Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
PREIS Paweł Preisner, ul. Lasek 21A, 36-020 Tyczyn
Opis przedmiotu zamówienia: 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 oraz załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego zawierający:

  1. Opis
  2. Opis PZT
  3. Przedmiar robót

Powyższa dokumentacja została zamieszczona na stronie:

https://drive.google.com/drive/folders/0B2wAaDb9WljpV3dJb2ZNSVBfZTA

oraz udostępniana jest także w siedzibie Zamawiającego (Szklane Tarasy, Rzeszów ul Fabryczna 4) w godzinach pracy od 10:00 do 13:00.

Kod CPV: 
45000000-7
45210000-2
45223000-6
45400000-1
45311200-2
45330000-9
45331100-7
45331200-8
32351300-1
32351000-8
32351100-9
32351200-0
32551200-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • 1.wykonali w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dwie) roboty budowlane polegające na budowie obiektu budowlanego o powierzchni całkowitej co najmniej 1 200,00 m2 każda i wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto każda. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 6 do Zapytania ofertowego;
  • 2.wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń posiadającej doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji minimum 2 (dwóch) robot budowlanych polegających na budowie obiektu budowlanego o powierzchni całkowitej co najmniej 1 200,00 m2 każda i wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto każda. W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania Kierownikiem robót zamawiający żąda złożenia wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do Zapytania ofertowego;
  • 3.posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (słownie: półtora miliona zł .Wraz z ofertą wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas dopuszczalne jest, aby Wykonawcy łącznie spełniali powyższy warunek.

2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub  kurateli,
  • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

3. Zamawiający w celu braku podstaw do wykluczenia wykonawcy żąda złożenia wraz z ofertą podpisane „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym”, stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 

4. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona.

5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach  oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

7. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

8. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.

9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się Wykonawca, nie będą potwierdzały spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający zażąda, aby wykonawca w określonym terminie:

a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa powyżej.

10. Wykonawcy udzielą minimum 5-letniej gwarancji  na roboty budowlane od momentu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót budowlanych z wyłączeniem elementów, dla których obowiązują odmienne okresy gwarancyjne (np. gwarancje producentów) lub są regulowane przepisami prawa .

11. Wykonawca zobowiązuje się przez cały czas realizacji umowy posiadać ważną polisę OC od prowadzonej działalności budowlanej na kwotę minimum 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100).

Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na każdym jego etapie

Termin składania ofert: 
piątek, luty 24, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego: PREIS Paweł Preisner Szklane Tarasy 35-312 Rzeszów, ul. Fabryczna 4.
  2. Oferta powinna zostać złożona w formie pisemnej w terminie do 24.02.2017 roku do godziny 10:00 W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na roboty budowlane, instalacyjne oraz dostawy przy kompleksie rekreacyjno – usługowym w Radawie  – nie otwierać do dnia  24.02.2017r. do godziny 11:30”.
  5. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
  6. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
  7. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
  8. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych.
  9. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
  10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.02.2017 roku o godzinie 11:30. w siedzibie Zmawiającego,
  11. Wszyscy Wykonawcy biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia ofert we wskazanym w zapytaniu ofertowym terminie i miejscu
  12. Zamawiający przed otwarciem ofert poda do wiadomości kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również Wykonawców o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert (kryterium: termin realizacji zamówienia). Wykonawcy podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
  13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na swojej stronie internetowej, na, www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl podając: nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania  i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem wyboru, nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz z przyznaną punktacją  w każdym kryterium oraz ceną oferty.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):

Lp.

Kryterium (symbol)

Waga kryterium

1

Cena oferty (C)

60%

2

Termin realizacji (T)

40%

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:

 

  1. Kryterium: C – Cena oferty – Waga 60%:
  1. Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia
  2. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.
  3. Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.

W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena oferty” wyliczonych w oparciu o wzór:

                Cena oferty najniższej

C =    --------------------------------------------    x 60 = ilość punktów

              Cena rozpatrywanej oferty

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 60 pkt.

  1. Kryterium T - termin realizacji – waga 40%

W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia wg następującego wzoru:

  • Termin realizacji: do 90 dni – 40 pkt.
  • Termin realizacji: od 91 dni do 100 dni – 20 pkt.
  • Termin realizacji: od 101 -110 dni – 5 pkt.
  • 111-120 – 0 pkt

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 40 pkt.

Punkty przyznane w kryterium ceny oraz kryterium Terminu realizacji zostaną zsumowane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:

Ʃ = C + T

Gdzie:

Ʃ – łączna suma przyznanych punktów

C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”

T – liczba punktów przyznana w kryterium „TERMIN REALIZACJI”

VII OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Wykonawca nie może żądać podwyższenia  wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności, gdy wykonywanie roboty ulegnie wydłużeniu lub niezbędne będą prace dodatkowe lub zamienne.

2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty związane z zabezpieczeniem materiałów i środków niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.

3. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należnego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym.

4. Cena przedstawiona przez Wykonawcę w ofercie nie może być niższa niż koszty własne Wykonawcy, wynikające z kalkulacji ceny.

5. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.

6. Wybrane przez Wykonawcę materiały, wyroby lub urządzenia do zastosowania przy realizacji i wycenie przedmiotu zamówienia muszą posiadać co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, estetyczną jakiej wymagał Zamawiający w zapytaniu ofertowym oraz muszą zgodnie z prawem być dopuszczone do stosowania w budownictwie. 

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Lipiec 30, 2017
Powiat: 
jarosławski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:

  • odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 30% wartości umowy,
  • zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki,
  • zwłoki w usunięciu wad lub usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady – 1 % wynagrodzenia umownego netto elementu robót, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad.

3. Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.

4. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie.

5. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:

  • zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
  • zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
  • zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
  • zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.

6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.

8. Przedłużenie terminów zakończenia przedmiotu zamówienia dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku: 

  • przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
  • działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
  • wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
  • konieczność usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmiany dokumentacji projektowej, które będą miały wpływ na termin wykonania umowy,
  • wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.
  • innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
  • wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych;
  • wystąpienia osuwisk gruntu lub innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy;  

9. W sytuacjach opisanych w ust. 8 pkt. 1-8, przedłużenie terminu zakończenia robót wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Ponadto opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy oraz przedstawiciela Zamawiającego.  W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

10. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach i będzie zwolniony od zapłaty kary.

11. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0014/16