Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Powiat Krośnieński, ul. Bieszczadzka 1 38-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

  Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem ,,Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno Hotelarskich w Iwoniczu – Zdroju
w ramach projektu ,,Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju”  w ramach RPO WP na lata 2014-2020  oś priorytetowa III. Czysta energia Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.

 

Zakres robót:

- roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze;

- docieplenie stropu nad tarasem;

- docieplenie podłogi na gruncie;

- docieplenie płyty tarasu;

- docieplenie ściany zewnętrznej z gazobetonu;

- docieplenie ściany zewnętrznej z cegły;

- docieplenie dachu – skosy;

- docieplenie ścian lukarn;

-  docieplenie ściany na gruncie;

- wymiana stolarki okiennej;

- docieplenie luksferów – wymian na okno;

- wymiana stolarki drzwiowej wyjściowej;

- roboty wykończeniowe zewnętrzne;

- modernizacja Instalacja CWU;

- modernizacja Instalacji CO;

- montaż instalacji OZE – panel solarny;

- montaż instalacji OZE – panel fotowoltaiczny.

 

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

 

Załącznik nr 6 do SIWZ                              Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 7 do SIWZ                              Przedmiary robót

Załącznik nr 8 do SIWZ                              Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru        
                       robót budowlanych        

                                                                  

1) Do ogólnych obowiązków Inspektora Nadzoru należy: kompleksowy nadzór techniczny we wszystkich fazach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno Hotelarskich w Iwoniczu – Zdroju poprzez:

  1. pełnienie funkcji ,,Inspektora Nadzoru” zgodnie ze złożoną ofertą;
  2. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Przedsięwzięcia;
  3. działanie we współpracy z Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego
    w całym okresie realizacji przedsięwzięcia.

 

2) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany w szczególności do:

  1. kontrolowania jakości wykonywanych prac przez Wykonawcy;
  2. odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji inwestycji;
  3. udzielania Wykonawcom prac wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji;
  4. monitorowania postępu prac poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z dokumentacją techniczną ;
  5. kontrolowania jakości wykonywanych prac przez Wykonawcę;
  6. informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac;
  7. zapobiegania roszczeniom Wykonawcy;
  8. przygotowania do odbioru końcowego prac, sprawdzeniu kompletności
    i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
  9. poświadczenia terminu zakończenia prac;
  10. sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej należnej Wykonawcom;
  11. wszystkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji Przedsięwzięcia
  12. i będą  służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego;
  13. nadzoru nad prawidłową realizacją umowy o roboty budowlane;
  14. analizy ryzyka oraz zarządzania ryzykiem;
  15. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem i kosztorysem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  16. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania
     w budownictwie,
  17. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
  18. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także,
  19. na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
  20. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania
     w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
  21. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z przedmiarem robót,
  22. kontrola ilości i terminowości wykonywania robót.
  23. kontrolowanie przebiegu prac realizowanych przez wykonawców robót,
  24. kontrola jakości użytych materiałów budowlanych,
  25. kontrola jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu,
  26. uzgadnianie z wykonawcą robót wszelkich propozycji zmian do przedmiaru robót i ich zatwierdzanie bądź odrzucanie i dokonywanie z nim niezbędnych
  27. wyjaśnień,
  28. kontrola jakości urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia,
  29. sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  30. udzielanie na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót
  31. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Inwestora koordynowanie rozliczeń umownych,
  32. dokonywanie wpisów w Dzienniku Budowy,
  33. dokonanie czynności odbioru końcowego zadania inwestycyjnego lub jego
  34. odpowiednich części określonych w umowie z wykonawcami oraz dokonywanie   czynności odbioru ostatecznego,
  35. dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem   zgodności ze specyfikacjami technicznymi,
  36. dokonywanie czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych oraz kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę lub wykonawców robót,
  37. niezwłoczne udzielanie wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamianie Inwestora o zajętym stanowisku,
  38.  udział w pracach koordynacyjnych,
  39. Zachowanie w poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem umowy, także po realizacji umowy z możliwością wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia zapisów. Obowiązek ten nie dotyczy informacji, co do których Inwestor ma nałożony ustawowy obowiązek publikacji lub które stanowią informacje jawne, publiczne, opublikowane przez Inwestora.

3) Na etapie po zakończeniu wykonywania prac przez Wykonawcę robót do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie:

  1. dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji powołanej przez zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru prac;
  2. dokonanie odbioru wykonanych prac związanych z usunięciem wad;
  3. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych sporów;
  4. sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań;
  5. nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem Przedsięwzięcia.

 

Termin składania ofert: 
piątek, luty 10, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć do dnia 10.02.2017 r. do godziny 11:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno (pok. 311). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
  2. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

 

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.02.2017 r. o godzinie 11:05 w siedzibie Zamawiającego , Starostwo Powiatowe w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1,
38-400 Krosno (pok. 405).

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Sierpień 31, 2017
Powiat: 
krośnieński
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według  następujących kryteriów:

Cena  -  100 %

  1. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
  2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:

Sposób oceniania ofert:

Ilość punktów = (Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej) x 100

 

  1. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.