Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg
Opis przedmiotu zamówienia: 

Podstawowym zadaniem inżyniera kontraktu będzie nadzór techniczny nad realizacją projektu oraz całą dokumentacją sporządzaną przez wykonawców.

Inżynier Kontraktu (IK) – będzie odpowiedzialny za nadzór techniczny nad pracami wdrożeniowymi, integracyjnymi i konfiguracyjnymi wykonywanymi w ramach projektu, sprawdzanie poprawności technicznej realizacji projektu w zakresie zgodności z dokumentacją wdrożeniową oraz zgodności fakturowanych prac zakresem wynikającym z dokumentacji technicznej.

Bezpośrednim celem działań IK jest uzupełnienie kompetencji i kwalifikacji zawodowych po stronie Zamawianego, co ma umożliwić skuteczne zarządzanie całym projektem oraz zapewnić prawidłowy nadzór techniczny nad wykonywanymi pracami wdrożeniowymi. Inżynier kontraktu musi posiadać doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań aplikacyjnych w sektorze publicznym.

Do zadań Inżyniera Kontraktu należeć będzie:

•          Opracowanie planu zarządzania jakością, planu zarządzania ryzykiem oraz systemu kontroli w projekcie;

•          Doradzanie Zamawiającemu w odniesieniu do metodyki zarządzania projektem w zakresie:

  1. realizacji prac adaptacyjnych;
  2. wdrażania rozwiązań proponowanych w ramach projektu;
  3. identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie środków zaradczych.

•          Wykonywanie obowiązków związanych z nadzorem:

  1. współpraca z Kierownikiem Projektu po stronie Zamawiającego;
  2. weryfikacja dokumentacji projektowej;
  3. uzgodnienie z Zamawiającym wzorów wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu;
  4. nadzorowanie postępów w realizacji projektu zgodnie ze zweryfikowaną dokumentacją;
  5. sprawdzanie osiągnięcia kamieni milowych w pracach wdrożeniowych;
  6. odpowiedzialność za uzgodnienia sposobu postępowania w przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych;
  7. opiniowanie i zatwierdzanie poprawek do szczegółowej dokumentacji technicznej;
  8. sprawdzenie jakości wykonanych prac;
  • Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych prac.

 

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do opracowania warunków udziału w postępowaniu- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Opisu Przedmiotu Zamówienia (specyfikacja techniczna) oraz projektu umowy do postępowań przetargowych prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm) oraz postępowań do 30 000 euro w zakresie zadań: Zakup wyposażenia teleinformatycznego; Zakup oprogramowania; Prace instalacyjne i integracyjne; Szkolenia.

Kod CPV: 
79421000-1
79421100-2
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:

a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

 

  1. co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu lub innej o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym dla projektów teleinformatycznych mającego na celu wdrożenie systemów informatycznych obejmującego rozwiązanie informatyczne dotyczące udostępnienia i świadczenia e-Usług publicznych  o łącznej wartości projektu 4 mln. Zł (dodatkowo wymaga się, aby co najmniej jedna z usług dotyczyła zakończonego projektu obejmującego co najmniej 20 jednostek łącznie )
  2. co najmniej 2 usługi dotyczące polegające na przygotowaniu dokumentacji przetargowej dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Usługi dotyczyły opracowania dokumentacji przetargowej w trybie ustawy PZPz dnia 29 stycznia 2004r, min. opracowania warunków udziału w postępowaniu-Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Opisu Przedmiotu Zamówienia i  projektu umowy dla zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę i instalację sprzętu sieciowego oraz serwerowego, zakup i wdrożenie systemu informatycznego wykorzystującego rozwiązania e-usług dla administracji publicznej o łącznej wartości projektów min. 4 mln zł.
    1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

  1. min. 1 osoba (Inżynier Kontraktu), osoba posiadająca wykształcenie wyższe, mająca doświadczenie w realizowaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych z UE w zakresie działań/poddziałań w obszarze IT, potrafiąca prowadzić nadzór i kontrolę nad realizacją i implementowaniem założeń projektowych. Inżynier kontraktu będzie całościowo odpowiadał za zespół osób opisanych w poniższych punktach w oparciu o narzędzie controlingu.
  2. min. 1 osoba (koordynator projektu), posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne, oraz wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym certyfikatem PRINCE 2 lub innym równoważnym oraz doświadczenie. Przez doświadczenie rozumiane jest pełnienie funkcji inżyniera projektu dla co najmniej dwóch przedsięwzięć obejmujących wdrożenie rozwiązania informatycznego dotyczącego udostępnienia i świadczenia eUsług publicznych.
  3. min. 1 osoba (architekt systemów informatycznych) posiadająca wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w roli głównego architekta w projektach teleinformatycznych obejmujących zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie co najmniej dwóch systemów informatycznych.
  4. min. 1  osoba (Ekspert, Analityk) posiadająca wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w planowaniu wdrażania informatycznych systemów finansowo – księgowych w administracji samorządowej, a dodatkowo w czasie ostatnich 3 lat nabyła doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji analityka, w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na przygotowaniu projektu o wartości min. 1 mln zł brutto, zakończonych zawarciem umowy.
Termin składania ofert: 
czwartek, luty 23, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg,
ul. Mickiewicza 7, Kancelaria OgólnaOtwarcie nastąpi  w pok. 201 (Budynek ul. Kościuszki 32)

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie  wybrana jako oferta najkorzystniejsza.

          Cena – 100%

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Grudzień 31, 2017
Powiat: 
M. Tarnobrzeg
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:

1) zmiany w składzie zespołu Inżyniera Kontraktu.

2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana podatku od towarów i usług VAT.

3) w przypadku niezawinionego przez Inżyniera Kontraktu przedłużającego się postępowania przetargowego na wybór wykonawcy prac/dostaw/usług, przesunięcia (wydłużenia) harmonogramu czasowego i ostatecznego zakończenia prac/dostaw/usług, wydłużeniu ulec może termin realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia. Wydłużenie ww. terminu nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu.

4) w przypadku gdy Zamawiający zażąda od Inżyniera Kontraktu zmiany personelu, jeżeli wykaże, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, co może spowodować lub powoduje nienależyte wykonywanie umowy

5) zmiany danych podmiotowych dotyczących Inżyniera Kontraktu, lokalizacji siedziby,

6) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego,

Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami do umowy i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy.

Zamawiający zastrzega sobie: prawo do nie wyrażenia zgody na zmianę osób, których kwalifikacje są niższe niż osób wymienionych w ofercie.

Numer projektu: 
RPPK.02.01.00-18-0039/16