Siłownia plenerowa
- Wykonanie projektu zagospodarowania siłowni plenerowej
- Budowa siłowni plenerowej z minimum 5 urządzeniami
- Montaż urządzeń (wszystkie urządzenia zamontowane w siłowni plenerowej muszą posiadać świadectwa zgodności z wymogami tego typu urządzeń i właściwe oznakowania. Inwestor może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów przed ich zamontowaniem )
-
Przeprowadzanie głównych corocznych przeglądów siłowni plenerowej w okresie udzielonej gwarancji
Adres inwestycji: Przysietnica, gm. Brzozów, woj. Podkarpackie, działka o numerze ewidencyjnym 5483.
Specyfikacja szczegółowa dotycząca przedmiotu zapytania ofertowego jest dostępna w siedzibie Zamawiającego: Przysietnica 883, 36-200 Brzozów
Dokumentacja udostępniona będzie w dni robocze, od dnia zamieszczenia niniejszego ogłoszenia do dnia poprzedzającego dzień składania ofert, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00
do 12:00.
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
- złoży formularz ofertowy wraz ze szczegółową specyfikacją poszczególnych elementów zamówienia (w tym: określenie parametrów technicznych)
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia,
- nie mają zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
Agencja Turystyczno-Usługowa BAWDIM
Przysietnica 883, 36-200 Brzozów
do dnia 27.02.2017r. do godziny 14.00. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 27.02.2017 r. o godz. 16:00 pod adresem: Przysietnica 883, 36-200 Brzozów.
1. Cena (C) - 90%
2. Okres gwarancji (G) - 10%
- Kryterium: C – Cena – Waga 90%:
a) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacją.
b) Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.
c) Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
d) Cena podlegająca ocenie będzie ceną za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena” wyliczonych w oparciu o wzór:
Cena oferty najniższej
C = ------------------------------------------- x 90 = ilość punktów
Cena rozpatrywanej oferty
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 90 pkt.
2. Kryterium G – okres gwarancji – waga 10% (nie mniej niż 24 miesiące)
W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia:
Gwarancja oferty – gwarancja minimalna
----------------------------------------------------------------- x 10 = ilość pkt
Gwarancja maksymalna – gwarancja minimalna
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:
1) zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń
2) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:
- nieotrzymania dofinansowania,
- jeżeli najkorzystniejsza oferta przekraczać będzie budżet ustalony przez zamawiającego na realizację zadania,
- w innych przypadkach, o których mowa w Regulaminie Konkursu i Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.