„Dostawa środka trwałego w postaci giętarki” na potrzeby planowanego do realizacji projektu pn. „Wzrost konkurencyjności firmy poprzez wprowadzenie na rynek innowacyjnego wykrojnika ze stabilnym nożem w sklejce”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne są w siedzibie firmy Zleceniodawcy oraz na stronie internetowej www.wykrojniki-werteks.pl
O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:
- posiadają uprawnienia, wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
- dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym;
- udzielą co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie;
- zaoferują, że wykonają zamówienie do dnia 16.06.2017 r.
1. Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
a) nazwę i adres oferenta,
b) opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
c) termin wykonania przedmiotu zamówienia,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - według załączonego przez Zamawiającego wzoru,
f) opis techniczny i/lub funkcjonalny bądź katalog/i (prospekt/y) producenta/ów, wskazujący w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne informacje.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego oraz zapisem: OFERTA NA DOSTAWĘ MASZYNY.
2. Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:
• osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
• przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.
3. Termin składania ofert w odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa dnia 22.02.2017 r o godz. 09:00.
4. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
5. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
6. Otwarcie ofert 22.02.2017 o godz. 10.00 w siedzibie firmy:
Zakład produkcji Wykrojników WERTEKS S.C. P. Ochab, S. Świerk, ul. J. Piłsudskiego 4A, 39-100 Ropczyce
7. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena – 70 %
- Czas realizacji zamówienia – 10 %
- Gwarancja – 20 %
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C gdzie:
Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 70 punktów.
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów.
Ad. B Kryterium Czas realizacji zamówienia zostanie ocenione w następujący sposób:
Jeżeli Wykonawca zaoferuje, że wykona zamówienie:
- do dnia 31.05.2017 r. – 10 pkt
0 punktów otrzyma Wykonawca który zaoferuje, że wykona zamówienie do dnia
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.
Ad. C Kryterium gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób:
- Jeżeli Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji jakości na wykonanie zamówienia – 0 punktów.
- Jeżeli Wykonawca udzieli 18-miesięcznej gwarancji jakości na wykonanie zamówienia– 20 punktów.
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium I Cena oraz Kryterium II Czas realizacji zamówienia oraz Kryterium III Gwarancja, zostaną dodane dosiebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium I, II, III). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- zmiany terminu płatności;
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
- zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
- 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.